خانه

10 تا از پرفروش ترین فیلم های 2013

  • سال 2013 هم پایان رسید و در این سال 10 تا از فیلم ها به عنوان پرفروش ترین ها معرفی شدند.در ایجا این 10 فیلم را به شما معرفی می کنیم تا اگر تا الان آنها را تماشا نکردید ، در برنامه های آخر هفته خود بگنجانید.

    فیلم تخیلی و ترسناک جنگ جهانی زد world war z با بازی زیبای برد پیت ، داستان یک کارمند سازمان ملل است که به جنگ یک بیماری جهانی می رود که این بیماری باعث تبدیل انسان ها به زامبی می شود و زمانی که این زامبی ها انسان ها را گاز می گیرند ، این بیماری به فرد بعد منتقل می شود.در کنار برد پیت ، میرلی انوس و جیمز بارکادالی هم ایفا نقش می کنند.فیلم

    انیمشن خانواده کرودها the croods جز کارتون هایی است که به جز بچه ها ، بزرگسالان را هم به خود علاقه مند می کند.در این انیمشن افراد معروفی مثل نیکولاس کیج و اما استون هنرنمایی کردند و داستان از این قرار است که خانواده کرود یک خانواد غارنشین هستند و در عصر یخبندان زندگی می کنند و طی تحولاتی آنها به یک محیط جدید وارد می شوند.

    در مکان هشتم ، فیلم ثور:دنیای تاریک 2  thor:the dark world قرار می گیرد که در آن کریس همسورث ، ناتالی پورتمن و آنتونی هاپکینز ایفا نقش می کنند.موضوع این فیلم شباهت زیادی به قسمت اول آن دارد و طرفداران فیلم های تخیلی به این فیلم علاقه زیادی پیدا کردند.

    فیلم جاذبه gravity با بازی دو باریگر معروف ، جورج کلونی و ساندرا بولاک هم در این لیست قرار گرفته است.این فیلم که داستان دو فضانورد که در فضا سرگردان شدند و برای نجات خود تلاش می کنند را به تصویر می کشد.

    مرد پولادین man of steel در رتبه ششم قرار می گیرد.در این قسمت تماشاچیان می فهمند که سوپرمن ، انسان زمینی نیست ئ به طور اتفاقی از کره زمین سر در آورده است و این نقش را هنری کوپل بازی می کند.

    بیشتر افراد انیمشن کارخانه هیولاها را به خاطر می آورند و در طمان خودش محبوبیت زیادی پیدا کرد.در سال 2013 قسمت دوم این انیمیشن به اسم دانشگاه هیولاها monsters university  اکران شد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.این انیمیشن با شخصیت های جالب و با مزه خود به راحتی خود را در قلب تماشاچیان جا کردند.در این قسمت دو هیولا به نام مایک و سالیوان در دانشگاه رقیب یکدیگر هستند ، اما بعد بهترین دوست های هم می شوند.

    فیلم تخیلی بازی های بقا2 : خط آتش the hunger games: cathing fire  با بازی جنیفر لارنس هم در این لیست قرار می گیرد و جز پرفروش ترین فیلم های 2013 است.

    سری ششم از فیلم سریع و خشمگین fast & furious باز هم جز پرفزوش ترین ها قرار گرفته است و با دیدن این فیلم یادی از پل واکر می کنیم که حال در بین ما نیست.قرار است در قسمت هفتم این فیلم برادر پل واکر به جای او ایفا نقش کند.

    انیمیشن من نفرت انگیز 2 despicable me با ادامه داستان قبلی خود به عنوان دومین فیلم پرفروش سال قبل معرفی شد.داستان قبلی این کارتون که در مورد یک شخصیت بد جنس بود که تصمیم داشت ماه را بدزدد ولی با پیدا شدن سه بچه تصمیم او عوض می شود و زندگی جدیدی شروع می کند و در قسمت دوم سه بچه تصمیم می گیرند برای پدر جدیدشان یک همسر پیدا کنند.

    پرفروش ترین فیلم سال 2013 ، فیلم مرد آهنی 3 iron man انتخاب می شود با سبک داستان خاص خود ، باعث شد طرفداران زیادی پیدا کند.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان