خانه

10 نکته در مورد افرادی که بیش از حد شکلات دوست دارند

  • دوست دارید در رودخانه ای از شکلات غرق شوید؟یا به آن رنگ های ماهاگونی و شیری فکر کنید، به بافت های ترد و خامه ای، وقتی شکلات در دهانتان آب می شود و احساسی از سرخوشی و لذت به شما دست می دهد. انواع مختلف شکلات تلخ، شیرین و شور که در دهانتان آب می شود.شکلات یکی از بهترین و لذت بخش ترین خوراکی هایی است که به دست انسان ساخته شده است. اگر دوست دارید ویژگی افرادی که عاشق شکلات هستند را بدانید متن زیر را بخوانید.

    1. زیاده روی بیش از حدشکلات
    این افراد در خوردن شکلات بیش از حد زیاده روی می کنند، یعنی وقتی صحبت از خوردن شکلات می شود، کنترل خودشات را از دست می دهند و از خوردن شکلات زیاد اصلاً پشیمان نمی شوند!

    2. در رستوران و کافی شاپ هر چیزی را که کلمه شکلات در آن باشد سفارش می دهند
     وقتی منویی را ببینند که کلمه شکلات در آن باشد، آب دهانشان راه می افتد!هرگز به رستورانی که دسر شکلاتی نداشته باشد، بر نمی گردند. چون تنها چیزی که برای آن ها اهمیت دارد شکلات است.

    3. بین شکلات سیاه یا سفید، تبعیض قائل نمی شوند
    شکلات سیاه یا سفید هیچ فرقی برای آن ها ندارد. انواع شکلات سیاه، سفید، شکلات Lindt یا Cadbury، همه و همه برای آن ها ارزشمند هستند.

    4. اگر کسی به آن ها بگوید"شکلات برای سلامتی خوب نیست" عصبانی می شوند
    "سلامتی= شادی= شکلات". یک رژیم غذایی متعادل در واقع رژیمی است که شکلات هم در آن باشد. سعی کنید وقتی ناراحت یا عصبانی هستید یک شکلات بخورید، چون ضد افسردگی است و باعث می شود تمام مشکلاتتان را فراموش کنید. شکلات درمان کننده و تسکین دهنده است و هر شرایطی را بهتر می کند.

    5. اگر کسی بگوید "از شکلات متنفرم" باور نمی کنند
    از نظر آن ها اگر کسی بگوید شکلات دوست ندارم یا دروغ می گوید یا به یک بیماری شدید و ناشناخته درباره اعصاب چشایی مبتلاست!

    6. همه چیز را در شکلات فرو می کنند، بعد می خورند چون هر چیزی با شکلات خوشمزه ترمی شود
    می دانید اگر توت فرنگی را اول در شکلات فرو کنید و بعد بخورید، چقدر خوشمزه تر می شود؟ حتی شاید بعضی از سبزیجات و چوب شور هم همین طور باشد. بله درست شنیدید! هویج، مارچوبه، کلم بروکلی و ... با لایه ای از شکلات خیلی خوشمزه تر می شوند.

    7. دوست دارند تمام دوستانشان برای تولد کیک شکلاتی بگیرند
    از نظر آن ها تولدی که در آن کیک شکلاتی نباشد اصلاً جشن به حساب نمی آید!شکلاتی، وانیلی، لیمویی یا ... ؟ جواب آن ها قطعاً "شکلاتی" است. حتی تحمل ندارندمنتظر بمانند تا شمع ها فوت شود، آهنگ تولد پخش شود و بعد کیک تقسیم شود.

    8. تقسیم کردن برای آن ها معنی ندارد
    گذشتن از شکلات برای آن ها درست مثل مادری است که باید از کودکش دل بکند! تقسیم کردن شاید کار خوبی باشد، اما نه در مورد شکلات. بعضی اوقات باید خودخواه باشید!

    9. برای آن ها خوردن شکلات در هر زمانی از روز قابل قبول است
    برای صبحانه،کلوچه یا کیک باید با سس شکلات یا گرانولای شکلاتی باشد.یک دسر شکلاتی به همراه ناهار، کاپ کیک شکلاتی برای میان وعده، کیک برانی شکلات تلخ با کره بادام زمینی برای شام. در هر زمانی از روز از خوردن آن ها لذت می برند.

    10. مخفیگاه های مختلفی برای نگهداشتن شکلات دارند
    این مخفیگاه می تواند جیب کیف پول باشد یا یک گوشه ای در آشپزخانه، به هر حال همیشه یک شکلات ذخیره برای مواقع ضروری دارند. وقتی یکی از آن ها را در جایی که فراموش کرده اند پیدا کنند بینهایت خوشحال می شوند.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی

    برچسب ها تغذیه ,
       3

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان