خانه

3 روش استفاده از خط لب

  • از خط لب استفاده های زیادی می شود کرد. شاید فکر کنید کشیدن خط لب، یک روش قدیمی و از مد افتاده است یا آرایش را خیلی غلیظ نشان می دهد.  ولی با روش های خاصی می توانید استفاده های درستی از خط لب کنید.

    ·         خط لب کمرنگ: خط شکل دهی

    چرا از خط لبی که با رنگ پوستتان هماهنگ باشد استفاده نمی کنید؟ با استفاده از خط لب های گوشتی می توانید قبل از استفاده از رژ لب، به لب های خود فرم دهید، بعد با همان مداد تمام قسمت های لبتان را پر کنید تا با صورت شما هماهنگ باشد. این تکنیک برای داشتن قیافه ای جذاب، فوق العاده است، برای تغییر شکل دادن به لب های ناهموار نیز مؤثر است. مخصوصاً موقعی که روی آن یک رژ لب کمرنگ یا براق بزنید که خیلی هم ویژگی های طبیعی لب را نپوشاند.

    ·         خط لب هماهنگ: خط تیز و باریک

    وقتی عجله دارید وقت ندارید با قلم موی لب، خیلی هنرمندانه و صاف رژ بزنید. در این مواقع، اول با خط لبی که با رنگ رژتان هماهنگ باشد یک خط بکشید. بعد آن را با کمی رژ لب پر کنید. مرکز لب ها اولین جایی است که در طول روز سریع تر از بقیه جاهای لب پاک می شود، ولی خط لب شما ثابت می ماند.

    ·         خط لب تیره: خط کانتور

    خط لب تیره خیلی پر طرفدار نیست. ولی برای کسانی که دوست دارند لب های ضخیم تری داشته باشند، انتخاب خوبی است. البته اگر این کار را درست انجام دهند. یک خط لب تیره بکشید، بعد آن را با یک رژ لب جامدو روشن تر پر کنید. با یک قلم موی لب رنگ ها را در جایی که به هم می رسند با هم ترکیب کنید. هر چقدر آن رنگ ها به هم نزدیک تر و در یک خانواده رنگی باشند، نتیجه ظریف تر و مطلوب تر خواهد بود.




    مترجم اختصاصی زیباکده سمانه صادقی

    برچسب ها زیبایی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان