خانه

4 راه کاهش اعتیاد خود به گوشی موبایل

  • از زمانی که گوش های هوشمند آمدند ، اعتیاد به گوشی موبایل نیز در افراد بیشتر شد.با اتصال راحت به اینترنت و دسترسی به سایت های مورد علاقه و گفتگو با دوستان و بیشتر شدن روز به روز بازی های جالب و اعتیاد آور ، این مشکل نیز بیشتر شده است.در این مقاله می خواهیم به شما 4 روش برای کاهش اعتیاد به گوشی موبایل را معرفی کنیم تا بتوانید از زمان خود به بهترین و مفیدترین شکل استفاده کنید.

    1.در روز چند ساعت گوشی خود را خاموش کنیدموبایل
    اگر نمی توانید این کار را در طور روز انجام دهید ، حداقل در طول شب موبایل خود را خاموش کنید.این کار باعث می شود اثرات منفی گوشی کمتر به شما آسیب برساند.ممن است در این چند ساعت استرس رسیدن یک ایمیل یا اس ام اس شما را برای روزهای اول اذیت کند ولی بعد از چند روز عادت می کنید.

    2.از شر برنامه های اعتیاد آور خلاص شوید
    این برنامه می تواند یک بازی باشد که شما را برای ساعت ها جذب خود کند و از کارهای مهم خود جا بمانید و یا یک برنامه خبری باشد که با به روز رسانی و اطلاع از مهمترین اخبار روز شما را به سمت خود بکشد.پس این برنامه ها را پیدا کنید و از گوشی خود پاک کنید.

    3.به گوشی موبایل خود کمتر وابسته باشید.
    سعی کنید به جای استفاده از نقشه گوشی ، از نقشه کاغذی برای پیدا کردن راه خود استفاده کنید و یا به جای استفاده از رادیو گوشی ، از رادیو ماشین خود استفاده کنید تا این احساس در شما ایجاد شود که بدون استفاده از گوشی هم می توان نیازهای خود را برآورده کرد.

    4.از لب تاپ به جای گوشی استفاده کنید.
    برای استفاده از اینترنت بیشتر از لب تاپ خود استفاده کنید تا گوشی.به جای صحبت کردن با دوستان خود از طریق موبایل ، آنها را حضوری ملاقات کنید و در این زمان ها گوشی خود را در حال سایلنت قرار دهید تا کمترین توجه را در این زمان به گوشی خود داشته باشید.

    ممکن است زندگی با گوشی های هوشمند راحت تر باشد ولی باعث می شود شما کم کم به فردی تنها تبدیل شوید.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی , موفقیت ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
  • آلیس جووووون ۱۳۹۳/۶/۱۱
    اوهووووووووووووووووووم .... خاموش کردن ..... من هر وقت خاموشش می کنم استرس می گیرتم ... حالا هیچ زنگ نمی زنه ها ....

    راه حل خوبیه.....
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان