خانه

4 روش برای از بین بردن موهای زائد پشت و کمر

  • ضخیم و زیاد بودن موی کمر و پشت می تواند بسیار ناراحت کننده باشد. این مساله زمانی به مشکل بزرگتری بدل خواهد شد که بخواهید لباستان را جلوی دوستانتان عوض کنید، کنار ساحل یا استخر مایو بپوشید یا آفتاب بگیرید. حتما دلتان می خواهد از شر این موها راحت شوید، دلیلتان می تواند زیبایی یا بهداشت باشد چون وجود این موها باعث تعرق بیشتر و در نتیجه سریعتر کثیف شدن بدنتان می گردد. بسیاری از مردم به موهای پشت اهمیت نمی دهند و یک عمر با آنها کنار می آیند، اما اگر شما جزو آن دسته افراد هستید که به این موها به چشم مزاحم و یک چیز زائد می نگرید اصلا نگران نباشید راههای زیادی برای از بین بردن آنها وجود دارد. فقط کافیست راهی که برای شما راحت تر و مناسب تر است را برگزینید و از داشتن پشتی صاف و براق لذت ببرید.

    1. اصلاح با تیغموهای زاید
    از ماشین اصلاح برقی یا تیغ اصلاح -هر کدام که ترجیح می دهید- برای از بین بردن موهای زائد کمرتان استفاده نمایید. خودتان می توانید اینکار را انجام دهید در صورتیکه برایتان سخت بود از دوستتان برای انجام اینکار کمک بگیرید. در ضمن تیغهای مخصوصی برای اصلاح موهای پشت و کمر وجود دارد که می توانید از داروخانه ها تهیه نمایید، پس از هر تیغی برای اینکار استفاده ننمایید. این تیغها بدون نیاز به آب قابلیت اصلاح کردن دارند، بنابراین پس از اصلاح نیاز است که حتما دوش بگیرید.

    2. استفاده از موم
    این روش را خودتان به تنهایی نمی توانید انجام دهید. برای انجام اینکار باید از کسی کمک بگیرید اما بهتر آن است که اینکار را در سالن های مخصوص اپیلاسیون انجام دهید. این روش کمی دردناک است اما نتیجه آن بسیار رضایت بخش است و مدت زمان زیادی از شر موها راحت خواهید بود.

    3. کرم مو بر
    در فروشگاههای لوازم بهداشتی انواع متنوعی از کرم های موبر را خواهید یافت. کافیست با توجه به توضیحات نوشته شده بر روی کرم آن را استفاده نمایید تا موها کاملا از بین بروند، این روش هیچگونه دردی را به همراه نخواهد داشت. بهترین نکته در مورد این روش آنست که خودتان به تنهایی می توانید آن را انجام دهید. حتما اول کرم را روی ناحیه کوچکی از پوست استفاده کنید و مطمئن شوید به آن حساسیت ندارید در صورتیکه پوست حساسی دارید از این کرمها استفاده ننمایید.

    4. لیزر درمانی
    این روش یک روش تقریبا دائمی برای از بین بردن موهای زائد است. البته این روش به نسبت گران است و تعداد جلسات متعددی نیاز است تا موها کاملا از بین بروند. البته ضمانتی هم وجود ندارد که موها دوباره رشد نکنند.

    مهم ترین قسمت برای رهایی از شر موهای زائد کمر و پشت آن است که درصورتیکه یکی از این راهها را انتخاب کردید باید آن را به صورت منظم انجام دهید. اگر موهای ناحیه کمرتان را با تیغ اصلاح نمایید موها پس از مدتی به صورت ضخیم تر ظاهر خواهند شد پس این مساله را به ذهن بسپارید. از بین بردن موهای پشت و کمر کار سختی نیست، روشهای زیادی برای انجام آن وجود دارد که خودتان به تنهایی در خانه می توانید آنها را انجام دهید. در آخر باید گفت وجود موهای زائد در پشت و کمر آنقدر مهم نیست که باعث خجالت زدگی شما شود این مساله فقط زمانی مهم است که برای شخص شما مهم باشد. در اینصورت یکی از این راههای بسیار ساده را انتخاب کرده و به صورت مرتب انجام دهید.

    مترجم اختصاصی زیباکده: آذر امینی

     


    برچسب ها زیبایی ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان