خانه

4 نکته که زمان خرید حلقه برای نامزدتان باید به آن توجه کنید

  • حلقه نمادی است برای عشق و تعهد اما نکاتی است که قبل از خرید حلقه باید به آن توجه داشت.در حال حاضر مدل های بسیار زیاد از حلقه ها وجود دارد  و تنها به انتخاب شماست که کدام را برای نامزدتان انتخاب کنید.

    1. سبک و شیوه زندگی نامزدتان
      حلقه مدت بسیار زیادی در دستان نامزد شما خواهد بود پس باید با نوع زندگی و سلیقه او جور باشد تا زمانی که آن را در دستانش کرد احساس ناراحتی نکند. بهتر است به این مساله توجه کنید که او چطور از دستانش استفاده می کند برای مثال اگر او تماس اجتماعی زیاد در شغل خود دارد مثل معلم ها یا دکترها خرید انگشتری که تزیین زیادی دارد یا بسیار تجملی است مناسب او نخواهد بود و آن را در همه جا نمی تواند استفاده کند
    در انتخاب حلقه سلیقه او را در نظر داشته باشید. بعضی ساده پسند هستند و در مقابل دیگری ممکن است حلقه ای با طراحی خاص را بپسندد.

    2. شخصیت
    حلقه نیز باید مانند دیگر جواهرات با شخصیت و استایل شخص هماهنگی داشته باشد.بهتر است قبل از خرید با شیوه لباس پوشیدن و دیگر زیورآلات او توجه کنید. این نکته ای است که باعث می شود بهترین انتخاب را داشته باشید.

    3. قیمت
    اینکه شما چه حلقه ای را بتوانید بخرید قیمت نیز نقش زیادی دارد اما بسیاری تمایل دارند برای خوشحال کردن نامزد خود بیشتر از بودجه ای که دارند هزینه کنند.همیشه خیلی گران به معنی خیلی زیبا نیست. بهتر است که حلقه های زیادی را ببینید و قیمت ها را بررسی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.  

    4. اندازه انگشت
    بهتر است به اندازه انگشت او توجه داشته باشید تا نیازی به بزرگ یا کوچک کردن حلقه نباشد. هر چند که یک حلقه زیبا باشد در زمان خرید به این نکته هم توجه داشته باشید
     
    اینها نکات ساده اما مفیدی هستند که توجه به آنها در زمان خرید حلقه که یکی از مهم ترین قسمت های زندگی تان است بهتر رعایت شوند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.شما می توانید درزمان خرید حلقه دوستی را که تجربه قبلی دارد همراه داشته باشید یا از یکی از نزدیکان نامزدتان در خرید حلقه نیز نظرخواهی کنید.




    مترجم اختصاصی زیباکده مریم شهریاری 
    برچسب ها ازدواج ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان