خانه

5 خوراکی که دشمن پوست شما هستند

  • آکنه،چروک،لک،سیاهی دور چشم و ... شکلات پوستی هستند که ما به خاطر از بین بردن آنها هزینه زیادی می پردازیم و بیشتر آنها جواب کاملی به ما نمی دهند.در بیشتر مواقع ما به دنبال این هستیم که موادی زا بخوریم که برای پوستمان مفید باشند.حالا زمان آن رسیده تا به موادی که می خوریم توجه بیشتر می کنیم و از خوردن موادی که برای پوست ما مضر هستند،خودداری کنیم.در اینجا 5 تا از این خوراکی ها را به شما معرفی می کنیم:

    1.قند
    معمولا کسی نمی تواند جلوی خود را از خوردن قند و شیرینی بگیرد.اگر قند خون شما بالا باشد ،کلاژن پوست شما آسیب می بیند و باعث ایجاد چین و چروک و خطوط ریز می شود.سعی کنید زمانی که احساس می کنید به قند و شیرینی احتیاج دارید ، به میوه های شیرین رجوع کنید.پوست

    2.نمک
    اگر دوست دارید جوانتر به نظر بیایید،حتما مقدار نمک مصرفی خود را کاهش دهید چون نمک باعث جذب آب بیشتر بدن و تورم می شود و در زیر چشم شما پف ایجاد می شود و شما پیرتر از سن تان به نظر می آید.

    3.کافئین
    اگر شما جز عاشقان قهوه هستید،بهتر است مقدار قهوه هایی که در روز می خورید را کاهش دهید چون کافئین باعث جذب آب بدن می شود و مقدار چین و چروک شما افزایش می یابد.بهتر است چای سبز را جایگذین قهوه کنید.

    4.غذاهایی با چربی بالا
    غذاهایی با چربی بالا مثل فست فودها مانع از رسیدن آب به سلول ها می شود و باعث می شود سلول های مرده ایجاد شود و باعث لک شدن پوست شما می شود.

    5.غذاهایی که باعث بالا رفتن قندخون می شود.
    این غذاها شامل نان سفید ،پاستا،سیب زمینی است.اگر دوست دارید پوست انعطاف پذیر داشته باشید از خوردن زیاد از حد این مواد جلوگیری کنید.

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها پوست , تغذیه ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان