خانه

5 روش برای رژگونه زدن

  • کدام روش برای شما مناسب تر است؟
    رژ گونه زدن با روش صحیح در زیبایی نهایی صورت خیلی تأثیر گذار است، نه این که شات رژگونه را بردارید و هر رنگی که دوست داشتید، در هر قسمتی از گونه هایتان بزنید! رنگی که انتخاب می کنید و قسمتی که رژگونه می زنید خیلی اهمیت دارد. باید بفهمید کدام روش برای صورت شما مناسب تر است. 5 روش برای رژگونه زدن
    • رژگونه در مرکز گونه
    این روش رژ گونه زدن برای افرادی مناسب است که دوست دارند ساختار استخوانی صورتشان کمتر دیده شود یا فک آن ها مربع شکل است. رژگونه را درست در مرکز گونه ها و روی برجستگی گونه بزنید. این روش باعث می شود حالت کلی صورت شما تا حدودی گِردتر دیده شود. علاوه بر این چشمانتان نیز بزرگ تر به نظر می رسند.
    5 روش برای رژگونه زدن
    • رژگونه در قسمت پایینی گونه
    اگر چانه اتان بلند یا خیلی رو به جلوست، باید رژگونه را در قسمت پایینیِ برجستگی گونه ها بزنید. با این کار برجستگی گونه هایتان کمی پایین تر به نظر رسیده و قسمت فوقانی صورت کشیده تر دیده می شود، در نهایت صورتتان فرم متعادل تری پیدا می کند.
    5 روش برای رژگونه زدن
    • رژگونه در قسمت بالایی گونه
    این نوع رژگونه در ژاپن خیلی محبوب است. زدن رژگونه در قسمت بالایی گونه ها باعث می شود که صورت های کوتاه بلندتر دیده شوند. کسانی که صورت کوچک یا گردی دارند، این نوع رژگونه برای آن ها بسیار مناسب است.
    5 روش برای رژگونه زدن
    • رژگونه در قسمت بیرونی گونه
    رژگونه به همراه کانتورینگ صورت (سایه در اطراف گونه ها و شقیقه) توجه را به مرکز صورت جلب می کند. در این کار زیاده روی نکنید. اگر رژگونه اتان به اندازه و متعادل باشد، به نتیجه خوبی می رسید. این نوع رژگونه روشی مناسب برای فرم دادن به صورت است بدون این که نیازی به یاد گرفتن کانتورینگ حرفه ای داشته باشید.
    5 روش برای رژگونه زدن
    • رژ گونه کامل
    این نوع رژگونه برای هر کسی مناسب نیست. برای کسانی مناسب است که صورت های بزرگ یا بیش از حد کشیده ای دارند. زدن رژگونه بیرون از خطوط نرمال رژگونه، صورتتان را تا حدی کوتاه تر نشان می دهد و حتی به صورت فرم می دهد، بستگی به این دارد که رژگونه را چرخشی بزنید یا به صورت ضربه های رفت و برگشت. یک رنگ ملایم انتخاب کنید. آرایش چشم ها و لبتان هم نباید خیلی پررنگ باشد تا گونه هایتان بیشتر در معرض دید باشند.
    5 روش برای رژگونه زدن


    مترجم اختصاصی زیباکده سمانه صادقی 
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان