خانه

5 نکته برای بازاریابی یک کسب و کار آنلاین موفق :

  •  
    5 نکته  برای بازاریابی یک کسب و کار آنلاین موفق  :

    در این مقاله قصد داریم شما را با کسب و کار آنلاین موفق آشنا کنیم ، در این استراتژی روش های بیان شده است که نیازی به توجه ویژه وضعیت مالی نیست  ، شما با هر وضعیت مالی می توانید این نکات را در کسب و کار آنلاین خود انجام دهید .

    1- مخاطبان خود را فراموش نکنید :

    این نکته در عین حال ساده بودن بسیار مهم و ضروری است ، باید توجه کنید که مشتریان شما از چه سایت های بازدید می کنند ؟ قصد جذب چه قشری را دارید ؟ محصول شما چه کیفیتی دارد و چه تعداد از مردم به دنبال این کیفیت هستند ؟
    سوالاتی که در بالا ذکر شد فقط چند نمونه ساده برای بهبود کسب و کار آنلاین می باشد ، شما باید تمام ابعاد بازاریابی آنلاین را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید نقاط ضعف خود را پیدا کنید و آنها را تقویت کنید.

    2-محتوایی را که بازاریابی می کنید را مجدد بررسی نماید :

    شما برای رونق کسب و کار بازاریابی آنلاین به جای خرید تبلیغات گوگل یا طراحی وب سایت پیچیده می توانید از وبلاگ بسیار ساده یا سایت ساده ای که محتوای عمومی را به همراه مشخصات جزئی کمی  که کالا شما را معرفی می کند ،بیان نماید . محتوا شما باید مطابق با خواسته های مشتری ها باشد نه محتوا پیچیده و یا گنگ که مشتری سردرگم شود و اطلاعات لازم را در خصوص کالا کسب نکند .
    شما نیاز دارید که به روز رسانی را مرتب انجام دهید ، برای جذب مشتریان محتوا سایت را در زمان های مختلف تولید نمایید ، گاهی در محتوا خود از فیلم ها استفاده کنید تا کالای شما واضح تر برای مردم قابل درک باشد . برای اینکه در کسب و کار بازاریابی آنلاین موفق باشید بهتر است از اشخاصی که در زمینه کالا شما موفق هستند الگو برداری نمایید .

    3- در رسانه های اجتماعی فعال باشید .

    وبلاگ شما هرچه قدر اطلاعات زیاد و کاربردی داشته باشد اما دیده نشود ارزشی ندارد ، شما می توانید برای راه اندازی بازار یابی محتوا از محیط ورد پرس استفاده نمایید ،  بازاریابی محتوا شما باید دارای امکاناتی  جهت اتصال به شبکه های اجتماعی باشد ، به عنوان مثال شما علاوه بر تولید محتوا بازاریابی می توانید از وب سایت اجتماعی نظیر فیس بوک استفاده نمایید تا کالا شما بهتر دیده شود علاوه بر آن اطلاعات سایت و یا وبلاگ شما بیشتر در معرض دید مردم قرار می گیرد .
    با استفاده از رسانه های اجتماعی شما می توانید یک میدان بزرگ و موفق را برای کسب و کار بازار یابی آنلاین خود فراهم نمایید .

    4- مفهوم  (Seo)

    مفهوم بهینه سازی موتور جستجو یا همان seo  بسیار مهم است ، زیرا موتور جستجو گوگل با توجه به محتوایی که تولید نموده اید و تعداد لینکی که به صفحه تولید محتوا شما انجام شده است به سایت یا وبلاگ شما یک رتبه می دهد که این رتبه باعث دیده شدن صفحه شما در صفحات گوگل می باشد ، قطعا هرچه صفحه شما در صفحات اول گوگل باشد ، محصول شما بهتر دیده می شود بنابراین نیاز است قبل از تولید محتوا بهینه سازی موتور جستجو یا همان seo  را یاد بگیرد .
    یکی از عواملی که در seo  تاثیر گذار است ، به روز رسانی منظم و با کیفیت محتوا می باشد ، برای بازار یابی آنلاین تولید محتوا خوب و کاربردی نقش به سزایی در دیده شدن کالا شما دارد .

    5- قابلیت دیده شدن وب سایت بر روی تلفن همراه :

    در آماری که در سال 2016 منتشر شده است 65 درصد مردم با استفاده از تلفن همراه خود به دیدن وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی می پردازند بنابراین پس از طراحی وب سایت بسیار مهم است که وب سایت شما این امکان را داشته باشد که با استفاده از تلفن همراه قابل دیدن باشد ، این امر در دیده شدن وب سایت شما در نتیجه بهتر و بیشتر دیده شدن کالا شما و موفقیت بازاریابی آنلاین نقش به سزایی دارد .

    مترجم اختصاصی زیباکده فرزانه کریمی




    برچسب ها زندگی ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان