خانه

5 ویژگی در یک مرد که هر زنی باید به دنبال آن باشد.

  • یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر زنی پیدا کردن یک مرد خوب و ایده آل است. ممکن است بارها به خاطر نقاط ضعف یا عادات و رفتارهای بد مردی از انتخاب او پشیمان شده باشید. ولی آیا می توانید از تمام رفتارهای بد یک نفر با خبر شوید یا بفهمید که واقعاً در خانه یا جاهای دیگر چطور رفتار می کند؟ شاید بتوانید اطلاعات کمی درباره او پیدا کنید و او نیز بیشتر نقاط مثبت و رفتارهای خوب خود را به شما نشان می دهد. ولی خیلی از مردان نیز دقیقاً همان خصلت هایی را دارند که ما دوست داریم. فقط باید بتوانیم این خصلت ها را تشخیص دهیم.

    از این که خیلی رک حرفش را به شما بزند نمی ترسد. البته در ابتدا ممکن است کمی سخت با این خصلت کنار بیایید. چون ما آنقدر به زندگی در دنیای منفعل- پرخاشگر عادت کردیم که به همه چیز بی اعتنا هستیم یا فقط می گوییم "مهم نیست" و اجازه می دهیم احساساتمان سریع پیش برود. یک مرد روراست و صادق واقعاً می خواهد بداند که اشتباه کجاست، چون واقعاً می خواهد کمک کند. اینجاست که عشق سخت می شود. چون باید چیزهایی را بشنوید که دوست ندارید! اما در دراز مدت بهتر است که با آن ها روبرو شوید و مقابله کنید.

    2.می تواند به ریش خود بخندد!
    زندگی سخت است و اگر آن را خیلی جدی بگیرید سخت تر هم می شود. برای همین خیلی مهم است که در زندگی همراهی داشته باشید که وقتی اوضاع خراب و شرایط سخت می شود، از چیزی نترسد و حتی بتواند موقع اشتباه کردن به ریش خود بخندد!

    3.زمان زیادی را به شما اختصاص می دهد
    هر زنی یک سری چیزها را دوست دارد، گل، کفش، جواهرات، شکلات و ... و موقع مناسبت ها دوست دارد که طرف مقابلش این چیزها را به او هدیه دهد. و اگر این کار را نکند، از نظر آن زن یعنی به رابطه اشان اهمیتی نمی دهد و برایش مهم نیست.
    اما مردانی که به جای پول خرج کردن برای همسرشان وقت بیشتری می گذارند کمیاب هستند! مردی که برای شریک زندگیش وقت می گذارد و به او توجه می کند، ارزش این کار او از پول خرج کردن خیلی بیشتر است. برخلاف فرهنگ عامه، صرفه جو و اقتصادی بودن مهم است، چون اگر تصمیم دارید رابطه خود را با کسی جدی کنید، باید بدانید از لحاظ مالی برنامه ریزی دارد یا نه. مردی که برای زمان و خاطراتش بیشتر از مسائل مادی ارزش قائل می شود، بسیار ارزشمند است.

    4.مهربان و دلسوز بودن
    یکی از قوی ترین احساس ها، شادی، همدلی و مهربانی و توانایی درک و پذیرش دیگری است. مردی که می تواند غم و اندوه شما را درک کند، از دیدن شادی شما لذت می برد و با شما شاد می شود، مرد فوق العاده ای است! او همیشه سعی می کند خودش را جای دیگران بگذارد، بنابراین می تواند دنیا را همان طور که هست ببیند و بهترین کاری که از دستش بر می آید را انجام دهد تا با شیوه ای مثبت رو به جلو پیش برود.

    5.از اشتباهات خود درس می گیرد
    ما انسان ها هیچ کدام موجودات کاملی نیستیم و بیشتر از چیزی که اعتراف می کنیم، اشتباه می کنیم. با توجه به این حقیقت، بهترین خصلت یک مرد این است که توانایی گفتن "من اشتباه کردم" را داشته باشد و برای درست کردن اشتباه خود رو به جلو پیش برود. بزرگ ترین ذهن ها در جهان و موفق ترین کارآفرینان، شکست و نا امیدی را تجربه کردند، اما به جای پنهان کردن، آن را با آغوش باز پذیرفتند. یک مرد خوب به اشتباهش اعتراف می کند، اما یک مرد بزرگ به اشتباهش اعتراف می کند و به خاطر آن تبدیل به فرد بهتری می شود.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها ازدواج ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان