خانه

6 رنگ فانتزی برای رنگ کردن موها

  • اگر همیشه طبق مد پیش می روید، بعد از یک دوره از رنگ مویتان خسته می شوید. وقتی افراد مشهور و مدل ها را در مجلات مد می بینید یا انواع مختلف مدل مو و رنگ موهای جذاب را می بینید، دوست دارید هر چند وقت یک بار آن مدل ها و رنگ ها را امتحان کنید.در هر فصلی مد عوض می شود، اما کارشناسان توصیه می کنند رنگ مویی را انتخاب کنید که به رنگ پوستتان بیاید و مکمل شخصیت کلی شما و نوع آرایش و تیپتان باشد. برای رنگ کردن موها انتخاب های زیادی دارید، از رنگ موهای دائمی و موقت گرفته تا نیمه دائم و حتی رنگ های یک بار مصرف. انتخاب رنگ ها هم بسیار وسیع است. از رنگ های پاستلی مات گرفته تا رنگ های روشن و رنگ های شبرنگ. در اینجا برخی از این رنگ هارا به شما معرفی می کنیم.

    1. سبزرنگ مو
    می توانید موهایتان را به صورت دورنگ در بیاورید. کناره های مویتان را سبز کنید و ریشه موها مشکی باشد،(مثل کتی پری).یا حتی ریشه موهایتان رنگ طبیعی خودش را داشته باشد و بقیه موهارا به رنگ دلخواهتان دربیاورید.

    2. صورتی
    از مدت ها قبل رنگ صورتی به یک رنگ محبوب بین افراد مشهور تبدیل شده. اگردوست داریدشبیه خواننده های راک شوید، از صورتی روشن استفاده کنید یا این که رنگ مویتان تیره باشد و انتهای موهارا روشن کنید. هر چه بیشتر از سایه های صورتی روشن استفاده کنید بیشتر شبیه عروسک باربی می شوید!انتهای موهایتان را صورتی روشن کنید یا از رگه های صورتی روشن بین موهایتان استفاده کنید.

    3. آبی
    از سایه های آبی روشن در موهایتان استفاده کنید، آن را با یک رنگ بلوند ترکیب کنید.رگه ها یا هایلایت آبی روشن را انتخاب کنید یا کل موهایتان را آبی درخشان یا آبی کاربنی کنید تا شبیه کتی پری یا ریحانا شوید! هر سلبریتی حداقل یک بار در زندگی اش این رنگ را امتحان کرده است.

    4. قرمز
    وقتی می خواهید رنگ مویتان را قرمز کنید، می توانید از ته رنگ های مسی، طلایی یا آبی استفاده کنید، بستگی دارد که می خواهید نتیجه کار چقدر درخشان و تند باشد. مثلاً ریحانا برای مدتی موهایش را قرمز پررنگ کرد. در حالی که سلبریتی های دیگر تون های ملایم تری از این رنگ را انتخاب کردند.

    5. طلایی
    معمولاً این رنگ به خاطر تونهای ملایم ترش، معتدل ترین رنگ برای انتخاب است. به هر حال می توانید درخشان ترین طلایی را انتخاب کنید. یا کل موهایتان را رنگ کنید یا فقط قسمتی از آن را.

    6. بنفش
    می توانید موهایتان را بنفش نسبتاً روشن کنید که نه خیلی درخشان و تند باشد نه خیلی ملایم و معتدل. بنفش یک رنگ مد روز است و بستگی دارد که بخواهید چقدر روشن یا تیره یا سایه روشن باشد. می توانید یک بنفش درخشان یا شبرنگ را امتحان کنید یا یک بنفش تند یا حتی بنفش کمرنگ یا بنفش مایل به ارغوانی.

    همیشه به خاطر داشته باشید که رنگ کردن موهایتان را به یک آرایشگر حرفه ای بسپارید که بافت موهایتان را خوب بشناسد و با توجه به جنس موها شامپو و نرم کننده به شما پیشنهاد کند. فقط رنگ کردن موها مهم نیست، باید بتوانید آن رنگ را حفظ کنید و با محصولات مناسب از موهایتان محافظت کنید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی

    برچسب ها زیبایی , مو ,
       2

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
  • mahshid5 ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    مرسی جالب بود.
    توضیحات کامل و پر محتوا.
    اینم وبلاگ من
  • manely ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    وااای من عاشق این رنگای فانتزی هستم فرشته جان تو سالن هستی اصغری متخصص پیشنهاد بهترین رنگا متناسب با رنگ پوست و مدل چهره هستش و اینقدر رنگاشون باکیفیتن که ماندگاری بالایی هم دارن
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان