خانه

6 پیشنهاد برای داشتن رابطه بهتر با همسرتان

  • موفقیت هر رابطه به میزان تبحر شما در بیان کردن نظرات و احساساتتان به طرف مقابل ارتباط دارد ارتباطات اساس هر رابطه میباشد این قانون به ویژه در مورد رابطه بین زن و شوهر صادق است یکی از نیازهای اساسی همه ما نیاز به بیان احساسات و نظراتمان است.
    موفقیت، زن، شوهر، خانواده، روابط، بهتر، خوشبختدر اینجا چند راه برای ارتباط بهتر با همسرتان را بیان خواهیم نمود:

    1. احساس قدردانی/قدرشناسی تان را با تماس فیزیکی همراه کنید:
    وقتی از همسرتان عذرخواهی یا قدر دانی می نمایید، این قدردانی یا عذرخواهی را با لمس کردن گونه همسرتان یا نشان دادن علاقه ای که به او دارید در چهره تان همراه کنید. وقتی از او درخواستی دارید از کلمه لطفا استفاده نمایید. با این روش شما ارزشی که برای او قائلید را نشان خواهید داد. در غیر اینصورت ممکن است به نظر برسد که به او دستور می دهید.

    2. جوری با او رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود:
    به شیوه ای با او صحبت کنید که دوست دارید او با شما صحبت کند. اگر دوست دارید او تمام اتفاقات روزمره را برایتان تعریف کند پس خودتان هم اینکار را انجام دهید. البته به یاد داشته باشید نباید در مورد تمام جزئیات سوال بپرسید. به او فرصت بدهید او خودش همه چیز را برایتان تعریف خواهد کرد.

    3. زمان مناسبی را برای گفتگو انتخاب کنید:

    اگر میخواهید در مورد مساله تنش زایی با او صحبت کنید، به محض اینکه از محل کار به خانه برگشت برای گفتگو سراغ او نروید. اجازه دهید کمی استراحت کند و زمانی که احساس کردید آرام است و آمادگی گفتگو را دارد مکالمه را شروع نمایید.

    4. با او رودربایستی نداشته باشید:
    از آنجایی که شما دو انسان منحصربفرد هستید این مسلم است که مسائل و شرایط برای شما معانی متفاوتی داشته باشد. پس اگر اخلاق یا رفتاری دارد که شما را آزار می دهد از اینکه مساله را با او مطرح نمایید رودربایستی نداشته باشید. لازم نیست مساله را به شکل یک نقطه ضعف مطرح کنید یا اینکه او را به دلیل داشتن رفتار یا اخلاق خاصی محاکمه کنید، فقط خیلی ساده احساستان را در مورد آن مساله به خصوص با او مطرح کنید.

    5. پیغام بگذارید:
    در موارد اضطراری، اگر همسرتان در دسترس نبود برایش روی یخچال یا تلفن همراهش پیغام بگذارید.

    6. پاداش رفتارهای خوبش را بدهید:
    ارتباط تنها به صحبت کردن محدود نمی شود. اگر او شما را با رفتاری خوشحال کرده یا تحت تاثیر کار خاصی که برایتان انجام داده است قرار گرفته اید، از تشکر کردن کلامی فراتر روید و محبتش را به شیوه های مختلفی جبران نمایید. هدیه، کارت، داشتن لحظاتی رومانتیک یا حتی یک بوسه کافیست تا قدردانیتان را نشان دهید.

    مترجم اختصاصی زیباکده: آذر امینی

       3

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان