خانه

7 نکته برای گرفتن یک عکس سلفی عالی

  • سلفی یا همان "عکاسی از خود" پدیده ی جدیدی است و اکثر مردم به خاطر این که محدودیت خاصی در این نوع عکاسی ندارند از این کار لذت می برند. به هرحال این کار به همین راحتی که فکر می کنید نیست! مثلاًدست هایتان باید کاملا ثابت باشند و کادرتان را باید به خوبی تنظیم کنید.قبلاً همیشه باید از کسی خواهش می کردید که از شما یک عکس بگیرد! اما حالا در یک چشم به هم زدن می توانید از خودتان عکس بگیرید. در فهرست زیر نکات کاربردی و خوبی را درباره ی این موضوع می خوانید.

    1. از لحظه هایتان لذت ببرید و این شادی و لذت را در عکستان نیز منعکس کنیدسلفی
    وقتی از بودن با بهترین دوستانتان لذت می برید می توانید این لحظات را ثبت کنید. سعی کنید در عکستان کاملاً طبیعی باشید. هر چقدر شاد و خوشحال تر باشید، عکستان هم بهتر خواهد شد.

    2. بهترین نورپردازی را داشته باشید
    کلید اصلی یک عکس خوب نورپردازی است. صبح زود یا بعدازظهر بهترین زمان برای گرفتن یک عکس خوب و فوری است.نور طبیعی عکستان را فوق العاده خواهد کرد. دوربین را خیلی نزدیک و جلو نگه ندارید، چون این کار کیفیت عکستان را پایین می آورد.

    3. کاور گوشیتان را حتماً درآورید
    وقتیکاور گوشیتان را در آورید و بعد عکس بگیرید، می بینید که عکستان چقدر واضح تر خواهد شد.فکر نکنید سوراخ کاور همان لنز دوربین است! کلا کاور گوشی برای لنز ها مزاحمت ایجاد می کند و کیفیت عکس را پایین می آورد.

    4. از یک فیلتر خوب استفاده کنید
    خیلی از مواقع پیش می آید که بخواهید از خودتان عکس بگیرید. برای پوشاندن تمام عیب های صورتتان خیلی وقت صرف نکنید،برای از بین بردن چین و چروک صورت یا لک ها از فیلترهای دوربین گوشیتان استفاده کنید، این کار وقت کمتری می برد.

    5. از موهایتان استفاده ی بهینه کنید
    تعجب نکنید! اما برای گرفتن یک عکس خوب موهایتان نقش بسیار مهمی دارند. فقط کاری کنید که موهایتان پر پشت و حجیم به نظر برسد، می بینید که در عکستان جادو می کند. موهای صاف صورتتان را در عکس پهن تر و بزرگ تر نشان می دهد. بگذاریدموهایتان آزاد و رها روی شانه هایتان بریزد و فراموش نکنید در برابر لنزهای دوربین لبخند بزنید!

    6. عکس های گوناگون از خودتان بگیرید
    انگشتتان را از روی دکمه ی دوربین بر ندارید و عکس های پشت سر هم بگیرید، چون از بین تمام آن ها بالاخره یکی عالی از آب در می آید!

    7. لبخند بزنید، لبخند بزنید، لبخند بزنید!
    لبخند بزنید! از یک زندانی که عکس نمی گیرید! لبخند بزنید چون هیچ هزینه ای هم برایتان ندارد!قطعاً عکستان با یک لبخند دلپذیر گرم تر و دلنشین تر می شود و عالی به نظر می رسد.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها تعطیلات , زندگی ,
       2

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان