خانه

7 نکته درباره مد لباس خانمهای باردار

  • بارداری برای خانمها دوران آسانی نیست البته این دوران یکی از شیرین ترین هدایای آسمانی را برای شما به ارمغان خواهد آورد، اما نارضایتی از وضعیت فیزیکی و احساسی را نیز به همراه خواهد داشت از دست دادن تناسب اندام مشکلی جسمی و ذهنی را در طی دوران بارداری و پس از زایمان برای شما ایجاد خواهد کرد. اما نگران نباشید، دیگر لازم نیست لباسهای گشاد و سایز بزرگ را برای پوشاندن برآمدگی شکمتان بر تن کنید حالا زمانی است یا شاید بهتر بگوییم تنها دورانی است که می توانید لباسها و زیورآلات مد روز را که منحصرا برای دوران بارداری طراحی شده است امتحان نمایید.
    1.لباسهای کلوش بپوشیدلباس، بارداری، طراحی، کفش، مدل
    تا زمانیکه شکمتان برآمده است از لباسهای کلوش که به شکل حرف A هستند استفاده نمایید. این لباس یا تی شرت ها از زیر سینه گشاد می شوند و فضای کافی را برای شکم شما که برآمده شده است ایجاد می نمایند.
    2.برآمدگی را با لباسهایی که لایه های پارچه روی هم قرار می گیرند بپوشانید
    لایه های رویهم قرار گرفته پارچه ایده بسیار خوبی برای پوشاندن برآمدگیهای بدن در قسمتهای مختلف است. اینجور لباسها برجستگی های بدن را می پوشانند و ظاهری شیک و مد روز به شما خواهند بخشید. لباسی که کاملا اندازه تان است بپوشید و برجستگی ها را هم با لایه های پارچه بپوشانید، حالا دیگر از یک مامان زیبا و جذاب چیزی کم نخواهید داشت. لباسهایی انتخاب کنید که ظرافت گردن شما را با یقه های باز یا یقه های برشدار بیشتر نشان دهند.
    3.از لباس زیر یکسره استفاده نمایید
    لباس زیر مثل پوست دوم شما عمل می کند و می تواند کاری کند که ظاهر لباس در تنتان زیبا یا زشت به نظر برسد. این نوع لباس زیر می تواند بدنتان را هموارتر نشان دهد. چند تایی زیرپوش مناسب برای این دوران تهیه کنید البته تعداد زیادی خریداری ننمایید زیرا در این دوران سایز شما دائما در حال تغییر می باشد. استفاده از لباس زیر مناسب باعث می شود ظریف تر به نظر برسید.
    4.سراغ طرحهای ساده بروید
    طرحهای ساده یا لباسهای تک رنگ ظاهری کشیده و باریک تر به شما می دهند. همچنین باعث می شوند توجه به قسمتی خاصی از بدن حتی قسمتهای برجسته بدن  معطوف نگردد. ورود لباسها با طرحهای شلوغ به کمد لباسهای حاملگیتان ممنوع است. لباسهای تک رنگ تیره نوعی دلربایی دلنشین به شما خواهند بخشید و شما را باریک تر نشان خواهند داد.
    5.از شکم بند استفاده نمایید
    شاید در ماههای اول دوران بارداری بتوانید همچنان شلوار جین مورد علاقه تان را بپوشید اما با بزرگتر شدن شکمتان، پوشیدن آن شلوار برایتان به کابوس بدل خواهد شد.
    شکم بندهای مخصوص دوران بارداری طوری طراحی شده اند که متناسب با لباس شما تنظیم می شوند. به علت وجود لایه نرم داخلی این شکم بندها می توانند از شکم شما و جنین داخل آن محافظت کنند و در عین حال حالت پوشاننده دارند و شکم را کوچکتر نشان می دهند.
    6.از کفشهای تخت مد روز استفاده نمایید
    هیچ کفشی مانند کفش پاشنه بلند نمی تواند ظاهری زیبا و کشیده به پاهای شما بدهد، اما زمانی که باردار هستید ناراحتی که پوشیدن این کفشها برایتان به همراه خواهد داشت اصلا ارزش پوشیدنشان را ندارد. کفشهای تخت زیبای زیادی در مدلها، طرحها و رنگهای متنوع موجود می باشند. این کفشها فضای بیشتری به پای شما می دهند و راحت تر و ایمن تر هستند.
    7.به لباسهای سایز بزرگ نه بگویید
    آیا می خواهید خودتان را در یک لباس سایز بزرگ پنهان کنید؟ این اولین اشتباهی است که باید از آن پرهیز کنید. لباسهای سایز بزرگ شما را ظریف تر نشان نخواهند داد. بر خلاف انتظارتان، این لباسها ظاهری درشت تر و ناخوشایند به شما خواهند داد. در عوض لباسی که اندازه تان است خریداری کنید. زمان زیادی در این شرایط نخواهید بود پس سعی کنید در این دوران نیز ظاهری زیبا و مد روز داشته باشید.
    اجازه دهید دوران بارداری بهانه ای برای داشتن ظاهری جذاب تر برایتان باشد. هرگز خودتان را به این بهانه که موجود کوچکی در بدن شما در حال رشد است از چیزهایی که دوست دارید محروم نکنید، بلکه به آن به عنوان زمان مناسبی برای شاد بودن بنگرید. 
    مترجم اختصاصی سایت: آذر امینی
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان