خانه

7روش برای پوشیدن لباس های تابستانی در زمستان

  • موقعی که پاییز تمام می شود، صبح ها کمی (یا گاهی اوقات خیلی) سردتر می شود.گاهی اوقات تمام لباس های تابستانی تان را جمع می کنید و می بینید که لباس زمستانی زیادی ندارید!چند تا از لباس های تابستانی را نگه دارید. با چند تا ترفند کوچک می توانید این لباس ها را در طول کل سال بپوشید.

    1. شلوارک یا شرت جینزمستان
    شرت ها و شلوارک هاجزء لباس های تابستانی هستند. اما اگر با ساپورت مشکی مات آن ها را بپوشید برای این فصل هم مناسب می شوند. ساپورت پشمی ضخیم شما را گرم نگه می دارد و مناسب هوای سرد است. برای تکمیل تیپتان یک بلوز و کت پشمی مناسب یا یک ژاکت سایز بزرگ بپوشید با بوت های بلند روی زانو یا نیم بوت های بندی یا یک جفت کفش راحتی براق و نوک تیز.

    2. جین سفید
    همه فکر می کنند پوشیدن لباس سفید دردسر دارد، اما می توانید این قانون را زیر پا بگذارید و خودتان یک مد زیبا بسازید.جین سفید نازک را با یک لباس رنگ پوست جذب یا یک یقه اسکی مشکی، به همراه پالتوی شتری رنگ، با یک نیم بوت یا بوت پاشنه تیز برنزی بپوشید. یک تیپ کاملاً مدرن.

    3. پیراهن بلند
    لباس های پیراهنی یا مانتوهای تابستان یخیلی متنوع و جذاب هستند.امادر زمستان هم می توانید آن ها را بپوشید. هم می توانید آن ها را روی یقه اسکی بپوشید هم زیر یک پلوور یا ژاکت.می توانید با آن ساپورت یاشلوار تنگ بپوشید، با نیم بوت و یک کمربند روی کمر.

    4. نیم تنه
    این لباس در هر فصلی شیک و مطابق مد است و تنوع و قابلیت تغییر زیادی دارد. در ماه های سردتر، می توانید آن را روی یک پیراهن آستین بلند یا یک پلوور نازک بپوشید.یا آن را روی یک پیراهن مشکی کوتاه بپوشید تا ظاهری کاملاً متفاوت داشته باشید. امتحان کنید!

    5. پیراهن دو بندی یا پشت گردنی تابستانی
    طرح های گل دار و روشن و شبرنگ زیاد مناسب زمستان نیستند. اگر می خواهید این نوع لباس ها را در این فصل بپوشید از رنگ های ثانویه (سبز،نارنجی،بنفش) به جای رنگ های اولیه (زرد،قرمز،آبی) استفاده کنید. با دستکش،کلاه، شال گردن و البته یک کت چرم خودتان را برای زمستان آماده کنید. یک پیشنهاد دیگر: از لباس های کوتاه می توانید به عنوان تونیک استفاده کنید مخصوصاً وقتی آن ها را با شلوار جین بپوشید.

    6. لباس یک تکه (یک سره)
    این لباس خیلی راحت و بدون دردسر است. شایددوست داشته باشید آن را در زمستان هم بپوشید. اما از پارچه های ضخیم تر و رنگ های تیره تر استفاده کنید. آن ها را با ساق پا بپوشید یا یک دامن مدل مدادی روی آن بپوشید تا ظاهری کاملاً متفاوت داشته باشید.

    7. صندل
    باید با صندل های لا انگشتی تان چند ماهی خداحافظی کنید! اما مجبور نیستید همه ی کفش های تابستانی تان را با بوت عوض کنید. حتی وقتی هوا سردتر می شود، می توانید صندل های  بندی تان روی ساپورت بپوشید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها مد ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان