خانه

8 کاری که نباید در قرار اول انجام دهید

  • برای هر دختر خانم و آقا پسری پیش می آید که باید برای اولین بار فردی برای آشنایی بیشتر و ازدواج ببیند.اولین قرار و اولین صحبت ها و رفتارها تاثیر زیادی روی طرف مقابل دارد و او با توجه به این موارد شخصیت شما را می شناسد.پس باید توجه خاصی به رفتار خود داشته باشیم.در اینجا ما به شما 8 کاری که نباید در این زمان انجام دهید را معرفی می کنیم.

    1.رازهای خود را آشکار نکنیدقرار
    ممکن است با فردی که با او ملاقات کردید احساس راحتی و صمیمت کنید ولی هرگز شروع به گفتن رازهای خود و خانواده تان نکنید.ممکن است با گفت این رازها احساساتی که در شما واقعی نیست نشان داده شود و شناخت غلطی از شما به وجود آید.

    2.مقایسه نکنید
    فردی که با او ملاقات دارید را نه از نظر ظاهری و نه از نظر اخلاقی با فردی که قبلا او را می شناختید و یا قبلا در زندگی شما بوده است ، مقایسه نکنید.مقایسه کردن باعث می شود شما رفتار درستی با فرد مورد نظر نداشته باشید.

    3.شخصیت اصلی خود را پنهان نکنید
    اصلا سعی نکنید خود را فرد دیگری نشان دهید چون اگر این زابطه ادامه پیدا کند امکان تظاهر به فرد دیگر برای شما ممکن نیست و مطمئن باشید اگر خودتان نباشید رفتارتان مصنوعی می شود و طرف مقابل متوجه می شود.

    4.دیر نکنید
    سعی کنید در قرار اول دیر نکنید.اگر کاری پیش آمد که باعث تاخیر شما شد ، حتما 30 دقیقه قبل با او تماس بگیرید و اطلاع دهید.

    5.سیر نخورید
    حتما یادتان باشد که از یک روز قبل از قرار ملاقات سیر نخورید.بو دادن دهان شما باعث می شود فرد مقابلتان اذیت شود و تاثیر خوبی روی افکار او در مورد شما ندارد و شما را فردی بی ملاحظه جلوه می دهد.

    6.در مورد زندکیتان شکایت نکنید
    هر کس در زندگی خود مشکلاتی دارد و لازم است با کسی در مورد آن صحبت کند ولی قرار ملاقات اول جای گله و شکایت از زندگی نیست و شما را یک فرد غر غروی نشان می دهد.

    7.در مورد اشخاص قبلی که در زندگی او بودند نپرسید
    حتما شما در مورد این موضوع خیلی کنجکاو هستید ولی اصلا درست نیست که حداقل در جلسه اول در مورد این وضوع صحبت کنید.

    8.خجالت نکشید
    هیچ کسی فرد خجالتی را دوست ندارد.اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و محکم و قوی صحبت کنید.

    اختصاصی سایت زیباکده


    برچسب ها ازدواج , زندگی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان