خانه

9 کار خلاقانه برای ابراز عشق خانم ها به آقایان

  • همه ی خانم ها دوست دارند که همسرانشان نسبت به آنها ابراز علاقه کنند و عشقشان را به آنها نشان دهند اما چند در صد از آنها خودشان این ابراز علاقه و عشق را به همسرانشان ابراز میکنند...
    اگر یک رابطه ی پایدار و قوی همراه با احترام میخواهید ابراز علاقه و قدردانی نسبت به همسرتان را فراموش نکنید.
    در این مقاله شما را با 9 راه ابراز علاقه نسبت به همسرانتان آشنا خواهیم کرد.

    1.برایش یادداشت های خلاقانه بنویسید.ابراز علاقه
    گاهی اوقات پیدا کردن کلمات مناسب زمانی که میخواهید چیزی را از ته دل بگویید میتواند دلهره آور باشد، بنابراین برای اینکه بخواهید حرف دلتان را به راحتی بزنی از نوشتن جملاتی به صورت شوخ طبعانه و یا کشیدن تصاویر خنده دار نترسید چرا که با این کار میتوانید حس شگفت زدگی را در همسرتان شکوفا کنید و خنده را بر لبانش بیاورید.

    2. به او اجازه دهید که مستقل باشد.
    بودن در یک رابطه الزاما به این معنا نیست که تمامی ساعات روز را با او سپری کنید. بیرون رفتن با او و دوستانش و همچنین ابراز اشتیاق نسبت به علاقمندی های او میتواند حس اعتماد و تقدیر را در او نسبت به شما بالا برود.

    3.او را تشویق کنید تا به دنبال اهداف خود برود.
    او را در رسیدن به چیزهایی که در زندگی دوست می دارد حمایت کنید.با کمک کردن و اعتماد به او، او را از پتانسیل های درونیش آگاه سازید و با این کارتان حس دوست داشتن و مراقبت از او را نشان دهید. چرا که اینها همه راه های  قوی کردن یک رابطه میباشند.

    4.به علاقمندی های کوچکش هم توجه کنید.
    از علاقمندی های کوچکش و کارهایی که انجام میدهد یک لیست تهیه کنید مانند اینکه او چگونه قهوه خود را میخورد و یا برنامه تلویزیونی مورد علاقه او چیست و یا اینکه چه کتاب هایی مورد علاقه او میباشد.با به خاطر سپردن این چیزهای کوچک در واقع علاقه خود را نسبت به او ابراز کرده اید ، به عبارت دیگر باعث ارزش گذاری در این رابطه شده اید.

    5. عشق خود را به او ابراز کنید و احساساتتان را نسبت به حضور او بیان کنید.
    هرگز با خود فکر نکنید که او در مورد احساس شما نسبت به خودش مطمئن است و احتیاجی به شنیدن ابراز علاقه شما نسبت به او ندارد. زمانی که ابراز علاقه و عشق خود را نسبت به همسرتان دریغ نمیکنید در واقع حس قدر دانی خود را نسبت به او نشان داده اید و در ضمن با این کار اعتماد به نفس خود را بالا میبرید.

    6. شیرینی و یا غذای مورد علاقه او را درست کنید.
    حتما ضرب المثل معروف "راه نفوذ به قلب مرد از شکم اوست " را شنیده اید، باید بگویم که این ضرب المثل دور از واقعیت نیست و تا حد زیادی کارساز است . چرا که با این کار همسرتان تلاش شما را برای اثبات عشقتان نسبت به او میبیند و حس خاص بودن را به او انتقال می دهید.

    7.لباس مورد علاقه او را بپوشید.
    لباس مورد علاقه او را به تن کنید چرا که با این کارنه تنها ثابت میکنید که او تنها مرد مورد علاقه زندگی شماست بلکه خودتان هم احساس خاص بودن میکنید.زمانی که لباس مورد علاقه او را میپوشید حس اعتماد به نفس را بالا برده و عشق خود را به این طریق ابراز کرده اید.

    8. از خصوصیت های اخلاقی که در او دوست می دارید تعریف کنید.
    از خصلت هایی که در خصوص او مورد علاقه تان است تعریف کنید و از کارهایی که برای شما انجام می دهد قدر دانی و تشکرکنید.زمانی که با انرژی مثبت او را تشویق میکنید در واقع به او این اطمینان را میدهید که ارزش و محبوبیت خاصی نزد شما دارد.

    9. با او در مورد نگرانی هایتان صحبت کنید.
    به او فرصت دهید تا برایتان یک شوالیه با زره درخشان باشد.در واقع  توصیه ها و راه حل های او را به هنگام مشکلاتتان به کار بگیرید چرا که این کار برای او فرصتی میشود تا مراقبت و محافظت از شما را نشان دهد و به این گونه عشق خود را به شما ثابت کند.

    مترجم اختصاصی زیباکده : آیدا خدیوی
    برچسب ها زندگی ,
       9

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان