خانه

آنها در دنیای خود چگونه فکر میکنند؟ (2)

  • مردها همیشه ساده تر از کنار مسائل میگذرند و به مسائل ریز و جزئی اهمیت نمیدهند و در کل زندگی را راحت از زنها میگیرند، مردها همیشه همه چیز را به شوخی و خنده میگیرند و ابا گفتن اینکه طرف مقابل "منظورش این نبوده است" مسائل را باز و تحلیل نمیکنند.
    همیشه مردها از زن ها سرحال تر و شاداب ترند، و آقایون میگویند دنیای خانمها عجیب و پیچیده است، و همیشه خانمها هم میگویند چرا آقایون نسبت به بعضی موضوعات بی تفاوت و اصطلاحاً بی خیال هستند و اعصابشان انقدر راحت است اما ما خانمها اکثر مواقع در طول روز ممکن است عصبی و کسل و... باشیم.
    زنان، مردان، دنیا، متفاوت
    با خواندن مثال ها و مقایسه هایی که برایتان نوشتیم، خواهید خواند و خودتان جواب تمام این سوالات را خواهید فهمید:

    آقایون:
    اگر دوستشان آنها را در مهمانی دعوت نکند اصلاً به دل نمیگیرند و با خود میگویند که او حتماً به خاطر کار زیاد فراموش کرده و مطمئناً بدون دعوت به مهمانی دوستش میرود و با خود میگوید دوستم با دیدن من خوشحال و شوکه میشود.
    خانمها:
    اگر دوستشان آنها را در مهمانی دعوت نکند تا همیشه با او سرسنگین هستند و سریع به فکر گرفتن یک مهمانی می افتند که کار دوستشان را تلافی کنند و تا 1هفته هم با تلفن و حضوری به تمام دوستان مشترکشان خواهند گفت و تمام کارهای خوبی و خیرخواهانه ای که برایش کرده است را به رخش میکشند که آنها را فراموش کرده است.

    آقایون:
    آنها موقع خرید سخت نمیگیرند و همان مغازه اول خرید میکنند و با خود و کسیکه همراهشان است میگویند سخت نگیریم چون این لباس است و سریع پوشیده و پاره خواهد شد، چیز خاصی نیست.
    خانمها:
    آنها موقع خرید سعی میکنن لباس بسیار زیبایی پیدا کنند تا از تمام لباسهایی که داشته اند و بر تن همه دوستان دیده اند بهتر و شیک تر باشد.

    آقایون:
    اگر به مهمانی و حتی عروسی بروند و دیگر مهمانان لباس مشابه آنها به تن کرده باشد اصلا برایشان مهم نیست و حتی متوجه هم نخواهند شد چون سعی دارند خوش بگذرانند و خوشی کنند.
    خانمها:
    اگر به مهمانی و حتی عروسی بروند و دیگر مهمانان لباس مشابه آنها به تن کرده باشد اول از همه فکر میکنند به چه کسانی گفته اند لباس با این مشخصات خریده اند و با خود و همراهانشان میگویند حتماً میخواسته حرص منو دربیاره و منم باید مواظب باشم و تمام مدت به جای لذت بردن و شادی کردن و خوش گذراندن در بین دوستان و آشنایان در حال اذیت شدن و حرص خوردن هستند.
    "ناگفته نماند که آقایون هم ایرادهای زیادی دارند و در دنیای کوچک خودشان سیر میکنند، خانمها نگران نباشید در مقاله بعد مخاطب اصلی ما آقایون خواهند بود".

    نتیجه گیری کلی:
    آقایون کلی نگرند و خانمها جزئی نگر و ریزبین که همین موضوع باعث اینهمه اختلاف میشود، اما یادمان باشد عمرمان کوتاه است و به سرعت برق و باد میگذرد پس همیشه از لحظه ها لذت ببریم و قدر لحظه هایمان را بدانیم و سخت نگیریم.


    اختصاصی سایت زیباکده

       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان