خانه

آیا از دئودورانت مناسبی استفاده می کنید

  • درست مثل کرم پودر و ضد آفتاب، انتخاب دئودورانت مناسب (بو زدا)هم خیلی مهم است. در ابتدا بهتر است فرق بین ضد عرق و دئودورانت را بدانید. ضد عرق ها زیر مجموعه دئودورانت هامحسوب می شوند که حاوی مواد تشکیل دهنده ای هستند که با غدد عرق سر و کار دارند و پروسه عرق کردن بدن را کند می کنند. دئودورانت ها محصولاتی هستند که بوی زیر بغل را می گیرند. آن ها اغلب حاوی رایحه یا عطر خوبی هستند همراه با یک عنصر سازنده فعال به نام تریکلوزان که معمولاً از رشد باکتری هایی که باعثبوی بد می شوند، جلوگیری می کنند.

    دئودورانت ها از رطوبت جلوگیری نمی کنند اما ضد عرق ها این کار را می کنند.نوع استفاده برای افراد مختلف متفاوت است. برای فهمیدن این که چه نوعی برای شما مناسب است، متن زیر را بخوانید.

    دئودورانت پودریدئودورانت
    رایج ترین نوع دئودورانت، نوع پودری آن است و معمولاً سفید جامد است. مشکل استفاده از این نوع دئودورانت این است که اگر لباستان تیره یا مشکی باشدآن را خراب می کند.اما دئودورانت و ضد عرق های جامد و نامرئی هم هستند کههیچ اثری روی لباس مشکی باقی نمی گذارند. اگر زیادعرق می کنید، این نوع دئودورانت برای شما مناسب است.

    دئودورانت اسپری
    خوشبختانه اسپری های افشانه ای متنوعی در بازار وجود دارد. نوع اسپری بر حسب میزان مواد تشکیل دهنده فعالی که می تواند نگه دارد، تعیین می شود. موقع استفاده، اسپری را از خودتان دور نگه دارید و دهانتان را ببندید.موقع تماس با پوست حس خشکی دارد و به لباس منتقل نمی شود و حتیبعدازیکتمرینورزشیخستهکننده، به شما بوی تازگی و طراوت می دهد.

    دئودورانت کرمی
    دئودورانت کرمی ترکیبی از سدیم لورت سولفات و بدون آلومینیم و زیرکونیوم که انتخاب مناسبی برای زنان حامله یا کسانی که به دنبال محصولات طبیعی هستند، می باشد.برای این نوع دئودورانت به وسیله ای نیاز دارید که آن را روی پوستتان بزنید. برای جلوگیری از خشک شدن پوست انگشتان، آن را با دستمال یا چیز دیگری بردارید و بمالید. می توانید از آن برای تعریق روزانه و حتی برای بعد از یک تمرین ملایم ورزشی هم استفاده کنید.

    مترجم اختصاصی زیباکده:سمانه صادقی
    برچسب ها سلامتی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان