خانه

از این طریق میتوانید بینی زیبایی داشته باشید

  • جراحی بینی یکی از رایج ترین و شایع ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی میان زنان و مردان ایرانی محسوب می شود که اگر چه با هدف زیبایی و داشتن ظاهری متناسب میان مردم باب شده ، اما در صورتی که این جراحی با همراهی و مشاوره یک جراح و پزشک متبحر و با تجربه انجام شود، می تواند بسیاری از عارضه ها و اختلالات موجود در بینی از قبیل قوز بینی، افتادگی نوک بینی و یا زاویه دار شدن آن، بزرگ بودن حفره های بینی و دیگر اختلال های شایع بینی را برطرف کند.
    مرحله اول(بی هوشی):عمل، جراحی، بینی، بی هوشی
    به شما داروهائی داده خواهد شد تا شما حین عمل راحت باشید این داروها باعث بی هوشی عمومی یا آرامش شما می شود که جهت آن جراح شما تصمیم می گیرد.
    مرحله دوم(برش):
    عمل جراحی رینوپلاستی یا به روش بسته انجام می گردد که در آن برشها داخل بینی داده می شود و یا به روش باز انجام می گردد که در آن یک برش روی کولوملا( تیغه ی میانی بین سوراخ های بینی ) داده می شود از طریق آن پوشش بینی باز شده و تغییرات لازم در شکل بینی داده می شود.
    مرحله سوم(تغییر شکل در ساختار بینی):
    در اعمال جراحی بینی یا ابعاد بینی کوچک و یا بزرگتر می شود و در آن برای افزایش بافت می توان از غضروف هائی که از نقاط مختلف بدن برداشته می شود استفاده کرد بیشتر مواقع غضروف از تیغه بینی برداشته می شود گاها غضروف از گوش و یا دنده برداشته می شود.
    مرحله چهارم(تصحیح انحراف تیغه بینی):
    در این مرحله تیغه بینی صاف شده و برجستگی های داخل بینی که باعث اختلال در تنفس می شود اصلاح می گردد.
    مرحله پنجم(بستن برش):
    وقتی که بینی به شکل دلخواه رسید بافت پوششی روی بینی قرار داده شده و محل برش بخیه می گردد. ضمنا ممکن است با برش در جدار سوراخ های بینی اندازه آن تغییر یابد.
    مرحله ششم(دیدن نتایج):
    در طی هفته اول بعد از عمل در حین بهبود بافت های بینی از آتل های داخلی و یا خارجی برای حمایت از بافت بینی استفاده می گردد هرچند که بهبود التهابات چند هفته بیشتر طول نمی کشد تا یک سال بعد از عمل شکل بینی تغییر می کند و طی این مدت به نتیجه نهائی مطلوب می رسد و صبح ها ممکن است بعلت التهاب بیشتر بینی بزرگتر و متورم به نظر رسد که این مسائل کلا در طی سال اول بعد از عمل می باشد.
    توجه: جراحی بینی برای اصلاح راه های هوائی نیاز به بررسی ساختارهای بینی و مسیر جریان هوا داخل بینی دارد در بعضی موارد انحراف تیغه بینی باعث این شکل می شود که با صاف کردن آن مشکل بهبود می یابد.
    منبع: سایت پزشکان زیبایی
    گردآورنده: سایت زیباکده

       3

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان