خانه

انتخاب عینک آفتابی متناسب با فرم صورت

  • در مرحله اول باید بفهمید فرم صورت شما چه شکلی است، مربع، قلبی شکل، بیضی یا گرد. از خودتان یک عکس بگیرید، طوری که زاویه صورتتان از روبرو باشد. انتخاب عینک آفتابی متناسب با فرم صورت
    یک کاغذ پوستی را روی عکس بگذارید و فرم صورتتان را بکشید تا دقیق مشخص شود. حتی می توانید روبروی آیینه بایستید و با مداد، رژ لب یا هر چیز دیگری دور فرم صورتتان در آیینه خط بکشید!

    • صورت قلبی شکل
    کسی که فرم صورتش قلبی شکل است، معمولاً پیشانی بزرگ و به نسبت آن چانه کوچک تری دارد. بهترین انتخاب برای این فرم صورت، عینک آفتابی با فریم گربه ای است یا با فریم کوچک، چون عینک آفتابی بزرگ، چهره را کامل پوشانده و فرم صورت را نامشخص می کند. برای این فرم صورت، عینک آفتابی با شیشه های رنگیِ سبک، با دسته های رنگیِ ضخیم و طرح دار مناسب است، چون باعث تأکید بیشتر روی چشم ها شده و قسمت پایینی صورت شما را خوش فرم تر نشان می دهد.
    عینک آفتابی مناسب صورت های قلبی شکل:
    فریم های پروانه ای، خلبانی، گربه ای، بدون فریم

    • صورت گرد
    پهنا و ارتفاع صورت های گرد معمولاً یکسان است. به هیچ وجه از فریم های گرد استفاده نکنید، چون صورت شما را خوش فرم نشان نمی دهد. در عوض فریم های مربع یا مستطیلی را انتخاب کنید تا فرم صورت شما را زاویه دار نشان دهد. این فریم ها هم صورت شما را شیک تر و خوش فرم تر نشان می دهند، هم کمی صورت شما را کشیده تر می کنند.
    عینک آفتابی مناسب صورت های گرد:
    فریم های مستطیل، مربع، ویفری (کائوچویی)

    • صورت بیضی شکل
    تقریباً هر نوع فریمی به صورت بیضی شکل می آید. چون این فرم صورت حالت متعادلی دارد. اما موقع انتخاب عینک آفتابی، مدل موها و رنگ پوستتان را نیز در نظر بگیرید. ولی کلاً فریم های تیره و بزرگ برای این فرم صورت شیک تر و جذاب تر هستند و فرم گونه های این نوع صورت ها را بهتر نشان می دهند.
    عینک آفتابی مناسب صورت های بیضی:
    تمام مدل ها

    • صورت مربعی شکل
    صورت های مربعی شکل پیشانی، گونه و فک پهنی دارند. فریم های بزرگ برای این فرم صورت مناسب هستند. به هیچ وجه از فریم های زاویه دار استفاده نکنید، چون فرم صورت شما را پهن تر و زاویه دار تر نشان می دهند.
    عینک آفتابی مناسب صورت های مربعی شکل:
    فریم های خلبانی، گرد، پروانه ای، گربه ای




    مترجم اختصاصی زیباکده سمانه صادقی 
    برچسب ها مد , زیبایی , آقایان , زنان , خرید ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان