خانه

انتخاب مناسب ترین رنگ کانتور برای انواع تون پوست

  • با استفاده از تکنیک های خاص آرایشی می توانید کاری کنید تا صورتتان ساختار استخوانی ظریف و زیبایی پیدا کند. برای این منظور اولین و مهم ترین مرحله انتخاب رنگ مناسب است. انتخاب مناسب ترین رنگ کانتور برای انواع تون پوست
    البته تکنیک و روش کار خیلی مهم است، اما انتخاب رنگ مناسب باعث می شود صورتتان سایه های طبیعی داشته باشد.
    رنگ صورت هر کسی متفاوت است و هیچ رنگ استانداردی وجود ندارد که برای همه به طور یکسان استفاده شود و به همه بیاید.

    • تون پوست روشن
    پیدا کردن رنگ کانتور مناسب برای این تون پوست، کار سختی است. چون به خاطر روشنی رنگ پوست، همه چیز خیلی روشن و واضح دیده می شود. باید رنگی را انتخاب کنید که روی تون پوست روشن، طبیعی به نظر برسد و خیلی اغراق آمیز دیده نشود. مناسب ترین رنگ برای این تون پوست، قهوه ای مایل به خاکستری است. این رنگ، یک رنگ سرد محسوب می شود و برای این تون پوست طبیعی است. استفاده از رنگی که خیلی گرم یا خیلی متمایل به نارنجی باشد، روی این تون پوست غیر طبیعی و اغراق آمیز به نظر می رسد.

    • تون پوست متوسط
    پیدا کردن رنگ مناسب کانتور برای این تون پوست از همه راحت تر است، چون این تون پوست به طور طبیعی نسبتاً گرم محسوب می شود و می توانید رنگ های زیادی را برای این تون پوست انتخاب کنید.
    (Benefit’s Hoola انتخاب مناسبی برای این تون پوست است).

    • تون پوست تیره
    برای تون پوست تیره حتماً باید رنگی را پیدا کنید که دو درجه تیره تر از تون پوست خودتان باشد. (البته این قانون کلی برای تمام رنگ پوست هاست). بستگی دارد رنگ چهره و رنگ زمینه پوستتان چه رنگی باشد. کسانی که تون پوستشان تیرگی متوسطی داشه باشد، می توانند از تون های نارنجی استفاده کنند، اما اگر تون پوستتان خیلی تیره باشد، برای گرم تر کردن تون پوست، باید از رنگ هایی که قرمزی بیشتری داشته باشد استفاده کنید.
    مهم ترین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که "کانتور کردن" و "برنز کردن" دو مسئله کاملاً جدا و با هم متفاوت است. وقتی پوستتان را برنز می کنید، کل رنگ پوستتان چند درجه تیره تر از رنگ پوست خودتان می شود و درخششی طلایی گونه پیدا می کند، اما با استفاده از کانتورینگ کل ساختار استخوانی صورت عوض می شود.
    دقت کنید که هر رنگی که برای کانتورینگ استفاده می کنید باید مات باشد. در غیر این صورت مناسب برنز کردن است و برای کانتورینگ و تغییر ساختار صورت مناسب نیست.




    مترجم اختصاصی زیباکده سمانه صادقی 
       4

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان