خانه

باید ها و نباید های شنا کردن

  • فصل گرما در راه است و بیشترین ورزشی که در این زمان مناسب است، شنا است.در انجام این ورزش باید نکاتی را رعایت کنیم که در اینجا با بعضی از آنها آشنا می شویم.

    یک همراه داشته باشید
    برای رفتن به استخر و شنا کردن ، یک دوست مناسب پیدا کنید تا همراه شما شنا کند و بتواند پا به پای شما شنا کند و همراه با ورزش کردن ، تفریح هم داشته باشید و سرگرم شوید.

    عینک شنا بپوشیداستخر
    خیلی از شناگرها علاقه زیادی به عینک شنا زدن ندارند ولی عینک شنا یکی از ضروری ترین وسایل شنا است و مانع از ورود کلر به چشم ها می شود و اگر در ساحل شنا می کنید ، مانع ورود شن و ماسه می شود و ار عفونت چشم جلوگیری می کند و شما می توانید زیر آب را شفاف تر ببینید.

    محدوده خود را مشخص کنید
    در زمانی که در دریا شنا می کنید ، حتما در محدوده ای که برای شنا مشخص شده باشید هر چقدر هم که به شنا خود اطمینان دارید ، باز هم از آن محدوده تجاوز نکنید.در مورد استخر نیز به همین صورت است.تعداد دور هایی که شنا می کنید اهمیت دارد چون اگر بیشتر از حد باشد باعث گرفتگی عضلات شما می شود.

    در صورت لزوم ، جلیقه نجات بپوشید
    اگر شما اعتماد به نفس کافی برای شنا کردن ندارید و یا اینکه هنوز آموزش شنا شما به پایین نرسیده است ، حنما جلیقه نجات بپوشید.پوشیدن جلیقه نجات دلیلی برای خجالت کشیدن شما نیست.در بعضی مواقع که امواج دریا خیلی قوی است ، لازم است تا شناگرهای ماهر هم جلیقه نجات بپوشند.

    لباس شنا مناسب
    شما باید قبل از توجه به زیبایی لباس شما و مایو ، به راحتی و مناسب بودن آن توجه کنید.لباس شنایی را انتخاب کنید که برای شیرجه زدن مناسب باشد و در برابر امواج دریا مقاوم باشد.

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها سلامتی , ورزش ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان