خانه

به 7 روش بوتاکس شما را زیباتر می کند

  • بسیاری از خانمها دوست دارند همیشه حتی زمانی که 60 ساله هستند جوان و با طراوت به نظر برسند. نه تنها خانمهایی که سن بالا دارند، بلکه خانمهای بین 30 تا 40 سال نیز از لوازم آرایش مختلفی استفاده می کنند تا چین و چروکهای هر چند کوچک صورتشان را بپوشانند. همچنین لوازم آرایش متنوع و مواد طبیعی مختلفی وجود دارند که با مصرف آنها جوانتر به نظر خواهید رسید. معروف ترین روش برای آنکه جوانتر به نظر برسید تزریق بوتاکس است. تزریق بوتاکس باعث بی حرکت شدن عضلات صورت می گردد و کمی حالت غیر طبیعی به آن می دهد. علاوه براین نقدهای زیادی درباره بوتاکس وجود دارد ولی با این وجود روشهایی برای استفاده از بوتاکس وجود دارد که شما را زیباتر خواهد کرد.

    1. برای بالا کشیدن ابرو
    به علت افزایش سن عضلاتی که ابرو را نگه می دارند ضعیف تر می گردند. وقتی بوتاکس در این ناحیه تزریق می شود باعث بالا رفتن ابرو می گردد و ابرویتان کمان زیبایی پیدا می کند. در واقع کمان ابروی طبیعی خودتان چند میلیمتر بالاتر خواهد رفت.بوتاکس

    2. پیشانی
    با افزایش سن روی پیشانی خطوطی ایجاد خواهد شد. با تزریق بوتاکس در این ناحیه پیشانی تان صاف و بدون خط و چین و چروک خواهد شد.

    3. خطوط پنجه کلاغی
    نه تنها افزایش سن بلکه قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و استعمال دخانیات نیز می تواند منجر به ایجاد این خطوط گردد. تزریق در عضله مشخصی اطراف چشم باعث از بین رفتن این خطوط خواهد شد.

    4. گونه
    شل و آویزان شدن گونه ها یکی از نشانه های شناخته شده افزایش سن است. ضعیف شدن عضلات گونه و از بین رفتن انعطاف پذیری آنها باعث می شود سنتان از آنچه هست بیشتر نشان دهد. با تزریق بوتاکس این مشکل تا حد زیادی برطرف خواهد شد. استفاده از بوتاکس برای رفع این مشکل بسیار بهتر از استفاده از پروتز می باشد.

    5. بوتاکس برای داشتن یک لبخند زیبا
    لب بالای بسیاری از افراد زمانی که می خندند بسیار بالا می رود و باعث نمایان شدن لثه شان می گردد. می توان با تزریق بوتاکس از بالا رفتن لب جلوگیری کرد و لبخند زیبایی تری داشت.

    6. بد فرم بودن بینی
    اگر فرم بینی تان زیبا نیست یا دارای قوز است و نمی خواهید روی آن عمل زیبایی انجام دهید، تزریق بوتاکس یک انتخاب عالی خواهد بود. با تزریق بوتاکس می توانید این مشکل را تا حدی برطرف سازید و زیبایی بیشتری به چهره تان ببخشید.

    7. بوتاکس برای لبهای پرتر
    با تزریق بوتاکس در لبها می توانید لبهای پرتر و جذاب تری داشته باشید. این تزریق بین افراد معروف مخصوصا هنرپیشه ها بسیار متداول است. مانند هر چیز غیر طبیعی دیگر افراط در استفاده از بوتاکس نیز توصیه نمی شود. از آنجا که نتیجه استفاده از بوتاکس بسیار عالی است شما را به خودش وابسته خواهد کرد. ممکن است علاقه مند شوید اینکار را روی اکثر نقاط صورتتان امتحان کنید و به صورت مداوم آن را تکرار نمایید. تزریق بیش از حد بوتاکس باعث بی حرکت و غیر طبیعی شدن صورت می گردد. از اینرو همیشه توصیه می شود از بوتاکس به صورت حداقل استفاده گردد.

    مترجم اختصاصی زیباکده : آذر امینی
    برچسب ها پوست , جراحی , زیبایی ,
       0

نظرات کاربران
  • ArghavaN ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    agar bootaks konim bade chand vaght ghesmati k bootaks shode ...shol nemishe bioft payin?shayad faghat yebar bekhaim inkaro bokonim.ama age shol beshe majboorim ta akhare omremoon hey bootaks konim?
  • ارو ۱۳۹۷/۵/۷
    بوتاکسو هر جایی نرید چون عوارض بدی داره من یکی رو دیدم رفته بود تو سالن آرایشگاه زده بود سر درد شدید گرفته بود و خوب نمیشد و کلی هم ورم داشت رفت یه دکتر پوستی بهش گفت وتاکسش تاریخ گذشته بوده واسه همین برید یا مطب یا کلینیک . من خودم رفتم کلینیک پاسارگاد تو پونک هم لبامو ژل زدم هم بوتاکس کردم راضی بودم زیاد هم پلنگ نشدم چون طبیعی زد
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان