خانه

خصوصیاتی از پاییز که فقط عاشقان پاییز آن را درک میکنند

  • حتما شما هم با آمدن پاییز به زیر لحاف گرم و نرم رفتن و نوشیدن چای داغ را تجربه کرده اید چیزی که بسیاری از ما لذت این کارها را تجربه کرده ایم.
    در هر لحظه نیروی بیشتری را در خود حس میکنید ، با آسودگی خاطر و به دور از دغدغه به کنار شومینه مینشینید ،اگرشما هم جزو دوستداران پاییز هستید این جملات را به خوبی درک خواهید کرد.

    1. هر گونه صدایی برایتان با شکوه به نظر میرسد.پاییز
    صدای غازهایی که با رسیدن پاییز کوچشان را به سمت مناطق گرمسیر اعلا م میکنند، صدای کودکان مدرسه ای که با آمدن مهر به سر کلاس های خود می روند و صای خش خش برگ های پاییزی که از زیر پای رهگذران به گوش میرسد اینها همه صداهای مورد علاقه کسانی است که پاییز را دوست دارند.

    2. شما این حزن پاییز را دوست دارید.
    کوتاه تر شدن روزها و طولانی شدن شب ،چرخش شگرف بادها همه حس خوبی را در دوستداران پاییز ایجاد میکند.

    3. اغواگری های پاییز برایتان لذت بخش است.
    بوی شیرین ناشی از سوزاندن چوبی که در هوای سرد پاییز برای گرم کردنتان میسوزانید ، عطر برگ های پاییزی ، باران و زمینی که توسط باران خیس شده است همه و همه  نشانی از خودنمایی های پاییز است.

    4. شما شاهد اتفاقات شگفت انگیزی هستید.
    برگ ها به رنگ های با شکوهی تغییر رنگ میدهند رنگهایی مانند قرمز ، نارنجی ، زرد و قهوه ای . این رنگ ها با زیباییشان شما را تحت تاثیر قرار میدهند. اما با آمدن پاییز درختان برگ هایشان را از دست خواهند داد وخود را برای فصلی نو آماده میکنند.

    5.احساس شور و هیجان مضاعفی دارید.
    زمان بیرون آوردن لباس های گرم پشمی و مخملی و کرکی فرا رسیده است و مطمئنا برای دوستداران پاییز هیچ چیزی لذت بخش تر از پوشیدن لباس های پشمی و به خواب رفتن با آنها نیست.

    مترجم اختصاصی زیباکده : آیدا خدیوی
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان