خانه

در این موقعیت ها ازدواج نکنید (1)

  • هنوز دیر نیست:
    برای اینکه ازدواج کنید فکر نکنید دیر است قبل از ازدواج حتماً نزد مشاور بروید و تا زمانیکه به بلوغ فکری نرسیدید عجله نکنید، سعی کنید زیاد کتاب بخوانید.
    ازدواج، عجله، خواستگاری
    فرار از شرایط خانه:
    شاید خانواده شما نمیگذارند شما به دانشگاه خارج از شهر بروید و یا با دوستانتان خلوت کنید و دیگر مشکلاتی که ما را مجبور میکند از شادی و خوشحالی جوانیتان کمتر لذت ببریداما شما سعی کنید با راه حل درست و سالم زندگی کردن خانواده تان را متقاعد کنید که دوران زندگی شما با آنها فرق کرده، اما این کنترل و فشار خانواده دلیل بر این نیست که شما مسیر زندگیتان را اشتباه انتخاب کنید.

    با کسی آشنا شدید؟
    اگر به تازگی با کسی آشنا شدید خوب و کامل او را بشناسید و بعد در مورد ازدواج تصمیم بگیرید و سعی کنید به چند بار بیرونه رفتن و یا تلفنی صحبت کردن و یا ارتباط با دنیای مجازی جواب مثبت ندهید، با دید کامل و باز انتخاب کنید و تا زمانیکه مطمئن نشدید موافقت خود را اعلام نکنید.

    بقیه ازدواج کرده اند؟
    هیچوقت چون سن شما بالا رفته عجله نکنید و به حرف های بی فکر دیگران هم توجه نکنید که دوست، دخترخاله، دخترعمه شما ازدواج کرده و شما هنوز ازدواج نکرده اید، ازدواج کردن مهم نیست ازدواج با خوشبختی و عاقلانه مهم است.

    میترسید دیگر خواستگار نداشته باشید:
    همیچوقت چون سن شما بالا رفته و یا میترسد خواستگار دیگری به سراغ شما نیاید معیارهای عاقلانه خودتان را زیر پا نگذارید چون دیرتر ازدواج کردن بهتر است از ازدواجی که سرانجام نداشته باشد و شما را به پشیمانی بکشاند.


    اختصاصی سایت زیباکده

       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان