خانه

روش های بدون هزینه برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام

  • اگر تازه صفحه اینستاگرام خود را باز کردید، عکس یا پست هایی که می گذارید، شاید خیلی بازدید خوبی نداشته باشد و به خاطر تعداد فالوورهای کمی که دارید، کمتر پست های شما را لایک کنند. روش های بدون هزینه برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام
    وقتی تصمیم دارید از صفحه اینستاگرامتان برای کسب و کار استفاده کنید، در این شرایط ممکن است کمی دلسرد شوید، اما با کمی ابتکار عمل و پشتکار می توانید تعداد فالوورهای خود را افزایش داده و در کارتان پیشرفت کنید.

    از هشتگ های شناخته شده و معروف برای جذب افراد و افزایش تعداد فالوورها استفاده کنید. هشتگ هایی مثل:
    FF (Follow Friday), #instafollow, #l4l (Like for like), #tagforlikes, #followback#

    به صفحات افرادی که مد نظرتان هستند و برای کارتان باید آن ها را به صفحه تان جذب کنید بروید و صدها عکس را در صفحه آن ها به صورت رندوم لایک کنید.

    یک مسابقه در اینستاگرام برگزار کنید. یکی از ساده ترین راه ها برای انجام این کار این است که برای تبلیغ آن مسابقه عکسی را ارسال کنید، بعد از فالوورهایتان بخواهید که برای وارد شدن به مسابقه اول آن عکس را لایک کنند.

    اکانت اینستاگرام خود را در پروفایل ها و صفحات اجتماعی دیگر خود تبلیغ کنید. برای فالوورها مشخص کنید در صورت فالو کردن، از صفحه شما چه انتظاری باید داشته باشند. مثلاً نوع مطالب، اطلاعات یا اخبار مهمی که در صفحه تان می گذارید، یا خدماتی که در صفحه تان ارائه می دهید، پشت صحنه عکس ها، مسابقاتی که برگزار می کنید.

    عکس کاربران دیگر را لایک کنید و زیر عکس های آن ها کامنت بگذارید. این یکی از طبیعی ترین راه ها برای افزایش تعداد فالوورهای شماست.

    از هشتگ های محبوب استفاده کنید تا تصاویر شما در جستجوها پیدا شوند. از معروف ترین این هشتگ ها عبارتند از:
    love, #instagood, #tbt and #photooftheday#

    بعضی از عکس ها را ساعت 2 صبح یا 5 بعدازظهر ارسال کنید، چون طبق تحقیقات یکی از مؤثرترین زمان ها برای ارسال عکس یا متن هستند.

    افرادی را سرچ و فالو کنید که در پست های خود از هشتگ های معروفی مثل followme #likeforlike# استفاده کرده اند. بسیاری از این افراد شما را فالو بک خواهند کرد.

    به خاطر داشته باشید که همیشه کیفیت بر کمیت ارجحیت دارد. صفحه تان را ادیت کنید و فقط بهترین عکس هایتان را نگه دارید. چون هیچ کس دوست ندارد صفحه ای را با هزاران تصاویر بیهوده و بی معنی از غذا یا عکس های تصادفی و بدون هدف فالو کند.

    از فیلتر Mayfair استفاده کنید. طبق آخرین گزارشات، این فیلتر تنها فیلتر مؤثر برای بازاریابان در اینستاگرام است. چون تعامل در رابطه با این عکس ها خیلی بیشتر است.

    بیوگرافی شما در صفحه باید کامل باشد. در بیوگرافی خود حتماً از کلمات کلیدی و هشتگ های مرتبط با کسب و کارتان، به همراه لینک وب سایتتان استفاده کنید. به هیچ وجه نباید اسپم باشید. در این صورت نه کسی پروفایلتان را می خواند نه کسی شما را فالو می کند و بتدریج اکانت شما به عنوان یک اکانت اسپم شناخته می شود.

    در کپشن های عکس هایتان سؤال بپرسید. این روش برای افزایش تعامل و درگیر کردن ذهن مخاطبانتان بسیار کاربردی است.

    در روزهای تعطیل و آخر هفته ها بیشتر پست بگذارید. چون روزهای تعطیل نسبت به روزهای دیگر پست های کمتری ارسال می شود. به خاطر همین پست های شما بیشتر دیده شود.




    مترجم اختصاصی زیباکده سمانه صادقی 
    برچسب ها زندگی , موفقیت , آقایان , زنان ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان