خانه

سه روش برای ترمیم ریمل خشک شده

  • اکثر خانم ها دوست دارند مژه هایشان را با کمک ریمل پُرتر و پر رنگ تر از چیزی که هست نشان دهند. به همین خاطر ریمل در لوازم آرایش اهمیت زیادی دارد. سه روش برای ترمیم ریمل خشک شده
    ولی متأسفانه هر ریملی با هر برندی که باشد، هر چقدر هم که رعایت کنید و مواظب باشید، در نهایت خیلی زود خشک شده و استفاده از آن سخت می شود. بعد از یکی دو ماه هم باید آن را دور انداخت. اما با استفاده از چندین نکته کاربردی می توانید ریملتان را تا حدی مثل روز اولش کنید تا مدت طولانی تری از آن استفاده کنید.
    یکی از دلایل اصلی خشک شدن ریمل این است که مایع درون ریمل در معرض هوا قرار می گیرد. برای این که تا حدی از این مشکل جلوگیری کنید، سعی کنید برس ریمل را خیلی داخل و خارج تیوپش نکنید. چون این فشار دادن برس داخل تیوپ، باعث می شود که هوا داخل تیوپ رفته و مایع ریمل را خشک کند. هر چه کمتر این کار را بکنید بهتر است.

    • روش اول:
    بهترین روش برای ترمیم ریمل خشک شده این است که از قطره چشم استفاده کنید. ده قطره از آن را داخل ریمل بریزید. در ریمل را سفت ببندید و خوب آن را تکان دهید. برس ریمل را داخل تیوپ بچرخانید، بعد از آن استفاده کنید. استفاده از قطره چشم برای رقیق کردن ریمل خشک شده خیلی بهتر از آب است. آب گزینه خیلی خوبی برای ریمل های ضد آب نیست، چون بدتر باعث گوله شدن یا خشک شدن مایع ریمل می شود. ولی قطره چشم هم بی خطر است هم ریمل را دوباره به حالت اولیه اش بر می گرداند.

    • روش دوم:
    روش دیگر برای حفظ کیفیت مایع ریمل، این است که برس ریمل را در بیاورید و آن را با آب داغ بشوئید و بگذارید چند دقیقه در آب داغ بماند. بعد دوباره آن را داخل تیوپش بگذارید، در این لحظه هرگز برس را داخل تیوپ نچرخانید، فقط آن را سر جایش بگذارید.

    • روش سوم:
    درون یک ظرف آب ریخته و بگذارید جوش بیاید. وقتی آب داخل ظرف جوش آمد، تیوپ ریمل را درون آن بیندازید. حرارت را کم کرده و بگذارید تیوپ چند دقیقه در آب جوش آمده بماند. بعد از این که ریمل را از آب درآوردید، چک کنید ببنید مایع ریمل نرم شده یا نه، اگر هنوز خشک بود، چند قطره روغن زیتون درون آن ریخته و درش را ببندید. بعد تیوپ را خوب تکان دهید و برس را چند بار داخل تیوپ بچرخانید تا یکدست شود.



    مترجم اختصاصی زیباکده سمانه صادقی 
       4

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان