خانه

فال 19 اسفند تا 25 اسفند

  • فروردین
    موفقیتی که نصیبتان می شود، حاصل تلاش، دوراندیشی و ایمان شما به خودتان است. شما قدر دوستی واقعی را می دانید و شخصی پرحرف و دورو را از نزد خود می رانید. فال 19 اسفند تا 25 اسفند
    از سخن درست و حق نرنجید و تا چیزی را با چشم خود ندیده اید باور نکنید. به رفت و آمد فامیلی اهمیت بدهید و خودتان را از جمع ها کنار نکشید.

    ارديبهشت
    عاقلانه تر است که این روزها خودتان را از لحاظ مالی تقویت کنید تا در آینده مشکلی برایتان پیش نیاید. سرتان بسیار شلوغ است اما متأسفانه در انجام کارهایتان نظم ندارید. شما اغلب تعطیلات را هم مشغول انجام کاری هستید، زمانی را که با دیگران می گذرانید، لذت ببرید و فرصت خندیدن با دیگران را از دست ندهید.

     خرداد
    از این که احساسات خود را بیان کنید نترسید. ماندن در تاریکی و بی جوابی ترسناک تر است. شما لایق بهترین ها هستید. فروتنی تا جایی که با حماقت اشتباه گرفته نشود خوب است. با اراده، تلاش و پیگیری می توانید مشکلات پیش آمده را از زندگیتان دور کنید. شما زحمت زیادی را برای رسیدن به جایی که امروز هستید کشیده اید.

    تیر
    برای اینکه رابطه خوبی با نزدیکان، بخصوص اعضا خانواده داشته باشید، باید شک و دودلی را کنار بگذارید. کارهایی را دوست دارید، ولی برای انجام آن ها وقت نمی گذارید. به سفری خواهید رفت که شما را به آرامش مطلوبی می رساند. آن چه کاشته اید درو خواهید کرد. به زودی در شرایطی قرار خواهید گرفت که تصمیمات روشنی در خانواده اتخاذ می کنید.

    مرداد
    کارهای فنی را یاد بگیرید، ضرر نمی کنید. سعی کنید روی پاهای خودتان بایستید و به امید کمک این و آن نباشید. راز خود را با هر کسی در میان نگذارید، اگر افشا شود وجهه و مرتبه تان نزد دیگران پایین خواهد آمد. به دوستی های یک طرفه پایان بدهید و هر دستی را برای همکاری و شراکت نفشارید، نیتشان خیر نیست.

    شهريور
    برای جایگاهی که برای خودتان ساخته اید ارزش بیشتری قائل شوید، شکست خوردن در یک رابطه احساسی به معنای شکست مطلق نیست. روحیه خود را با امید به آینده بازسازی کنید، هر روز اتفاق تازه ای می افتد. دیری نمی گذرد که دوباره در جمع ها خواهد درخشید. مشکلات مالی فعلاً تمامی ندارد، بهتر است قناعت پیشه کنید.

    مهر
    امور کاری خود را پیشاپیش اولویت بندی کنید تا دچار ابهام و سردرگمی نشوید. به زودی راه مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد. از مجبورکردن دیگران به انجام کارهای موردنظرتان خودداری کنید، زیرا سودی عایدتان نمی شود. سر و کله زدن با موانع موجود درحال حاضر فقط به تشدید مشکلات و وخیم شدن اوضاع منجر می گردد.

    آبان
    تجارت بلند مدت به شما آموخته که سرمایه گذار خوبی هستید. در مورد موضوع پیش آمده کمی صبر داشته باشید، وقت آن رسیده که کارها و تجارت خود را با احتیاط دنبال کنید.

    آذر
    پیش از اتخاذ هر تصمیمی چند هفته‌ای درباره آن فکر کنید. افکار بیهوده را از خود دور کنید، منافع خود را در نظر بگیرید و به حرف افراد منفی‌ باف گوش ندهید. برای رسیدن به خواسته‌هایتان ممکن است سختی و مرارت بکشید. در کمک به دیگران اعتدال را رعایت کنید تا در انتهای کار متضرر نشوید. به فکر یک برنامه‌ ریزی جدید باشید.

    دی
    اتفاقات خوب در راهند. شما قبل از این که به فکر خودتان باشید، غم خوار دیگران هستید و دست آن ها را می گیرید و از مشکلات عبور می دهید. در اطرافتان دوستان همه دعاگویتان هستند. برای رسیدن به نیتتان مطمئن باشید با کمی تلاش بیشتر به آرزویتان خواهید رسید. پروژه ای بزرگ به شما پیشنهاد می شود که قبول آن برایتان بسیار خوب است.

    حفظ و تکریم خانواده را بر هر چیز دیگری ترجیح دهید. برای شکوفایی استعدادهای بالقوه خود وقت بگذارید. به آرزوی دیرینه ای که داشته اید می رسید و سختی های گذشته به زودی تمام می شود. مراقب همسایه تازه وارد باشید تا سر از کارتان در نیاورد. روی شخصی حساب باز کرده اید که در هنگام نیاز شانه خالی خواهد کرد.

    اسفند
    در بین نزدیکانتان شخصی به شما حسادت می ورزد که بهتر است از او دوری کنید. از فرصت های پیش رویتان و حرفی که خواهید شنید استفاده کنید. این روزها هیچ چیز قادر به متوقف کردن شما نیست. خویشاوندانی که در هنگام نیاز، در گذشته با شما مصاحبت مالی داشته اند، فراموش نکنید، احوال پرسشان باشید. هفته خوب و شادی را پیش رو دارید.
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان