خانه

فال 28 مرداد تا 4 شهریور

  • فروردین
    شما قلب مهربانی دارید و همیشه سنگ صبور دیگران هستید. اما واقعیت این است که خود شما هم نیاز دارید تا با کسی درد و دل کنید. این شخص را در خانواده اتان بجویید و با او حرف بزنید تا دلتان سبک شود. خبر به دنیا آمدن کودکی شما را خوشحال و ضمناً به شدت فکرتان را مشغول کرده است. دل نگرانیتان بیهوده است. از شخصی که توقع ندارید هدیه ای دریافت خواهید کرد که شما را دلخوش می کند. فال 28 مرداد تا 4 شهریور

    ارديبهشت
    از امتحان کردن راه های نرفته می هراسید و همین امر باعث تجربه نکردن لذت های جدید در زندگی شماست. از کارهای تکراری فاصله بگیرید. جنگ اول به از صلح آخراست. اگر همان اول نظر خود را صادقانه بیان کنید، کار به جایی که دیگر راه برگشت نباشد کشیده نمی شود. نذری دارید که ادایش نکرده اید.خود کرده را تدبیر نیست. بیشتر فکر کنید و بعداً جواب دهید.

    اجازه ندهید هیچ کس به هیچ بهانه ای حق و حقوقتان را پایمال کند و نهایتاً با زبان بازی شما را مقصر جلوه دهد. کمی به خودتان برسید و برای خودتان خرید کنید. شما نسبت به کسی دلسرد شده اید که او هم نسبت به شما همین احساس را دارد. بر اساس احساسات خود دست به هیچ اقدامی نزنید. به زودی ابرهای تیره از ذهنتان کنار رفته و این احساس سردی در شما فروکش می کند.

    قولی برای انجام کاری به کسی داده اید که مدام به تعویق انداخته اید. بهتر است تا شخصیت خوش قولتان زیر سوال نرفته این کار را به انجام برسانید. همه چیز آن طور که شما امیدوار بودید نتیجه نمی دهد. به خاطر داشته باشید که هیچ شغلی عالی و بدون نقص نیست. این روزها مجبور به پرداخت هزینه ای شدید که پیش بینی نکرده بودید و همین امر باعث نگرانی از حساب و کتاب این ماهتان شده است.

    برای کاری که نمی توانید بکنید بیش از این خودتان را آزار ندهید. دوری از عزیزی شما را کلافه کرده اما برای پیشرفت در کارتان لازم است که فعلاً صبور باشید. این هفته برای شما هفته ای سرشار از تفریح و خوش گذرانی با دوستانتان خواهد بود. حواستان باشد که هر چیزی حد و اندازه ای دارد. به زودی امکان جابجایی و یا نقل مکان برایتان وجود دارد. برای رسیدن به آن چه که می خواهید همین حالا مطالعه را شروع کنید.

    در رابطه با روابط عاطفیتان شاید بهتر باشد نسبت به اتفاقات ناخوشایند منطقی تر فکر کنید. تصمیمی بگیرید که شما را از این همه فکر کردن و درگیری رها کند. تلاش برای سرکوب عشق به وجود آمده در دلتان بیهوده است. راهی پیدا کنید تا آن را به ثمر برسانید. به یک میهمانی دعوت خواهید شد. این دعوت را حتماً بپذیرید و بروید. از بد اخلاقی های این اواخر به جایی نخواهید رسید.

    پس از سال ها با دوستان قدیمی ملاقات خواهید داشت و زمان بسیار خوبی را به مرور خاطرات خواهید گذراند. با یکی از دوستان بر سر موضوعی جر و بحث کرده اید که بهتر است شما پیش قدم شده و مسأله را خاتمه دهید، ادامه این روند بیهوده و بی دلیل است. شخصی دائم سعی می کند خود را به شما نزدیک کند تا جایی که حضورش بیشتر شکل مزاحمت پیدا کرده بهتر است مؤدبانه اما رک و راست جایگاهش را به او متذکر شوید.

    این روزها به شدت احساس خستگی می کنید. به تغذیه تان بیشتر توجه کنید و شب بیداری هایتان را کم‌ کنید، وگرنه در کارها دچار مشکل می شوید و سلامتتان را به خطر می اندازید. آینده نگری بیش از اندازه شما را از حال غافل می کند. این هفته حواستان باشد تا جای ممکن از هر بحثی فاصله بگیرید وگرنه به دلیل فشارهایی که این اواخر تحمل کرده اید ممکن است بحث از کنترلتان خارج شده و از کوره در بروید.

    با احساسی برخورد کردن با مسأله پیش آمده ممکن است نه تنها نتیجه ای که می خواهید نگیرید. بلکه به مشکلاتتان هم اضافه بشود. نگران و دلتنگ عزیزی از راه دور هستید که فعلاً دیدارش ممکن نیست. صبور باشید و در این مورد کمتر بهانه گیری کنید. زندگی همیشه همان طور که ما می خواهیم پیش نمی رود. غم از دست دادن کسی یا چیزی بر دوشتان سنگینی می کند، صبور باشید.

    برای آن چه که اتفاق افتاده کاری جز صبوری از دستتان بر نمی آید. حواستان به اطرافیانتان باشد. نگاهشان به شماست. برای انجام یک کار اداری و امضای یک سند دست نگه دارید و عجله نکنید. این روزها بهتر است کمی از سرعت همه کارها کم کنید و بیشتر به خودتان بپردازید. اگر می توانید به سفر بروید، برای خودتان خرید کنید و برای خانه اتان گل و گیاه بخرید تا روحیه تان عوض شود.

    تصمیم گیری برای پرداخت بدهی هایتان را یک روز هم به تعویق نیندازید. آن چه که جلوی پیشرفت و رضایت از خودتان را می گیرد همین بدهی های مالی است. شما خودتان را وقفه خانواده تان کرده اید، وقت آن رسیده که به خودتان بپردازید و زندگی کنید. حواستان به سلامتیتان باشد. رژیم غذایی مناسب داشته باشید و از ورزش غافل نشوید و گرنه سرکارتان به پزشک خواهد افتاد.

    براى انجام كارهاى خانه از اعضاى خانواده كمك بگيريد. به سفر دورى رفته يا خواهيد رفت. مرور گذشته فقط عمرتان را تلف مي كند، از تمامى لحظه هاى حالتان لذت ببريد. هر روز پر از اتفاقات پيش بينى نشده است. در دخل و خرج ميانه رو باشيد تا دچار دردسر نشويد. با شخصى آشنا خواهيد شد كه از نقطه نظر روحى و سلايق زندگى به شما بسيار نزديك است، با اين شخص منطقى برخورد كنید.


    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان