خانه

فال از 26 تیر تا 1 مرداد

  • فروردین: در حال حاضر جهان بیرونی برای شما اهمیت زیادی ندارد. اجازه ندهید هراس های کهنه جایگزین شادی ها و خوشی های کنونیتان شود. یکی از دوستان یا بستگانتان شخصیت واقعی خود را زیر نقابی مخفی کرده است. به زودی ماهیت او برایتان نمایان خواهد شد. با اندکی تمرکز به کارهایتان سروسامان دهید و مشکلات به وجود امده را حل کنید. به واسطه ی واکنشهای ناگهانی خود متعجب خواهید شد.

    اردیبهشت: این روزها ذهن و روح خود را درگیر مسائلی کرده اید که به هیچ وجه با شرایط اجتماعی و خانوادگیتان سازگار نیست. برای رهایی از این مشکل با پیشنهادی مواجه می شوید که از طریق پذیرفتن آن برای مدتی از کانون آنش دور خواهید بود. دوری به سود شماست. ممکن است فردی وارد زندگیتان شود که دنیایتان را به هم بریزد و شما را از وضعیت کنونی خارج کند تغییرات پیش رویتان را نادیده نگیرید تا مشکلات تشدید نشوند.

    خرداد: این روزها وسوسه شده اید که یک نه بلند بگویید و از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید بواسطه واکنش عجیب از سوی یکی از اطرافیانتان شوکه خواهد شد بجای آنکه حرفی بزنید که بعدا بابتش پشیمان شوید تا جای ممکن از نشان دادن هر گونه واکنشی درباره احساسات تان خودداری کنید. اندکی انعطاف پذیری در موقعیت حساس و پیچیده به نفع شما تمام میشود این فرصت را از دست ندهید.

    تیر : در تلاشید تا تعادل را در زندگیتان برقرار نمایید،پیش از آن لازم است به اعصاب خود مسلط باشید و به همسرتان به چشم یک شریک برابر بنگرید نه شخصی که مجبور باشد همیشه فرمان بردار شما باشد. هنگام اتخاذ یک تصمیم زمانی دشوار را پیش رو خواهید داشت،شما تنها با بهره گیری از عقل و عاقبت اندیشی می توانید این دوره ی بلاتکلیفی را پشت سر بگذارید.

    مرداد: فردی که پیش از این حضورش را در زندگی تان احساس نمی کردید اکنون اهمّیت زیادی برایتان پیدا کرده است، ناخواسته به او نیازمند شده اید. ممکن است در محیط کار یا تحصیلتان با نوعی دسیسه چینی مواجه گردید، مراقّب باشید زیر پایتان را خالی نکنند. کلماتی که می گویید را بسنجید. در حال حاضر در قبال چند نفر مسئول هستید پس زمان آن است که با توانایی و شایستگی منحثر به فردتان این اوضاع پیچیده را سر و سامان دهید.

    شهریور: به یاد داشته باشید که برقراری روابط تازه گاهی همانند چاقویی دو لبه است. بحث ها و مشاجرات بیهوده و بهانه های واهی و بی پایه را کنار بگذارید. در حال حاضر اوضاع خانوادگی تان تا حّدی درهم و برهم است، سعی نکنید از واقعیت ها فرار کنید چون با بستن چشم ها بر روی آنها صورت مسئله پاک نمی شود. به جای آنگه صبر کنید و ببینید وقایع شما را به کجا می برند برنام ریزی را شروع کنید. به خودتان لطف می کنید.

    مهر: باید بین وظایفتان تعادل برقرار کنید و بر اساس مدت زمان اندکی که در اختیار دارید آنها را الویت بندی نمایید. به نظر می رسد این اواخر به هیچ وجه پول در دستتان باقی نمی ماند بخصوص حالا که به شدت باید پس انداز کنید، شخصی در اطرافتان قادر است شما را متقاعد به ولخرجی کند، خواه از عهدۀ آن برآیید یا نه. ممکن است مشکل و سردرگمی بینتان پیش بیاید تا جای ممکن منطقی عمل کنید.

    آبان: شخصیت ذاتی شمایعنی وفاداری تمام وکمال به دوستان وعزیزان, یکی ازدوستایی قدیمی وصمیمی شمو دوچاربهران شدیدمالی واجتماعی موشه, گیرافتادن به جزئیات برای شمو آزاردهنده است چون معمولاترجیح میدیدروی مسائل کلی وکته تمرکزکنید, برای کسب بهترین نتائیج لازم است بااستفاده ازعقل خو روء یاهای تان راعملی کنیددرفرازونشیب های این روزهامراقیب روحیه حساس وزودرنج خو بشید.

    آذر:قبول کنید که کنترل زندگی از دستتان خارج شده است. اما خوشبختانه این شرایط به زودی تغییر خواهد کرد. با این حال ممکن است مجبور شوید خواسته های سختی را در محل کار یا تحصیل تان تحمل کنید. آرزوهای جاه طلبانه تان را در چارچوبی منطقی قرار دهید. برای دوری از یک کشمکش لازم است برخی از برنامه هایتان را به تعویق بیاندازید. از این که در کارتان وقفه ایجاد شده به طور هم زمان احساس خوشنودی و ناراحتی میکنید.
    دی : اکنون قادرید بر مشکلاتی چیره شوید که این اواخر پریشانتان کرده اند اما محتاطانه عمل کنید تا پشیمان نشوید برای تخلیه انرژیتان در برنامه های ورزشی شرکت کنید .مشغله های فراوان و مسعولیت های زندگی وکار باعث ایجاد فاصله ی عمیق بین شما و عزیزانتان شده است به این موضوع به صورت جدی بیندیشید .خیلی سریع ایده های جدید را جذب میکنید زیرا مایلید افق های فکری خود را گسترش دهید بیهوده مشاجره نکنید.

    بهمن: مدت هاست که منتظر فرصت مناسب برای استراحت هستید در حال حاضر این کار به اسانی انجام نمیشود اگر بیش از حد توانتان مسعولیت قبول کنید ناخاسته دچار دردسر هایی خواهید شد روی کارهایتان متمرکز شوید محبت خود را به دوستان یا همکارانتان نشان دهید .ممکن است شخصی واکنشی نشان دهد که موجب سر در گمیتان شود کاری را انجام دهید که بنفعتان است ودر قبال ان تا میتوانید ایستادگی به خرج دهید.

    اسفند : حقایق تازه ای وارد زندگی تان می شود. هر زمان که دچار حس تنهائی شَدید شدید، با دوستانتان یا حتی به تنهائی بیرون بروید. در زمینه مالی با شانس و اقبالِ بزرگی مواجه خواهید شد. این روزها شما فقط به کارهائی می اندیشید که مایل به انجامشان هستید و اصلاً دوست ندارید در حین عبور از پیچ و خم های راه با کسی مشورت کنید. اکنون زمان مناسبی برای قضاوت در موردِ دیگران نیست. زمانی را به اندیشیدن در موردِ موقعیتِ کنونی تان اختصاص دهید.
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان