خانه

لباس های تابستانی قابل استفاده در پاییز و زمستان

  • نقل از فروشگاه اینترنتی دوفیتو :

    لباس های تابستانی قابل استفاده در پاییز و زمستان

    هنوز وقت این نیست که تمام لباس های تابستانی خود را کنار بزنید. بعضی از لباس های تابستانی شما هنوز قابل استفاده اند و می توانید با آنها بهترین استایل های پاییزی را داشته باشید. این روزها قوانین حاکم بردنیای مد کاملاً تغییر کرده اند و می توانید خلاقیت به خرج دهید.برای دیدن لباس شب و لباس مجلسی به فروشگاه اینترنتی مراجعه فرمایید.

    استفاده از لگینگ یا جوراب شلواری های رنگیلباس پاییزه

    می توانید آنها را با رنگ و نوع لباستان هماهنگ کنید. این نوع جوراب ها هم برای افراد مسن مناسب است و هم برای خانم های جوان.

    استفاده از پیراهن های تابستانی

    شما می توانید پیراهن های کوتاه تابستانی را به عنوان تاپ های بلند با یک شلوار جین بپوشید. برای این کار بهتر است پیراهن شما آستین دار و تا بالای زانو باشد. با پیراهن های بلند یک بوت بپوشید و یک کت چرم کوتاه. پیراهن شما حتی می تواند گل دار باشد. این یکی از جالب ترین استایل های پاییز امسال است. پیراهن های گل دار تابستانی همراه با یک کت کوتاه. یکی دیگر از مثال های پوشیدن پیراهن تابستانه برای پاییز پوشیدن یک تی شرت است. این کار یک سبک کاملاً اسپرت به پیراهنتان خواهد داد. یک تی شرت ساده و جذب بپوشید و از روی آن یک پیراهن یپوشید. امسال استفاده از  مدل روسری به عنوان شال گردن یا پوشاننده شانه ها نیز پر طرفدار بوده است. شما می توانید با پیراهن خود یک روسری با رنگی کاملاً متضاد ست کنید و البته این کار شانه ها و گردنتان را گرم نگاه می دارد.

    کتانی کانورس(CONVERSE)

    پوشیدن این نوع کتانی در هرفصل مجاز است مگر اینکه هوا بارانی باشد. بهترین راه پوشیدن کانورس ست کردن آنها با شلوار جین، یک تی شرت راه راه و یک ژاکت ساده است. با این استایل کلاه هم پیشنهاد می شود.

    رنگ ها روشن

    از دیگر قوانینی که امسال شکسته شده استفاده از رنگ های تیره برای پاییز و زمستان است. پاییز و زمستان 2015 برخی رنگ های روشن توصیه شده اند، مانند کت های رنگ آبی روشن یا بژ و شلوارهایی به رنگ کرم روشن یا حتی سفید.

    لوازم جانبی

    امسال عینک آقتابی با شیشه آبی طرفداران بسیاری داشت. شما می توانید این نوع عینک ها را با یک کلاه و یک ساعت مچی رنگی ست کنید. به آقایان دستبند هم پیشنهاد می شود. در ضمن فقط به این دلیل که پاییز است قرار نیست که همیشه بارانی باشد شما می توانید هنوز از کفش های کالج خود با جوراب یا بدون جوراب استفاده کنید، مخصوصاً اگر چرم هستند برای پاییز عالی به نظر می رسند. کیف های سفید یا رنگ بسیار روشن نیز پاییز امسال مورد استفاده اند.

    رنگ آبی

    به طور کلی رنگ آبی معمولاً مخصوص بهار و تابستان تلقی می شد اما امسال از محبوت ترین رنگ های پاییز است در نتیجه جین های آبی پرطرفدار هستند. جین های راسته سبک مردانه یا جین هایی که از زانو گشاد می شوند و فاق بلند هستند از بهترین انتخاب های پاییز محسوب می شوند. در همین راستا می توان گفت پیراهن های سبک دریانوردی، یعنی راه راه آبی با زمینه سفید که معمولاً مخصوص تابستان بودند در پاییز امسال مورد استفاده اند و می توانید آنها را با کفش های جیر یا مخمل به رنگ آبی بسیار تیره بپوشید.

    منبع : فروشگاه اینترنتی دوفیتو
    برچسب ها مد ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان