خانه

منابع مناسب دانشجوی جدیدالورود

  • شاید شما هم جزو دانشجویان جدیدالورودی هستید که ظرف مدت چند هفته خبر قبولیتان را شنیده اید و برای اینکه خود را تجربه ی خوب دانشگاه رفتن را تجربه کنید و به عبارتی انگیزه داشته باشید لازم است تا ابزار و منابعی را بشناسید تا در این پروسه ی دانشجویی کمک حالتان شود.
    این ابزار بهره وری بزرگی دارد و کمک میکند تا در مطالعه موفق شوید و همچنین در پیدا کردن تفریحات کمک بزرگی میکند به عبارتی به HabitRpg معروف است.و با پیشنهادهای سالمی که می دهد کمک میکند که از انجام سرگرمی های ناسالم دور شوید.

    در واقع ابزاری است که اگر در ریاضی دچار مشکل شدید با مراجعه به این سایت میتوانید تمامی دستورالعمل های حل ریاضی را مرحله به مرحله یاد بگیرید البته برای اینکار لازم است که مبلغی را بپردازید اما پرداخت این مبلغ در ازای گرفتن نمره ی خوب با ارزش است.

    یکی از بهترین راه ها برای یادداشت برداری نقشه برداری با ذهن است. به عبارتی این سایت ابزاری ر ارائه میدهد تا بتوانید این کار به راحتی انجام دهید. از طرفی این ابزار طوری است که میتوانید در مرورگر خود داشته باشید و در هنگام نیاز از آن استفاده کنید.

    به احتمال زیاد جزو کسانی هستید که بودجه ی کافی ندارید و یا نمیخواهید پول زیادی را خرج کنید.این سایت به شما کمک میکند تا از هر گونه تخفیف برای لباسها ، کتاب های درسی ، دستگاه های الکترونیکی و مسافرت ها باخبر شوید. صرفه جویی در وقت و هزینه از جمله مواردی است که بدون مراجعه به مغازه ها و خرید آنها به صورت حضوری نیاز دارید .

    رفتن به بیرون از خانه و دنبال کار گشتن از جمله مواردی است که آسان نیست لذا در این سایت میتوانید شغل هایی که به آن علاقمند هستید و یا مهارت دارید را ببینید و با توجه به آنها برای گرفتن شغل و یا کارآموزی اقدام کنید.

    نوشتن با این ابزار کار شما را راحت تر خواهد کرد اگر گزینه ی کلمه شمار را فعال کنید به این صورت که پس از نوشتن دویست کلمه تصویر گربه ای ظاهر میشود که 200 کلمه را گذرانده اید و دیگر نمیتوانید بیشتر از این بنویسید.

    صحبت کردن در انظار عمومی ممکن است برای بسیاری از افراد سخت باشد لذا این سایت با پیشنهاد طرح ها و گرافیک های به خصوص ، میتواند کمک کند که بدون نگاه کردن به نوشته ، مطالب را به راحتی ارائه دهید.

    اگر دوستی دارید که نوشیدنی های غیر مجاز و رانندگی را دوست دارد برای جلوگیری از تصادفات در این سایت مواردی توسط یه وکیل پیشنهاد میشود.

    سر نزدن به شبکه های اجتماعی در حین درس خواندن جزو موارد وسوسه برانگیز است. در واقع سرزدن مستمر به این شبکه ها باعث میشود که زمان زیادی را صرف چت کردن و بازی کردن بپردازید. در واقع این سایت کمک میکند تا از سر زدن به این سایت ها خودداری کنید و فقط در بعضی از بازه های زمانی به برخی از وب سایتها دسترسی داشته باشید.

    آلارمی (Alarmy)
    آیا شما هم جزو کسانی هستید که صبحها دیر بیدار میشوید و زمان کلاس ها و سخنرانی های خود را از دست میدهید ؟ این سایت از برای شما مناسب است و از دیر بیدار شدنتان جلوگیری میکند.

    مترجم اختصاصی زیباکده : آیدا خدیوی

    برچسب ها موفقیت ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان