خانه

هماهنگی رنگ رژ و سایه چشم

  • زیبایی چشم ها و لب در زیبایی کلی صورت تأثیر زیادی دارد. برای همین اگر آرایش هر دو تند و بیش از حد رنگی باشد، چهره را کمی ترسناک و نامتعادل نشان می دهد. هماهنگی رنگ رژ و سایه چشم
    رنگ آرایش چشم ها و لب باید با هم هماهنگ باشد تا کنار هم ترکیب زیبا و متعادلی را به وجود بیاورد.

    • بنفش تیره و خاکستری مایل به قهوه ای
    رنگ بنفش تیره باعث می شود تمرکز و توجه روی لب ها بیشتر باشد. رنگ خاکستری مایل به قهوه ای متالیک برای چشم ها نیز نمای کلی چهره را گرم و جذاب می کند. این دو رنگ در کنار هم ترکیب فوق العاده ای هستند.
    بنفش تیره و خاکستری مایل به قهوه ای

    • هلویی و سبز زمردی
    رنگ هلویی روشن و سبز زمردی در کنار هم ترکیب زیبا و تأثیرگزاری را به وجود می آورند. رنگ هلویی باعث می شود لب های شما گوشتی، ضخیم تر و زیباتر به نظر برسد. در کنار آن، سایه اسموکی سبز تیره نیز چشم ها را در مرکز توجه قرار می دهد.
     هلویی و سبز زمردی

    • رنگ گوشتی و بنفش
    رنگ گوشتی در کنار رنگ بنفش یکی از جذاب ترین ترکیب هاست. لب هایی با رژ گوشتی با هر رنگی هماهنگ می شود، اما اگر سایه بنفش تیره و اسموکی را انتخاب کنید، چشم ها بیشتر در مرکز توجه قرار گرفته و چهره تان جذاب تر به نظر می رسد.
     رنگ گوشتی و بنفش

    • قرمز و طلایی
    لب های قرمز همیشه در مرکز توجه قرار دارد. برای متعادل کردن رنگ لب ها، باید از رنگ طلایی براق برای سایه چشم استفاده کنید.
     قرمز و طلایی

    • صورتی و آبی روشن
    لب های صورتی یخی با سایه چشم آبی روشن چهره را ظریف تر و زیباتر نشان می دهد. رنگ صورتی براق و روشن را برای لب ها و آبی کمرنگ رنگین کمانی را برای سایه چشم ها انتخاب کنید تا در کنار هم نور را منعکس کنند. ترکیب این دو رنگ در کنار هم باعث می شود آرایشتان کدر و سنگین به نظر نرسد.
     صورتی و آبی روشن

    • گلبهی و شامپاینی (پوست پیازی)
    لب های گلبهی و چشم های شامپاینی در کنار هم بسیار جذاب و فریبنده به نظر می رسند، ترکیب دو رنگ روشن در کنار هم. رنگ رژ گلبهی صورت شما را بشاش و سر زنده تر می کند و در کنار آن سایه چشم شامپاینی روشن، توجه را به روش متفاوتی روی چشم ها متمرکز می کند.
     گلبهی و شامپاینی (پوست پیازی)

    • صورتی و سفید
    لب هایی به رنگ صورتی مات با سایه چشم سفید چهره را معصومانه و لایت نشان می دهد. سایه چشم سفید چشم ها را بزرگ تر و باز تر هم می کند. سایه سفید با هر نوع رنگی به راحتی هماهنگ می شود، ولی لب های صورتی مات در کنار آن، صورت را معصومانه تر می کند.
     صورتی و سفید

    • قرمز نارنجی و و نارنجی ماندارین (نارنجی روشن و کدر)
    این ترکیب تا حدوی تند و جسورانه است. اما این دو رنگ در کنار هم ترکیب خوبی را تشکیل می دهند. خانواده نارنجی ها ترکیب گرم و فوق العاده ای دارد. رنگ نارنجیِ لایت و کدر سایه چشم، رنگ تندِ رژ لب را متعادل می کند. این تونالیته نارنجی روی صورت، تغییر رنگ برگ ها را در ذهن تداعی می کند.
     قرمز نارنجی و و نارنجی ماندارین (نارنجی روشن و کدر)



    مترجم اختصاصی زیباکده سمانه صادقی 
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان