خانه

وسایلی که به جز ظروف میتوانید با ماشین ظرفشویی بشوئید(2)

  • شاید شما هم فکر کنید ماشین ظرف شویی شما فقط برای شستشوی ظروف است اما باید بدانید شما میتوانید وسایل دیگری هم با این دستگاه بشورید و حتی ضدعفونی کنید، ما در این مقاله شما را با برخی از ین وسایل آشنا خواهیم کرد:ماشین، ظرفشویی

    سبزی و میوه های نشسته:
    سبزی و میوه های زیاد برای نذری، مهمانی و دیگر مراسم هایتان را حتماً در ماشین ظرفشویی در دکمه آبکشی قرار دهید چون هم شما خسته نمیشوید و هم میوه ها و سبزی های شما خیلی تمیز میشود.

    جا مسواکی و صابونی:
    همیشه بعد از مسواک زدن چون مسواکتان خیس است پس کف جامسواکی شما بعد از مدتی کثیف و آلوده میشود و یا کف جا صابونی هم همینطور است پس اگر شما کف آنها را ببینید با صحنه ای سیاه و کپک زده روبرو خواهید شد و برای شستشو این جامسواکی باید از ماشین ظرفشویی کمک بگیرید.

    اسباب بازی های قدیمی:
    جرم هایی قدیمی که مدت هاست روی وسایل و اسباب بازیهای کودکانتان را گرفته است و میخواهید به فرزندانتان بدهید تا با آنها بازی کنند بهترین گزینه شستشو این وسایل با ماشین ظرفشویی است.

    سفره:
    سفره های خود را بعد از چند بار استفاده کردن بهتر است ابتدا پاک کرده و بعد در ماشین ظرفشویی قرار دهید تا کاملاً تمیز و به دور از هرگونه میکروب شود و سفره پاک کنی که همیشه سفره را با آن تمیز میکنید هم یادتان باشد همراه با سفره در ماشین بیندازید.

    اسفنج های آلوده:
    باکتری ها و کپک ها عاشق محیط مرطوب هستند و اسفنج ظرفشویی بهترین گزینه برای اجتماع این باکتری ها و رشد و تکثیر آنهاست، با قرار دادن اسفنج در ماشین ظرفشویی به راحتی میتوانید این باکتری ها را از بین ببرید.


    اختصاصی سایت زیباکده

       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان