خانه

چگونه در هواپیما سرگرم شویم؟

  • پرواز هیجان انگیز به نظر میرسد تا آن زمان که هواپیما از زمین برمیخیزد و آن موقع است که با خود می گویید حالا چه کار کنم؟هواپیما، سفر، هیجان، مسافرت، استرس
    ۱. آغاز گفتگو با مسافر کناریتان:
    زمانی که شما برای یک مدت طولانی با کسی که نمی شناسید پهلو به پهلو نشسته اید و او هم مانند شما حوصله اش سر رفته است، برای چه اجتماعی نباشید و یک گفتگو را آغاز نکنید؟ در واقع شناخت یک شخص جدید و آشنایی با نقطه نظرات او، شریک کردن او در استفاده از وسایلی که در شرایط عادی با کسی شریک نمی شوید خود اثری درمانی در روحیه شما دارد.
    ۲. تعداد پروازهایی که تا به حال انجام داده اید یا هتلهایی که در آنها مدت زمانی را سپری کرده اید بشمارید:
    هرآنچه در زندگی انجام می دهیم را اگر به خاطر نسپاریم زمانی که صرف آن کرده ایم را در واقع هدر داده ایم. سعی کنید سفرهای دیگر خود و احساستان در آن سفر را به خاطر بیاورید. می توانید تعداد تمام پروازهایی که در طول عمرتان انجام داده اید یا هتلهایی که در آنها اقامت گزیده اید و شهرهایی که از آنها بازدید به عمل آورده اید را بشمارید.
    ۳. در صورتیکه کنار پنجره هواپیما نشسته اید مناظر زیبا را نظاره کنید:
    اگر در هنگام گرفتن کارت پرواز خوش شانس بوده اید و کنار پنجره نشسته اید، بی حوصلگی نمی تواند یک مساله مهم برایتان باشد. مناظر زیبای آسمان را نظاره کنید و از حس شناور بودن بالای ابرها لذت ببرید. منظره آرامش بخش بیرون ذهن شما را آرام خواهد کرد و کم کم به خواب خواهید رفت.
    ۴. به رادیو گوش دهید:
    برای فرار از بی حوصلگی،گوش دادن به رادیویی که اکثر شرکت های هواپیمایی از طریق ایستگاه های خود ارائه می دهند را امتحان کنید.
    ۵. اخبار را مطالعه کنید:
    اکثر شرکت های هواپیمایی برای مسافران خود روزنامه تهیه می کنند، حتی اگر اینگونه نباشد می توانید تعدادی روزنامه در فرودگاه تهیه کنید. در این حالت بی حوصلگی از شما دور خواهد شد و در عین حال از وقایع جاری نیز باخبر خواهید شد.
    ۶. یک کتاب معما و جدول یا مجله بخرید:
    بهترین راه برای آنکه در یک پرواز خسته کننده ذهنتان را به شکل مفیدی مشغول نگه دارید داشتن یک کتاب شامل جدولهای متقاطع، سودوکو، معما و... است، می باشد. همچنین می توانید از فرودگاه مجلات زرد یا مجلات مخصوص خانمها خریداری نمایید و از مطالب آن لذت ببرید.
    7. ناخنهای خود را فرم دهید:
    برای یک خانم که نمی خواهد هزینه زیادی را بابت مانیکور کردن ناخنهایش بپردازد، پیدا کردن فرصت زیادی که خودش باید صرف فرم دادن ناخنهایش نماید به سختی پیش می آید. پروازهای طولانی زمان طولانی و بدون وقفه برای پاسخ دادن به تلفن یا پیامک به شما می دهد. پس می توانید لاک، برچسب ناخن، بدلیجات مخصوص ناخن، کلیه وسایل مانیکور را با خود همراه ببرید و شروع به تزئین ناخنهایتان کنید تا زمان بگذرد.
    مترجم اختصاصی زیباکده: آذر امینی

    برچسب ها تعطیلات , سفر , گردشگری ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان