خانه

چگونه لباس بپوشیم تا لاغرتر به نظر برسیم

  • رنگ و نوع لباس هایی که می پوشید، در لاغرتر یا چاق تر به نظر رسیدن شما، تأثیر زیادی دارند. اگر درست و مناسب اندامتان لباس بپوشید، لاغر تر از آن چیزی که هستید نشان می دهید. چگونه لباس بپوشیم تا لاغرتر به نظر برسیم

    • بلندتر و کشیده تر شدن پاها
    پوشیدن شلوار دمپا گشاد باعث می شود پاهایتان لاغرتر و کشیده تر به نظر برسد. جنس شلوارتان هر چقدر کشی تر باشد، بهتر است، چون راحت تر می توانید حرکت یا فعالیت کنید.

    • باریک تر شدن کمر
    لباس هایی را انتخاب کنید که در قسمت کمر برش دار باشد، کمربند محکم یا بند داشته باشد. وقتی قسمت کمر، بند یا کمربند داشته باشد، هم محکم بسته می شود و کمر را باریک نشان می دهد، هم این که توجه اطرافیان از قسمت های دیگر بدن که کمی مشکل دارد منحرف می شود و به باریک بودن کمر جلب می شود.

    • پوشاندن افتادگی شکم و پهلوها
    شلوار و لگ های فاق کوتاه، افتادگی شکم، پهلو و چربی های این قسمت ها را بیشتر نشان می دهد. لگ، جین یا شلواری بپوشید که فاقش بلند باشد تا این قسمت ها را کامل بپوشاند.

    • کشیده تر شدن بالاتنه
    بلیز یقه هفت یا یقه باز بپوشید. باز بودن لباس در قسمت یقه و قفسه سینه باعث می شود که بالاتنه تان کوچک تر به نظر برسد. به علاوه باز بودن گردن و قفسه سینه، بالاتنه شما را لاغر و کشیده نشان می دهد.

    • پوشاندن پهلوها
    تونیک یا کت بلیزر و اسپرت بپوشید که هم شیک است، هم قسمت پهلو و پشت شما را کامل می پوشاند. لباسی بپوشید که فرم و برش آن، توجه را به سمت پهلوهایتان جلب نکند. درست است که لباس تیره هر کسی را لاغرتر نشان می دهد، اما اگر دوست ندارید سر تا پا مشکی بپوشید، می توانید برای قسمت هایی از بدنتان که ایراد دارد رنگ مشکی را انتخاب کنید، در قسمت های دیگر که مشکلی ندارد، از رنگ های روشن تر استفاده کنید. مثلا اگر ران، پهلو یا باسن بزرگی دارید می توانید یک دامن مشکی به همراه یک بلیز رنگ روشن و شاد بپوشید، یا برعکس اگر بازو یا بالاتنه درشتی دارید بلیز تیره با یک دامن رنگ روشن بپوشید. حتماً نباید از رنگ مشکی استفاده کنید، می توانید رنگ های تیره دیگری مثل بنفش، آبی یا سبز تیره بپوشید.

    • در صورت نیاز گن بپوشید
    اگر به یک مهمانی مهم یا عروسی دعوت شدید، باید یک لباس مناسب که فرم بدن شما را بهتر نشان دهد و مشکلات اندامتان را بپوشاند، به علاوه رنگ مناسبی هم داشته باشد را انتخاب کنید. اگر با تمام این نکات هنوز هم اعتماد بنفس ندارید، یک گن بلند و مناسب سایزتان بپوشید تا قسمت شکم، پهلو و ران های شما را کوچک تر نشان دهد.

    • ظریف و باریک تر شدن ران ها
    پاچه های شلوار و جین های بوت کات، از زانو به پایین به تدریج گشاد می‌ شود و در کمر جذب و تنگ است. به همین خاطر علاوه بر این که شکمتان را کوچک تر نشان می دهد، باعث می شود بین ران ها و زانو به پایین تعادل برقرار شود و ران ها ظریف تر و باریک تر از آن چیزی که هستند دیده شوند.



    مترجم اختصاصی زیباکده سمانه صادقی 
       2

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان