خانه

گنج های مخفی در آشپزخانه شما (1)

  • بهتر است همه چیز اصلش استفاده شود چون خیالمان از کیفیتش بیشتر است ما ایرانی ها همیشه حداقل 2ادویه در غذاهایمان استفاده میکنیم.ادویه
    در این مقاله به برخی از این ادویه ها میپردازیم:

    (زعفران):
    این ادویه خوش آب و رنگ باعث نشاط شادی و بهتر شدن خلق و خو میشود، میل جنسی را افزایش داده و باعث شادابی پوست و کارکرد درست قلب و کلیه میشود و در درمان افسردگی، چربی خون و فشار موثر است و نفاخ خوبی است، باری تقویت حافظه هم عالیست، مهمترین درمان برای زعفران درمان افسردگی است.

    (زردچوبه):
    زردچوبه جز ادویه های پرخاصیتی است که احتمال ابتلا به سرطان را کم میکند و به دلیل تقویت کبد و خاصیت سم زدایی به افراد مبتلا به کبد چرب و هپاتیت توصیه میشود البته میتوان گفت زردچوبه ضد گرفتگی عضلات شکم بعد از زمان عادت ماهیانه است زردچوبه که در اصطلاح عامیانه به آن زرچوبه می‌گویند، جزو ادویه‌های پرخاصیتی است که مصرف 3 تا 4 گرم از آن در روز می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان را کاهش دهد، مهمترین درمان برای زردچوبه کبدچرب است.

    (پودر سیر):
    سیر یکی از گیاهان دارویی پرخاصیت است که برای کاهش و تنظیم فشارخون و کلسترول . غلظت خون و تقویت کبد بسیار عالیست، سیر به دلیل ویتامین هایی که دارد کمک میکند تا غذا زودتر هضم شود.

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها آشپزخانه , تغذیه , سلامتی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان