خانه
110K

انواع ماسک برای پوست شما

  • ۱۲:۱۶   ۱۳۹۴/۸/۲۳
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    چهار_ماسک_مقوی_برای_پوست_های_خشک_

    ماسک آووکادو و ماست :

    1 عدد آووکادو رسیده را با 4 قاشق غذاخوری ماست ساده مخلوط می کنیم و پس از مخلوط کردن به مدت 30 دقیقه روی پوست صورت قرار می دهیم و سپس با آب ولرم شست شو می دهیم .

    ماسک جو دو سر، ماست و موز :

    ابتدا پوست را با بخار آب یا هر گیاهی که برای پوست مناسب است، مانند بابونه و یا ختمی پاک سازی کرده سپس با آب سرد شست و شو میدهیم.

    وبلغور یا همان جو دو سر را به آرامی روی پوست مالش میدهیم و بعد از چند دقیقه میشوییم. در این مرحله مقداری ماست و نصف موز را که با هم مخلوط کرده ایم را روی پوست گذاشته و بعد از 20 دقیقه باآب تمیز می کنیم.

    ماسک لیمو :

     2 عدد زرده تخم مرغ

     1 قاشق چایخوری. روغن زیتون

     1 قاشق چایخوری. آب لیمو

    پس از پاک سازی کامل پوست، مخلوط را روی پوست پخش کنید و پس از ده دقیقه پاک کنید.

    ماسک تخم مرغ و عسل :

     1 مخلوط زرده تخم مرغ

     2 قاشق غذاخوری. عسل آب شده

    این ماسک را می توانید برای صورت و گردن خود استفاده کنید اما از برخورد این ماسک با نواحی اطراف چشم و دهان جدا خودداری کنید . این ماسک را بعد از 10 الی 15 دقیقه بشویید .

  • leftPublish
  • ۱۷:۳۲   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    ماسک گل رس یکی از قدیمی ترین ماسک های طبیعی است که مردم سرزمین های مختلف در هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست شان استفاده می کردند. در متون طب سنتی ایران نیز نسخه های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می کنند؛ نسخه هایی که بسیاری از آنها جنبه درمانی نیز دارد. ماسک گل رس از ترکیب خاک الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی به دست می آید. ماسک کردن این ترکیب روی پوست حتی در مواردی که پوست فرد حساس و نازک است موجب تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی ها و شل شدگی های پوست و ماهیچه های صورت می شود و به این ترتیب به پرتر به نظر رسیدن صورت کمک می کند. برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر درآورید. برای آنکه گل کاملا به صورت خمیری نرم درآید می تواند ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید تا بتوانید از این ترکیب به عنوان ماسک استفاده کنید. سپس کل صورت را با آن خوب پوشش دهید و اجازه دهید این ماسک به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست تان باقی بماند. بعد از اتمام کار نیز حتما پوست تان را با آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنید.

    انواع ماسک برای پوست شما

  • ۱۹:۴۷   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست
    گوجه فرنگی ماسک طبیعی

    🎀 گوجه را نصف کنید و قسمت گوشتی آن را به صورت بمالید و بگذارید آب آن به مدت ۱۵دقیقه روی صورت بماند تا به پوست نفوذ کند. سپس صورت خود را با آب سرد بشویید. برای بهبود پوست، این کار را روزی ۲بار انجام دهید.

    🎀 تمیز کردن پوست؛ گوجه فرنگی را نصف کنید و یک قسمت آن را به شکر بزنید و به صورت چرخشی روی صورت بمالید تا کثیفی و سلول های مرده جدا شود. بگذارید آب آن کمی روی صورت بماند.

    🎀 ناراحتی پوستی را تسکین می دهد؛ آب گوجه فرنگی خارش، قرمزی غیرعادی، پوسته پوسته شدن و ناراحتی پوست را از بین می برد. خوب است به آب گوجه فرنگی ماست نیز اضافه کنید و روی صورت بمالید و پس از ۲۰دقیقه صورت خود را بشویید.

    💚ترمیم منافذ پوست؛
    ⭐️کاهش بروز آکنه؛
    💖از بین بردن جوش های سرسیاه
    ⭐️درمان آفتاب سوختگی؛
    💚نرمی پوست صورت؛

  • ۰۱:۱۹   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست
    چاقی_صورت

    ماسک چاق کننده صورت

    ماسک گل رس یکی از قدیمی ترین ماسک های طبیعی است که مردم سرزمین های مختلف در هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست شان استفاده می کردند. در متون طب سنتی ایران نیز نسخه های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می کنند؛ نسخه هایی که بسیاری از آنها جنبه درمانی نیز دارد. ماسک گل رس از ترکیب خاک الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی به دست می آید. ماسک کردن این ترکیب روی پوست حتی در مواردی که پوست فرد حساس و نازک است موجب تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی ها و شل شدگی های پوست و ماهیچه های صورت می شود و به این ترتیب به پرتر به نظر رسیدن صورت کمک می کند. برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر درآورید. برای آنکه گل کاملا به صورت خمیری نرم درآید می تواند ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید تا بتوانید از این ترکیب به عنوان ماسک استفاده کنید. سپس کل صورت را با آن خوب پوشش دهید و اجازه دهید این ماسک به مدت 15 دقیقه روی پوست تان باقی بماند. بعد از اتمام کار نیز حتما پوست تان را با آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنید.
  • ۱۴:۴۳   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست
    طرز تهیه ماسک ضد چروک

    💚ماست را با مقداری آویشن , نعناع, پنیرک, و مخلوط کنید و مخلوط به دست آمده را بر روی سطح پوست صورت مالیده وبه مدت 20 دقیقه بر روی صورت قرار دهید.

    💖 نکته:
    اگر شما از گیاهان تازه استفاده می کنید ترکیب ماست با آنها به تنهایی کافی است اما اگر گیاهان شما خشک شده هستند باید مقداری آب لیمو به ماسک مواد ماسک بیافزایید.

  • ۱۷:۰۴   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    ماسک هلو و شیر برای پوست سفت تر😍

    هلوها را باید با شیر مخلوط کنید تا به صورت خمیر سفت درآید و در دوره های منظم آن را روی پوست قرار دهید تا پوست خود را سفت تر کنید. پس از آن می توانید صورت خود را از پایین به بالا ماساژ داده تا موجب کشیدگی و چروک پوست نشود.

    انواع ماسک برای پوست شما

  • leftPublish
  • ۱۷:۰۴   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    ماسک میوه سیب😍

     اگر نعمت داشتن پوست نرمال نصیب شما شده است، پس زیاد جای نگرانی نیست، به گزارش پرشین وی ولی می توانید از ماسک سیب روی پوست خود استفاده کنید تا آن را همچنان نرمال نگاه داشته و درخشندگی بیشتری به آن بدهید.

    انواع ماسک برای پوست شما

  • ۱۱:۰۲   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست
    ماسک برای پوست خشک🌟

    🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣

    🐣به کسانی که پوست خشک دارند توصیه می شود که از این ماسک استفاده کنند تا پوستشان نرم و لطیف شود.

    🐣 زرده تخم مرغ مملو از چربی و کلسترول است و چربی پوست را تأمین می کند.

    🐣برای تهیه ماسک زرده تخم مرغ کافی است یک زرده تخم مرغ را با چند قطره سرکه سیب و چند قطره روغن بادام یا زیتون یا آفتابگردان مخلوط کنید و به مدت بیست دقیقه روی پوست قرار دهید.

    🐣سپس آن را به وسیله ی آب یا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کنید.


  • ۱۳:۴۲   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک گلاب و پودر بادام برای تنگ کردن منافذ پوست

    منافذ باز جلوه نامطلوبی دارند. گلاب، گزینه مناسبی برای حل این مشکل است. بادام سرشار از ویتامین E است که به حفظ خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند. استفاده از این ماسک همراه جوشانده گیاه مریم گلی، باعث شفافیت و صافی پوست می شود.

    مواد لازم:

    گلاب: سه قاشق غذاخوری

    پودر بادام: یک قاشق غذاخوری

    ☔️💞 @zibatarine 💞☔️

    🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

    ماست: سه قاشق غذاخوری

    مریم گلی: سه قاشق غذاخوری

    آب معدنی: یک فنجان

    روش تهیه: پودر بادام را با ماست مخلوط، سپس گلاب را به آن اضافه کنید. مواد را هم بزنید تا کاملا یکدست شود. ماسک را روی پوست بگذارید و پس از ده تا 15 دقیقه شست وشو دهید. سپس جوشانده مریم گلی را به پوست تان بزنید تا کاملا شفاف و یکدست شود. برای تهیه جوشانده مریم گلی، برگ های خشک آن را در آب بریزید و اجازه دهید ده دقیقه بجوشد. در ظرف را بگذارید تا کاملا دم بکشد. محلول را صاف و خنک کنید و با پنبه

  • ۱۳:۴۳   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست
    اول از همه بهتون بگم
    تا وقتی که برنامه غذاییتون درستو حسابی نباشه صورتتون زیبا نمیشه.😐😐😐
    پس یادت باشه اول باید درونتو اصلاح کنی یعنی چیزی که میخوریو.
    بعدش میتونی واسه تقویت پوستت این ماسکها رو بمالی به صورتت ❤️⭐️


    ماسک برای پوستهای معمولی:🙃✨✨
    یک زرده تخم مرغ ,
    یک قاشق مربا خوری آب پرتغال🍊
    , یک قاشق مربا خوری روغن بادام را
    با شیره نارگیل اضافه کرده و به صورت بمالید و پس از ۲۰ دقیقه بشویید.


    🌀🌀🌀🌀🌀

    ▪️ ماسک عسل و سرکه:
    برای کبودی زیر چشم 🍯🍯🍯
    مقداری عسل و سرکه را مخلوط کنید و روی لکه های صورت بمالید, کبودی های زیر چشم را با این ماسک بر طرف کنید.

    🍇🍇🍇🍇🍇

    ▪️ ماسک هویچ و سیب: 🍎🍎
    هویچ و سیب را رنده کرده و یک قاشق مربا خوری عسل به آن اضافه کرده و روی صورتهایی که لک دارد بگذارید و پس از ۲۰ دقیقه با آب ولرم بشویید.
    🍇🍇🍇🍇🍇

    ▪️ ماسک برگ چغندر:
    برگ چقندر را بکوبید . به صورت ماسک در آورید روی تمام صورت پهن کنید این ماسک برای از بین بردن کک و مک مفید است.

    🌀🌀🌀🌀🌀🌀

    ▪️ ماسک چهره های خسته و بی خواب: 🍌🍌موز سالم و رسیده را خوب له کنید

    به آن نصف قاشق مربا خوری🍯🍯 عسل اضافه کنید و خوب آن را به هم بزنید. این مخلوط را به چهره و گردن خود بمالید و بعد از نیم ساعت بشویید.
  • ۱۶:۴۸   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    تهیه لوسیون سفید کننده پوست گیاهی صورت

    مواد لازم

    آردنخود چی 2قاشق چایخوری

    زردچوبه

    آب لیمو

    خامه پر چرب

    سفید کننده پوست ، ساخت کرم سفید کننده خانگی ، طرز تهیه کرم گیاهی روشن کننده پوست

    دستور تهیه لوسیون سفید کننده پوست طبیعی و گیاهی در خانه

    2 قاشق چایخوری آرد نخود را داخل کاسه بریزید. آرد نخود را می توانید در فروشگاه های مواد غذایی پیدا کنید. زرد چوبه را به آن اضافه کنید.

    5 تا 10 قطره آب لیمو به مواد اضافه کنید. اگر پوست تان خیلی حساس است، از آب لیموی کمتری استفاده کنید؛ چرا که آب لیمو می تواند باعث تحریک پوست های حساس شود. مواد را با قاشق با هم مخلوط کنید.

    به آرامی خامه را اضافه کنید؛ هر دفعه یک قاشق چایخوری اضافه کنید. وقتی آن را اضافه کردید مواد را هم بزنید. اضافه کردن خامه را تا جایی که مواد به غلظت لوسیون برسند، ادامه دهید.

    لوسیون را روی صورت تان یا هر جای دیگری که می خواهید سفید شود بمالید. بگذارید روی پوست تان بماند تا خشک شود، سپس آن را بشویید. می توانید زدن لوسیون را هر روز تکرار کنید.

    انواع ماسک برای پوست شما

  • leftPublish
  • ۱۷:۰۸   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    سفت کننده‌ی پوست

    عسل یکی از بهترین محصولات طبیعی سفت کننده‌ی پوست است. برای باز شدن منافذ پوست خود به‌سادگی یک حوله گرم مرطوب را به مدت چند دقیقه روی صورت خود قرار دهید. سپس عسل را روی صورت خود بمالید و اجازه دهید تا 15 دقیقه بماند. عسل را پاک‌کنید و برای کمک به بسته شدن منافذ پوست حوله مرطوب سردی را برای چند دقیقه روی صورت خود قرار دهید.

    انواع ماسک برای پوست شما

  • ۱۷:۰۸   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    به راحتی یک سفیده تخم‌مرغ را خوب بزنید تا کف کند. سپس آن را روی پوست خود بمالید و اجازه دهید خشک شود. برای داشتن پوستی سفت‌تر، صورتتان را با آب سرد شستشو دهید.

    ویرایش شده توسط ronak n در تاریخ ۱۷/۱۲/۱۳۹۴   ۱۷:۰۹
  • ۱۷:۲۱   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    با این ماسک پوستتان را روشن کنید

    در صورت استفاده مکرر از این لوسیون روشن کننده پوست هویج به تدریج رنگ پوست شما روشن می شود.

    می خواهید به روش های طبیعی پوست صورت خود را روشن کنید در این مطلب ماسک هویج روشن کننده پوست را به شما آموزش می دهیم .

     

    برای تهیه لوسیون روشن کننده پوست خانگی از هویج استفاده می کنیم و می بایست در یک شیشه ۴ برش کوچک هویج را با ۱۴ قاشق غذاخوری الکل سفید و ۶ قاشق غذاخوری سرکه و ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین و ۲ قاشق غذاخوری آب لیمو مخلوط کنید ، سپس درب شیشه را ببندید و ان را خوب تکان دهید . اجازه دهید مخلوط یک روز باقی بماند تا اماده شود . بعد از آماده شدن لوسیون ، هر روز مقداری از ان را با یک پنبه نرم به قسمت های لکه دار و تیره پوست خود بزنید . در صورت استفاده مکرر از این لوسیون روشن کننده پوست هویج به تدریج رنگ پوست شما روشن می شود و آکنه های پوستی و آثار باقی مانده از آن ها نیز بهبود می یابد .

     

    توجه داشته باشید این لوسیون روشن کننده کمی قوی بوده و قبل از مصرف آن را بر روی پوست خود تست کنید . همچنین درصورت مشاهده حساس بودن پوست از مقدار کمی لوسیون استفاده کنید .

    انواع ماسک برای پوست شما

  • ۱۲:۲۴   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    جای جوش را با این ماسک ها از بین ببرید

    به محل جوشها می توان مخلوط عسل و زرده تخم مرغ و روغن زیتون مالید و یک ساعت روی صورت قرار داده و بعد آن را با آب ولرم بشویید.

    بعضی از افراد دارای پوست بسیار حساسی می باشند و اگر زخم یا جوشی در روی آن پدید آید جای آن پس از بین بردن جای جوش ممکن است به صورت لکه در بدن و در روی پوست باقی می ماند برای معالجه این لکه های حاصل از خون مردگی می توان از روشهای زیر استفاده کرد:

    محل جوش را با مخلوط عسل و ویتامین “E” به صورت روغن و یا پودر در جوز به مدت ۲۰ دقیقه بپوشانید و سپس با آب ولرم بشویید و بعد آب سرد به صورت بپاشید، این روش از بین بردن جای جوش بسیار موثر است آن را هفته ای یکبار انجام دهید تا آثار جوش ها کاملا از بین برود. مخلوط آب اسفناج و سفیدآب ، آثار جوش های صورت را از بین می برد.

     

    به محل جوشها می توان مخلوط عسل و زرده تخم مرغ و روغن زیتون مالید و یک ساعت روی صورت قرار داده و بعد آن را با آب ولرم بشویید. این عمل را یک روز درمیان تکرار کنید تا درمان جای جوش صورت شما ممکن شود.

     

    برای از بین بردن جای جوش برگ کلم یا برگ ترب یا پونه را کوبیده و ضماد اندازید، یا زرنیخ واشق را با آب کوبیده با سرکه، ضماد گذارید. شاه بلوط، مازو، اقاقیا هر یک از اینها را که می خواهید کوبیده و با آب گرم خمیر کرده و ضماد اندازید، مواظب باشید که محل جوش شکافته نشود.

     

    برگ جعفری و برگ تلفونی را کاملا له کنید این مخلوط له شده را به اضافه کمی عسل به صورت ماسک به پوست خود بمالید، این عمل را هر روز به مدت ۴۰ دقیقه تکرار کنید و سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید با این راه از بین بردن جای جوش صورت شما حتمی می شود. (کمپرس با جوشانده تخم جعفری نیز برای از بین بردن آثار جوش ها مفید می باشد.

    انواع ماسک برای پوست شما

  • ۱۸:۱۰   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    یک ماسک جالب برای پوست های چرب

    عسل همیشه به عنوان یک ماده شیرین و با خاصیت های فراوان در قرآن و جوامع پزشکی یاد می شود.

     برای تهیه ماسک عسل مخصوص پوست های چرب به مواد زیر نیاز دارید.

     

    مواد لازم:

    ۲ قاشق غذاخوری عسل

    یک قاشق مرباخوری آب لیموی تازه

    یک چهارم قاشق مرباخوری دارچین

    یک چهارم قاشق مرباخوری جوز هندی

    طرز تهیه:

    عسل را کمی گرم کنید و با آب لیمو، دارچین و جوز هندی مخلوط کنید تا یک دست شود، آن را به صورت بمالید و پس از ۱۵ دقیقه صورت خود را با آب بشویید.

    انواع ماسک برای پوست شما

  • ۰۲:۳۲   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست
    ماسک گیاهی ضد لک و مک صورت

    یک ماسک گیاهی برای از بین بردن لک های صورت از طرف متخصصان پوست به شما پیشنهاد می کند؛ ماسک آرد باقالی. 

     مواد لازم: 

     پودر باقالی دو قاشق غذاخوری (می توانید باقالی خشک را آسیاب کنید)

    سرکه یک قاشق مرباخوری

    آب پنج قاشق غذاخوری

    روش تهیه و استفاده: 

     این مواد را با هم مخلوط کنید و روی لک ها و قسمت هایی از پوست که کدر هستند، بگذارید. از یک ربع تا نیم ساعت می توانید ماسک را روی صورت بگذارید. درواقع این ماسک هرچه بیشتر روی پوست بماند اثر سفیدکنندگی بیشتری دارد. بعد از این مدت با استفاده از یک پنبه آغشته به گلاب، به آرامی ماسک را از روی صورت پاک کنید. 

     نکته: اگر پوست تان چرب است، می توانید از این ماسک به عنوان اسکراپ یا لایه بردار هم استفاده کنید؛ یعنی بعد از یک ربع تا نیم ساعت، با سابیدن پوست به کمک انگشتان، ماسک را از روی صورت پاک کنید و همزمان لایه برداری کنید. بعد از لایه برداری پوست را با آب ولرم بشویید و با حوله نرم خشک کنید. یک مرطوب کننده مناسب هم به صورت بزنید. 



    طرز استفاده:

    پوست صورت و گردن و سینه را تمیز نموده و مقداری از این ماسک خمیری شکل را بر روی این نواحی بمالید (از مالیدن آن به دور چشم خودداری کنید).

    پس از 30 دقیقه پوست را با آب ولرم بشویید.

    مواد موجود در گل سرخ باعث رفع افتادگی پوست شده و به آن طراوت می‌بخشد. به علاوه گل سرخ توانایی برطرف کردن جوش‌ها و سایر اختلالات پوستی را دارد.

    در ضمن مواد موجود در عسل باعث ترمیم و تجدید سلول‌های پوستی می‌شود
  • ۰۹:۰۱   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک صورت برای زیبا سازی 

    🔆بهترین ماسک برای زیبا سازی پوست و از بین بردن سلول های مرده استفاده از این ماسک است.

    🔆ماسک چکیده پر چرب سه قاشق 

    🔅موز رسیده یک عدد متوسط 

    🔅روغن زیتون 2 قاشق چایخوری 

    🔅آب خیار متوسط 

    🔆خیار را آب گرفته به ماست چکیده اضافه کنید. موز را خوب بکوبید و داخل مواد بریزید. سپس روغن زیتون را به آن اضافه کنید. مواد را خوب بهم بزنید تا یکدست شوند. 

    🔆کمی صورت را نمدار کرده از این ماسک روی صورت و گردن زده تا 30 دقیقه صبر کنید. سپس با آب ولرم صورت را بشویید. 

    انواع ماسک برای پوست شما

  • ۱۳:۲۴   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک لایه بردار 

    ✅ مواد لازم:

    ¼ فنجان عسل

    ¼ فنجان شکر قهوه ای

    ¼ فنجان شیر

    دو قاشق سوپ خوری روغن زیتون

    ♨️ طرز تهیه :

    همه مواد را ترکیب کرده و به صورت بمالید. به آرامی و با حالت مدور روی پوست آن را ماساژ دهید تا سیستم لنفاوی را برانگیخته و آلودگی های پوست را از بین ببرید. بگذارید ماسک برای ۱۰ دقیقه روی صورت بماند. اسید لاکتیک پوست را لایه برداری کرده و روغن زیتون به عنوان ضدالتهاب عمل می کند.

    ✅فواید

    این ماسک برای پوست خاصیت لایه بردار و ضد التهاب دارد.

  • ۱۳:۳۹   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    🔅ماسک خیار و زردچوبه برای سفتی عضلات صورت🔅

    🔅خیار به علت خاصیت آبرسانی بالایی که دارد میتواند مایع میان بافتی سلول های صورت را حفظ کند و از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری کند. 

    🔅زردچوبه نیز علاوه بر داشتن خاصیت ضدعفونی کنندگی ،در سفت کردن و جوانسازی پوست نیز بسیار موثر است. 

    🔅یک خیار متوسط را در مخلوط کن بیاندازید سپس به آن دو قاشق زردچوبه اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. 

    🔅این ماسک را روی صورت و گردن قرار دهید و یک ربع بعد با آب ولرم بشویید. 

    انواع ماسک برای پوست شما

  • ۱۳:۳۹   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست
    بستن منافذ باز پوست با ماسک ساده


    🔸منافذ باز روی پوصت صورت تقریبا در همه ی افراد دیده می شود. اما با وجود همه گیر بودن این منافذ ، ظاهر خوشی به چهره ی آدمی نمیدهند.

    برای بستن منافذ باز پوست:

    - دو قاشق عسل طبیعی
    -یک تکه یخ


    🔹ابتدا صورت را به مدت ده دقیقه با بخار آب گرم بخور دهید تا کثیفی های داخل منافذ گرفته شود. سپس عسل طبیعی را به صورت زده و 30 دقیقه صبر کنید. بعد از آن صورت را با آب ولرم بشویید.
    🔸یک ساعت بعد با یک تکه یخ کل صورت را ماساژ دهید.


  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان