خانه
642K

انواع کیک و شیرینی

  • ۱۱:۰۵   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28195 |24368 پست

    ژله بیسکویتی_ولنتاین

    این ژله راحت و وآسون و خوشمزه است 

    خیلی هم آسون درست میشه...یه بسته پودر ژله قرمز (انار یا هندوانه) رو با 1پ.  لیوان آب جوش مخلوط کردم و توی مایکرو گذاشتم تا خوب حل بشه ..بعد 1 لیوان آب سرد اضافه کردم و ریختم توی قالب و رفت تو یخچال (چند قاشق اضافه موند برای روی بیسکویتها)

    بیسکویتها رو هم خرد کردم و وقتی ژله م بست یه لایه روش ریختم و از ژله باقیمونده قبلی با قاشق کمی روش ریختم...فقط برای اینکه منسجم بشه و قاطی نشه ..باز رفت توی یخچال تا جایی که بیسکویت جدا نباشه از ژله زیر

    یه بسته دیگه ژله قرمز رو با یه لیوان آبجوش حل کردم و کمی گذاشتم تا از دما بیفته... بعد با 1 لیوان شیری که قبلش از یخچال درآوردم و گذاشتم به دمای محیط برسه مخلوط کردم و روی بیسکویتها ریختم و گذاشتم یخچال

    همین دیگه ... بعدشم مثه همه دسرها با گذاشتن توی آب گرم ژله رو در میاریم.

    من همین ژله رو اگه قالبم بزرگ باشه بدون خرد کردن بیسکویت و با خامه درست می کنم...یعنی پتی بور رو روی ژله بسته شده زیری می چینم و کمی خامه روش می مالم و یه لایه دیگه بیسکویت و با قاشق کم کم ژله روش می ریزم تا فیکس بشه و شناور نشه...بعد لایه بعدی ژله رو می ریزم..اما اینو چون قالبم فرمی بود ترجیح دادم خرد کنم بیسکویتم رو..

    انواع کیک و شیرینی

  • leftPublish
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان