خانه
182

بهترین ضد آفتاب پوست چرب

  • ۱۴:۲۳   ۱۴۰۳/۴/۹
    avatar
    کاپ قدمت 
    کاربر جديد|11 |98 پست
    بهترین ضد آفتاب پوست چرب

    کرم ضد آفتاب، برای مراقبت از سلامت پوست در برابر آسیب اشعه‌های خطرناک نور خورشید بسیار ضروری است. در ادامه بهترین ضد آفتاب های  پوست چرب را با ذکر ویژگی‌های آنها به شما معرفی خواهیم کرد.

    لیستی از بهترین ضد آفتاب های پوست چرب

    پوست چرب بخاطر داشتن چربی بالا همیشه مستعد جوش و آکنه است؛ به همین خاطر افرادی که پوستی چرب دارند باید انتخاب کرم ضد آفتاب خارجی را با دقت بیشتری انجام دهند. کرم ضد آفتاب مخصوص پوست چرب در تمامی برندها باید بافتی سبک، فاقد چربی و ضد تعریق داشته باشد؛ چرا که تنها در این صورت کیفیت بالای آن باعث مراقبت از پوست می‌شود.

    کرم ضد آفتاب لاروش پوزای

    ضد آفتاب لاروش پوزای بهترین ضد آفتاب پوست چرب است؛ چرا که از ترکیبات غیر کومدون زا برای تولید آن استفاده شده است. از طرفی هم باید دانست که این کرم فاقد چربی است. نرم کنندگی و آبرسانی به پوست از مهم‌ترین خصوصیات این کرم است. اثر محافظتی آن بسیار گسترده است به طوری که با وجود آن اثرات منفی اشعه UVA و UVB به طور کامل خنثی می‌شود.

    کرم ضد آفتاب لاروش پوزای پوست چرب بافت فلوییدی بسیار سبکی دارد به همین خاطر خیلی زود جذب پوست می‌شود. نوعی مکمل جهت درمان چین و چروک پوست هم می‌باشد. باعث سوزش چشم‌ها نمی‌شود. دارای آنتی اکسیدان است و به تقویت پوست کمک می‌کند.

    کرم ضد آفتاب ایزدین

    این برند از کرم ضد آفتاب، در دو مدل رنگی و بدون رنگ موجود است که هر دو مدل آن مخصوص پوست‌های چرب است. از مهم‌ترین ویژگی‌های کرم ضد آفتاب ایزدین باید به بافت سبک، جذب سریع و ضد جوش بودن آن اشاره کرد. SPF 50 دارد و استفاده از آن برای اطراف چشم هم ایرادی ندارد.

    این کرم دارای فرمولاسیون خاصی است به طوری که از مواد باکیفیت و فاقد حساسیت در تولید آن استفاده شده است.

    کرم ضد آفتاب کلینیک

    محصول فوق از جهت استاندارد بودن، بهترین برند کرم ضد آفتاب پوست چرب شناخته شده است. اثر محافظتی این ضد آفتاب بر روی پوست، بسیار قوی و بالا است؛ به طوری که با وجود آن هرگز عوامل خارجی مانند اشعه خورشید نمی‌تواند آسیبی به پوست وارد کند.

    بافت سبک دارد به همین جهت بعد از استفاده باعث سنگینی روی پوست نمی‌شود. جذب آن سریع است. در برابر تعریق پوست مقاوم است و به طور کلی یک ضد آفتاب مناسب برای استفاده روزانه می‌باشد. 

    کرم ضد آفتاب کلینیک

     

    کرم ضد آفتاب لافارر

    ضد آفتاب لافارر ویژه پوست‌های چرب و مستعد جوش و لک طراحی شده است. این محصول از کرم ضد آفتاب فاقد چربی است و چربی پوست را هم کنترل می‌کند.

    در ترکیب آن آنتی اکسیدان‌های طبیعی به کار گرفته شده است. از نوع رنگی است و می‌توان از آن برای پوست‌های حساس نیز استفاده کرد. مات کننده پوست می‌باشد و اس پی اف آن نیز 50 است.

    کرم ضد آفتاب الارو 

    ضد آفتاب فوق برای پوست‌های چرب و حساس که همواره درگیر التهاب و قرمزی هستند مناسب است. با این محصول مراقبتی می‌توانید از شر آفتاب سوختگی در امان بمانید زیرا پوشش محافظتی آن قوی است.

    چون این ضد آفتاب کنترل کننده سبوم پوست است بنابراین به کوچکتر کردن منافذ باز پوست هم کمک می‌کند. آنتی باکتریال است و جلوه ظاهری پوست را مات می‌کند. این ضد آفتاب همچنین از نوع فاقد چربی و فاقد پارابن است.

    کرم ضد آفتاب درماتیپیک 

    این کرم ضد آفتاب مفید دارای خاصیت مرطوب کنندگی پوست هم می‌باشد؛ به همین خاطر به عنوان پیش زمینه آرایش هم می‌توان از آن استفاده کرد.

    نرم کننده و مات کننده پوست می‌باشد. SPF 50 دارد و از نوع بی رنگ می‌باشد به همین خاطر برای تمامی انواع پوست در تناژ رنگی تیره و روشن می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین جذب این کرم سریع بوده و بافت آن نیز سبک است. 

    کرم ضد آفتاب هیدرودرم

    در ترکیب این نوع از ضد آفتاب، آلوئه ورا و ویتامین E وجود دارد؛ بنابراین علاوه بر ترمیم پوست از تاثیرات مخرب رادیکال‌های آزاد نیز جلوگیری به عمل می‌آورد. به طور کلی این محصول علاوه بر مراقبت قوی از پوست، روند پیری زودرس پوست را نیز به تعویق می‌اندازد.

    ضد آفتاب هیدرودرم در برابر نور و گرما مقاوم است و البته نسبت به آب هم مقاوم بوده به همین خاطر باید برای شستشوی آن از سطح پوست حتما از مواد شوینده مخصوص پوست استفاده کنیم.

    کرم ضد آفتاب پریم

    ضد آفتاب پریم، محصولی قوی برای محافظت از پوست است. این کرم مانع بزرگی برای سایر عواملی است که به پوست آسیب می‌رسانند.

    التهاب و قرمزی پوست شما را تسکین می‌بخشد. SPF 60 دارد. با از بین بردن باکتری‌های پوست از ایجاد آکنه و لک صورت جلوگیری می‌کند. مات کننده پوست است و میزان ترشح چربی پوست را کاهش می‌دهد.

  • leftPublish
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان