خانه
61.4K

جدیدترین اخبار انتخابات مجلس دهم

  • ۱۳:۲۹   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28195 |24368 پست
    بیانیه شورای مرکزی ائتلاف عقلانیت و کارآمدی در حمایت از لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان :

    🔺 بسم الله الرحمن الرحیم

    💢 الامام علی علیه السلام:

    📌 و إنی و الله لأظن أن هؤلاء القوم سید الون منکم باجتماعهم علی باطلهم و تفرقکم عن حقکم و بمعصیتکم إمامکم فی الحق و طاعتهم إمامهم فی الباطل.

    🔶 ...به خدا سوگند! گمان دارم اینان قدرت را از شما بگیرند، زیرا آنان بر باطل خویش، "وحدت" دارند و شما در حق خود پراکنده اید، آنان از رهبر خود در مسیر باطل اطاعت می کنند و شما از رهبر خود در راه حق فرمان نمی برید.
    "نهج البلاغه، خطبه، 25"

    🔶 اینک که تلاشها و تدابیر راهبردی حضرات آیات عظام و بزرگان به ثمر نشسته، وحدت بی نظیر اصولگرایان رقم خورده و بسترهای لازم برای انتخاب شایسته و رٱی مطمئن برای آحاد مردم را فراهم آورده است، همه گروهها، احزاب و شخصیت هایی که دل در گرو مبانی راستین انقلاب و نظام داشته و ضرورتها و مخاطرات مقطع فعلی را لمس می کنند، ملزم به حفظ این دستاورد و تحکیم و تبلیغ آن خواهند بود.

    🔶 "ائتلاف عقلانیت و کارآمدی" که از آغازین روزهای سال 94، با تمرکز بر شناسایی و معرفی نامزدهای کارآمد و متعهد، تهیه و تنظیم لیست انتخاباتی در سراسر کشور را به عنوان یک برنامه فعال، پیگیری و تقریبا نهایی کرده است؛ ضمن تشکر و قدردانی صمیمانه از تلاشهای مجدانه نمایندگان محترم ائتلاف در استان ها و سپاسمندی از هوشمندی، دقت و بصیرت کاندیداهای محترم، به منظور حفظ وحدت و یکپارچگی نیروهای ولایی؛ بدینوسیله حمایت همه جانبه خود را از لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان اعلام می دارد.

    🔶 بدیهی است معرفی نامزدهای اصلح در بعضی از حوزه های انتخابیه در کنار لیست جبهه متحد اصولگرایان را مخل وحدت ندانسته و در راستای ایجاد تنوع و فرصت های بیشتر برای انتخاب مردم، نامزدهای کارآمد را معرفی و تبلیغ خواهیم کرد.

    🔶 امیدواریم دوستداران راستین انقلاب اسلامی و دلسوزان واقعی مردم و کشور عزیز ایران اسلامی، با همدلی مثال زدنی، ابتکار عمل را از بدخواهان، فتنه انگیزان و دشمنان دیرینه نظام مقدس اسلامی گرفته و شرایط لازم را برای تشکیل یک مجلس قدرتمند و خدمتگذار فراهم آورند.
    شورای مرکزی
    "ائتلاف عقلانیت و کارآمدی "
  • leftPublish
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان