خانه
7.95M

پرسش و پاسخ خیاطی

  • ۱۸:۰۸   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
    avatar
    برترین های سال 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|51237 |36302 پست
    زیباکده
    Maman simin : 
    اهو جان سلام در باره این مدل سوال داشتم ۱ ایا درقسمت کمر این تکه برش است یا کمر بند است ۲ ایا لباس از جلو دگمه حورده وپشت ان بسته است و راحت پوشیده می شود ۳ ایا دامنش چین کش شده ۴ ایا خوبه که به دامنش لای حریر بچسبانیم همینطور به چین پایین دامن تا خوب وایسته با سپاس فراوان
    زیباکده

    سلام عزیزم . اگه دقت کنی رو پهلوها پُل دوخته شده بنابراین روی درزِ کمر که دامن رو به بالاتنه وصل کرده کمربند بسته شده .

    بله این مدل از جلو تا خط کمر دکمه میخوره و پشتش بسته س . تو اینجور مدلها بهتره خط کمر رو کمی گشادتر از حالت معمولی در نظر بگیرید که موقع پرو خط کمر به راحتی از سینه رد بشه ولی اگه خط کمرِ پیراهن کاملا تنگ باشه موقع پرو یکم پوشیدنش سخت میشه . اگه بخوای خیلی راحت پرو بشه میتونی علاوه بر اینکه جلوی لباس رو تا خط کمر دکمه زدی از 10 سانت بالاتر تا 10 سانت پایین تر از خط کمر رو در یکی از پهلوها زیپ مخفی بدوزی مخصوصا اگه میخوای این لباسو برای نوجوان یا بزرگسال بدوزی چون دور سینه بیشتر از دور کمر هست بهتره این زیپ دوخته بشه .

    بله دامنش کمی چین کش شده بهتره یک و نیم برابرِ دور کمر رو تو فرمول دامن چهار کلوش قرار بدی تا موقع دوخت مقدار اضافی تبدیل به چین در خط کمر بشه .

    لازم نیست به دامنش لایی حریر بچسبونی فقط اگه میخوای دامنش پف دار وایسه بهتره پارچه ی ضخیم و در عین حال نرم انتخاب کنی .

  • leftPublish
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان