خانه
× برای دیدن جدیدترین مطالب این تاپیک اینجا کلیک کنید و برای دیدن صفحه ابتدایی، این پنجره را ببندید.
برای دیدن صفحات دیگر، بر روی شماره صفحه در شمارنده بالا کلیک کنید.
مشاهده جدیدترین مطالب این تاپیک
76.3K

اسرار شوهر داری از زبان دکتر انوشه

  • ۱۱:۵۷   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست

    ( قسمت اول) 

    به دست آوردن دل دیگران

    عوامل اخلاقی و روانی متعددی در توفیق و حفظ زناشویی مۆثرند، و باید قبل از ازدواج در انتخاب همسر مورد توجه قرار گیرند. عوامل توفیق در زناشویی علاوه بر آن که در انتخاب مهم است، در حفظ و تداوم زندگی نیز اهمیت دارد. یکی از این عوامل مهع در توفیق زندی زناشویی وجود صداقت است.

    صداقت یا راستگویی یکی از بهترین ویژگی هایی است که هر انسان سالمی می تواند داشته باشد. صداقت همان آهن ربای نامرئی است که باعث جذب دل ها به هم می شود و از آن جا که قدرت این آهن ربا در اختیار ما انسان هاست، این ما هستیم که می توانیم از آن بهترین بهره را ببریم. صداقت شاه کلید روابط انسانی سالم است که بدون آن روابط دچار لطمه خواهد شد و تنها نتیجه آن دلگیری و دلخوری خواهد بود. مبحث صداقت آن قدر اهمیت داشته که روایات فراوانی در این زمینه آمده و در قرآن بارها این کلمه آمده است. 

     

    پیامدهای صداقت در زندگی

    صداقت در وهله اول نفعش به خود فرد می رسد و سپس اطرافیان و جامعه را بهره مند می کند. صداقت گفتار و کردار انسان را در بر می گیرد و تعامل سالم در سایه صداقت امکان پذیر است. انسان صادق به طور طبیعی احساس آرامش و امنیت می کند.

    از دیگر ویژگی هایی که صداقت در زندگی به همراه می آورد امیدواری و اعتماد به خداوند است. فرد صادق همواره خوش بین است و بدبینی را به کناری نهاده است و از سوءظن نسبت به دیگران پرهیز می کند. صداقت داشتن یعنی عادت نداشتن به مخفی کاری و نیفتادن در دام دروغ های مصلحتی. صداقت نه یک ابزار بلکه شیوه صحیح درست زندگی است.

    خانواده و صداقت

    یک نکته بسیار مهم در این بحث وجود دارد که همه باید به آن دقت نظر خاصی داشته باشند و آن این است که «هر راستی را نشاید» به عبارتی صداقت این نیست که بدون توجه به زمان و مکان هر حرف راستی را به زبان آوریم.

    خیلی ها فکر می کنند که درست از لحظه ای که خطبه عقد جاری شد، دیگر تمام مرزها از بین می رود و زن و شوهر باید بدون هیچ حرف ناگفته ای زندگی عاشقانه شان را شروع کنند! در دایره لغت این افراد، رازداری بعد از ازدواج جایی ندارد و معتقدند که زن و شوهر هیچ چیز را نباید از هم مخفی نگه دارند.

    این صداقت خالصانه خیلی ستودنی است اما وقتی رنگ و بوی افراط و صداقت محض به خود می گیرد، کم کم شبیه یک ساده لوحی پردردسر می شود که ممکن است مشکلات زیادی برایتان به وجود آورد.

    ✅کانال رسمی دکتر انوشه 

    ( قسمت دوم) 

    جز راست نباید گفت هر راست نشاید گفت

    برای مثال در ارتباط با همسرتان، به مسایلی که در ذیل اشاره می شود، با احتیاط وارد شوید:

    _ دلخوری های مربوط به خانواده همسر که شما بدون هیچ ملاحظه ای با همسرتان در میان می گذارید، مصداق بارز همین رازگویی هایی است که فایده چندانی ندارند. بگذارید این مسائل بین شما و مادرشوهرتان به شکلی منطقی و باگذشت حل شود و روی روابط شما با همسرتان سایه نیندازد.

    بدتر از آن وقتی است که شما از خانواده نامزدتان دلخورید و اتفاقا ماجرایی پیش می آید که نامزدتان هم از یکی از اعضای خانواده اش دلخور می شود و این دلخوری را با شما درمیان می گذارد. بعد از آن شما شروع به برشمردن تمام بدی های آن فرد می کنید و باز داستان دلخوری هایتان را از او سر می دهید و از خود همسرتان هم بیشتر بد طرف مقابل را می گویید!

    یادتان باشد که همسر شما هر قدر هم که در آن لحظه عصبانی باشد، دوست ندارد از زبان نفر سومی مثل شما خطاهای خانواده اش را بشنود. این لحظات در ذهن همسر شما ثبت می شود و اگر زمینه تلافی کردن او را فراهم نکند، قطعا او را از شما دل چرکین می کند و باعث می شود دفعات بعدی درد دل هایش را با شما در میان نگذارد.

    _ مشکلات اعضای خانواده شما با هم، چیزی نیست که بخواهید به همسرتان انتقال دهید. البته قرار نیست چیزی را هم مخفی کنید اما از این مسائل در حدی با او صحبت کنید که اگر بعدها در جمعی کسی راجع به این مشکل چیزی گفت، همسر شما بی خبر نباشد

     

    _ اگر در خانواده شما یا همسرتان، کسی پشت سر همسر شما بدگویی کرد، لازم نیست عین همین حرف ها را به همسرتان انتقال دهید. در غیر این صورت، آتشی در می گیرد که خودتان در آن خواهید سوخت. ولی اگر موضوع خیلی اهمیت داشت و پای اشتباهات همسرتان در میان بود، سعی کنید به نرم ترین حالت ممکن، جوری که همسرتان ذره ای متوجه بدگویی دیگری از خودش نشود، ماجرا را با او در میان بگذارید. فقط در حدی که درباره اشتباهش به او هشدار داده باشید و در صورت نیاز، او را متوجه دلخوری طرف دیگر از همسرتان کرده باشید. 

    _ این که تمام پسرهای فامیل و دوست و آشنا روزی آرزوی ازدواج با شما را داشته اند (خانم محترم!) یا مادر شما به محض تمام شدن سربازی تان یک لیست بلند بالا از دختران دم بخت در اختیارتان قرار داده که از قضا همه شان علاقه مند ازدواج با شما بوده اند(آقای محترم!)، چیزی نیست که بخواهید با نامزدتان در میان بگذارید. مگر آنکه بخواهید پای بی اعتمادی، سرخوردگی، تحقیر و احساس ناامنی را به زندگی تان باز کنید

  • leftPublish
  • ۱۱:۵۷   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست


    1- پسرها غیب گو نیستند به آنها واضح و روشن بگویید چه می خواهید.

     

    2- پسرها عروسک خیمه شب بازی شما نیستند ؛ حسادت آنها را مقابل دوستان تان تحریک نکنید.

     

    3- بدترین چیز برای پسرها این است که ببینند دخترها معتاد به سیگارند.

     

    4- پسرها عاشق دخترهایی هستند که ورزشکارند و به اندام شان توجه می کنند.

     

    5- دخترانی که نمی توانند به حققیت گوش کنند پس سئوالی نپرسند!

     

    6- از پسرها انتظار نداشته باشید که هر چه در فیلم های رمانتیک و عاشقانه می بینید را برای شما تکرار کنند.

     

    7- پسری که عاشق شماست ، دوست دارد تنها کسی باشد که با او حرف می زنید.

     

    8- پسرها معمولا مهربانند و دوست دارند برای خوشحال کردن شما تلاش کنند. بهتر است این را بدانید.

     

    9- پسرها هرکاری می کنند تا توجه دختری که دوستش دارند را به خود جذب کنند.

     

    10- پسرها از مشاهده آشپزی دخترها به وجد می آیند!!

  • ۱۱:۵۸   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست



    10 زبان بدن مرد که نشان دهنده عاشق شدن اوست 💟

    بسیاری از زنان در واژه‌ها و کلماتی که مردان به کار می‌برند به دنبال آن هستند که ببینند مرد مورد نظرشان به طرف آن‌ها جذب شده است یا نه. در اینجا بهقسمت‌هایی از زبان بدن مردان اشاره می‌کنیم که زمانیکه به طرف شما جذب شدند برایتان کاملاً مشخص شود.

    واژه‌ها و کلماتی که مردان به کار می‌برند به دنبال آن هستند که ببینند زن مورد نظرشان به طرف آن‌ها جذب شده است یا نه.زمانیکه پای جذب شدن مردان به میان می‌آید،بهتر است که ببینیم زبان بدن مرد چه می‌گوید به جای اینکه به کلماتش توجه کنیم. زمانیکه مردان به طرف کسی جذب می‌شوند معمولاً زبانشان بسته می‌شود و ممکن است گیج و سردرگم به نظر برسند.به هر حال در اینجا به قسمت‌هایی از زبان بدن مردان اشاره می‌کنیم که زمانیکه به طرف شما جذب شدند برایتان کاملاً مشخص شود:

  • ۱۱:۵۸   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست
    چشم‌ها:

    چشمان او به سمت شما دوخته می‌شود ، عمیق نگاه می‌کند و تا اعماق روح شما را می‌کاود. مردمک‌های چشمش سوسو زده و می‌درخشد،و علاقه زیادی دارند که با شما صمیمی شوند. اگر چشمان مرد مورد نظرتان در اطراف اتاق می‌چرخد و اغلب نگاهش نگران است این یعنی اینکه مرد شما به دنبال چیزی یا کسی دیگر می‌گردد

  • ۱۱:۵۹   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست
    دهان:

    زمانیکه مردی به طرف شما جذب شود ،لبخند او حقیقی و واقعی به نظر می‌رسد. زمانیکه به زور لبخند بزند و بخندد به معنی آن است که او با زور و اجبار سعی دارد که مؤدب به نظر برسد.

  • ۱۱:۵۹   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست
    شانه‌ها:

    مردان شانه‌های مربع شکلی دارند و اغلب زمانیکه با زنی که دوستشان دارند صحبت می‌کنند شانه‌هایشان به طور ناخودآگاه انعطاف پذیر به نظر می‌رسد.او خود را طوری قرار می‌دهد که شما در مقابل و در مرکز او قراربگیرید تا او بتواند براحتی روی شما تمرکز داشته باشد.

  • leftPublish
  • ۱۱:۵۹   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست
    پاها:

    پاها او را به کجا می‌برد؟اگر او سعی دارد که برنامه‌هایش را به گونه ای تنظیم کند که همیشه نزدیک شما باشد ، مهم نیست که شما کجا می‌روید ،او سعی خود را می‌کند که به شما برسد و در کنار شما باشد.خواه برای اولین بار باشد که شما او را ملاقات می‌کنید یا تصادفاً جائیکه شما رفته‌اید ظاهر شده باشد ، همیشه این فرصت وجود دارد که او برای دلیلی بخواهد کنار شما باشد.


  • ۱۱:۵۹   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست
    خرامیدن:

    زمانیکه از مقابل مردی رد می‌شوید که به طرف شما جذب شده است ، شاید مرد در جلو شما قدم زنان بگذرد و بگذرد، با سینه ای جلو داده و شانه‌های به عقب رفته؛این همان حالتی است که وقتی زنی به طرف شما جذب می‌شود با سینه‌های جلو سعی در خرامیدن در مقابل شما را دارد. این کاری است که همه افراد در مقابل جنس مخالف خود انجام می‌دهند.

  • ۱۲:۰۰   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست
    رفتار:

    زمانیکه مرد مورد نظر شما سعی می‌کند که در مقابل شما مانند یک جنتلمن رفتار کند و درها را برایتان باز می‌کند یا کمکتان می‌کند که کتتان را به تن کنید ، در واقع سعی دارد که نشان دهد که به شما اهمیت می‌دهد و دوست دارد زندگی را برایتان ساده تر کند. همچنین این کار به شما نشان می‌دهد که مادر وی او را درست تربیت کرده ، اما مطمئن شوید که این کار نشان دهنده این باشد که او واقعاً به شما علاقمند شده است و فقط ادب وی را در مقابل یک خانم نشان نمی‌دهد.

  • ۱۲:۰۰   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست
    شخصیت:

    اغلب مردان سعی می‌کنند علاقه خود را پشت مخ زدن‌های احمقانه پنهان کنند. ممکن است برایتان جک بگویند ، شما را غلغلک دهند یا به شوخی شما را دست بیندازند تا شما را به خنده وادارند .البته ، مردی که ذاتاً آرام باشد ممکن است آرام بگیرد چرا که می‌هراسد.


  • ۱۲:۰۰   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست
    کلمات:

    زمانیکه مردی از شما تعریف می‌کند ، این یکی از نشانه‌های خوب علاقمندی او به شماست. مراقب باشید که وی با تعاریفی که از شما می‌کند از طریق ظاهر و حرفهای شما به طور درستی شخصیتتان را شناخته باشد. در حالیکه جذابیت فیزیک یک الزام برای برقراری یک ارتباط است اما او باید از درون شما نیز به خوبی آگاه باشد تا این رابطه با دوام و پابرجا باقی بماند.

  • leftPublish
  • ۱۲:۰۱   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست
    خیلی از ما فکر می کنیم که زندگی مشترک خوبی داریم، سال ها می گذرد و با خطاهای زیرپوستی و نه چندان مشهود که به چشم مان نمی آید ، کم کم مانند یک موریانه که پایه های میزی را می خورد ، پایه های زندگی مشترکمان را از بین می بریم. روزی به خودمان می آییم و می بینیم دو نفر غریبه هستیم که با هم زندگی می کنیم و فرزندان و خانه ی مشترک داریم، همین! پس باید قبل از آنکه دیر شود به چند « اگر» کوچک در زندگی و رفتار خود توجه کنید و در صورت مشاهده ی آنها خیلی زود و اورژانسی در جهت رفعش اقدام کنید.

    اگر در خانه به خود نمی‌رسید...
    چه بخواهید چه نخواهید، همسر شما همیشه به ظاهرتان توجه می‌کند و آراستگی شما برایش مهم است. هیچ زحمتی ندارد که سعی کنید کمی برای همسرتان به ظاهر خود برسید، حتی یک تغییر کوچک در ظاهرتان می‌تواند اثر زیادی در زندگی شما داشته باشد.

    اگر بیشتر زمان شما صرف کار می‌شود...
    اینکه به کارتان اهمیت دهید یا گاهی به سراغ تفریح‌های مورد علاقه‌تان بروید، اصلا بد نیست ولی هیچ‌گاه فراموش نکنید که اولویت اول شما در زندگی، همسر و زندگی مشترکتان است. به طور حتم همسر شما دوست ندارد فکر کند که در زندگی شما نقشی ثانوی و نه چندان مهم دارد.

    اگر احساسات خود را بروز نمی‌دهید...
    عشق مثل گلی است که باید هر روز به آن رسیدگی شود. کوچک‌ترین محبت و عاطفه‌ای که شما هر روز به هم ابراز کنید، صمیمیت و عشق شما را زنده نگه می‌دارد؛ اما متاسفانه بسیاری از زوجین این مسئله را فراموش می‌کنند. باور کنید کارهای خیلی ساده می‌تواند بسیار موثر باشد؛ مثلا هنگامی که در آشپزخانه هستید از او بپرسید چیزی احتیاج ندارد یا او را با کادوهای کوچک غافلگیر کنید (اصلا لازم نیست کادو‌ها گرانقیمت باشد)، وقتی برای شما کاری انجام می‌دهد از او تشکر کنید (اصلا مهم نیست آن کار بزرگ باشد یا کوچک). باید بدانید این کارهای محبت آمیز فقط مخصوص دوران شروع زندگی نیست و حتی می‌توان گفت اهمیت آن‌ها برای ادامه زندگی مشترک بیشتر هم هست.

    اگر عادت دارید مدام انتقاد کنید...
    اگر به خودتان اجازه دهید که مدام از همسرتان انتقاد کنید به مرور به خوشبختی تان خدشه وارد می‌کنید. شاید شما با خود فکر کنید که همه انتقاد‌هایتان منصفانه است اما، وقتی این روند را ادامه دهید حرف‌‌هایتان به غر و نق تبدیل می‌شود و در نتیجه ممکن است هر 2 نفر شما را عصبانی کند و در ‌‌نهایت مدام بین شما دعوا پیش بیاید. باید یک جا این روند را قطع کنید، قرار نیست شما همسرتان را تربیت کنید. البته در زمان و مکان مناسب می‌توانید با گفت‌و‌گو چنین مسائلی را بررسی و حل کنید.

    اگر با خانواه همسرتان مشکل دارید...
    این طبیعی است که شما با همه اعضای خانواده همسرتان نتوانید صمیمی باشید اما باید تمام تلاش خود را بکنید تا با افراد درجه اول او به فصل مشترکی برسید و احترام همه ی اعضای خانواده ی او را رعایت کنید. ممکن است همسر شما در برخی اختلافات حق را به شما بدهد اما اگر این شکایت از مادر و خواهرشوهر زیاد تکرار شود ، او خسته شده و رابطه تان خدشه دار می شود. در هر صورت فردی که با رفتارش شما را آزرده مادر اوست پس از دید همسرتان به این قضیه نگاه کنید.

    اگر با همسرتان صداقت ندارید...
    دروغ از جمله اشتباهات مهلک در زندگی زناشویی است زیرا همانطور که گفته اند :ماه پشت ابر نمی ماند پس به روزی فکر کنید که دروغ تان برملا شود و رابطه تان گرفتار بی اعتمادی گردد. اعتماد زیر بنای ارتباط خوب زن و شوهر است پس سعی کنید با صداقت و راست گویی حتی اگر در آن زمان به ضررتان است، زندگی خود را بر پایه های قوی استوار کنید.

    اگر اهل تفریح و لذت مشترک نیستید...
    ما با دوستانمان می خندیم ، با اقوام مسافرت می رویم و بسیاری از لحظات خوش را با دیگران تجربه می کنیم ، نیاز داریم برخی تفریحات و لذت ها را برای با همسرمان تجربه کردن،داشته باشیم.خاطرات شیرین دو نفره می تواند در روزهای بحران به داد زندگی مان برسد. پس سعی کنید حساب بانگی لذت مشترک تان را بالا ببرید.

  • ۱۲:۰۱   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست
    به دنبال كسي نباش كه بتواني با او زندگي كني بلكه به دنبال كسي

    باش كه نتواني بدون او زندگي كني.

    هر كسي تا زماني كه با خودش به وحدت نسبي نرسد هرگز نمي تواند

    با كس ديگري وحدت كند به عبارتي هر كس شناخت درستي از خودش

    نداشته باشد هرگز نمي تواند ارتباط موفقي با كس ديگري برقرار كند و با

    او به تفاهم برسد.

    تحقيقات روانشناسي ثابت كرده كسي كه زيباتر دعا مي كند و زيباتر با

    خدا راز و نياز كند در زندگي هم بهتر مي تواند به اطرافيان عشق بورزد

    و بهتر محبت كند.

    فرق است بين دوست داشتن و داشتن دوست كه دوست داشتن

    امري لحظه اي و موضعي است و داشتن دوست محصول استمرار

    تمام لحظات دوست داشتن است.

    خوشبختي داشتن چيز هايي كه دوست داري نيست بلكه خوشبختي

    دوست داشتن چيز هايي كه داري هست.

    اگر تو به مشكل امروزت غم ديروز و اضطراب فردا را اضافه نكني مشكل

    امروز تو هر چه باشد قابل حل است.


  • ۱۲:۰۱   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست
    🔹مردها در جواني سه اولويت مهم به اين ترتيب دارند .
    1- عشق ۲ - پول 3- سلامتي

    🔸اما اين اولويت ها مردها در دوران پيري بالعكس مي شود يعني :
    ۱ - سلامتي ۲ - پول ۳ - عشق

    🔹زنها در جواني سه اولويت مهم خويش را اين گونه رده بندي مي كنند:
    1- عشق 2- سلامتي 3- پول


    و جالب اينجاست كه اين ترتيب الويت در زنها در دوران پيري هم تغيير نمي كند
    و به همين صورت باقي مي ماند.

    آقايان اساسا به احتياجات خود توجه دارند ولي خانم ها اساسا به

    احساسات خود توجه دارند.

    آقايان خواهان برتري هستند ولي خانمها خواهان برابري هستند.

    عشق قسمتي از زندگي آقايان را تشكيل مي دهد .

    در صورتي كه عشق در زندگي خانم ها تمام زندگي آنها را تشكيل مي دهد .

  • ۱۲:۰۲   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست
    @tipoloxy
    سیاست هایی زنانه برای نگه داشتن همسر


    در این مطلب بخشی از شگردها یا اصطلاحاً سیاست‌های زنانه برای ارتقا و مقاوم کردن پایه‌های زندگی مشترک، در محور روابط همسران بیان شده است، اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید همسرتان را نگه داشته و به زندگی پایبند کنید، خواندن این نوشته را از دست ندهید.
    زنان قابلیت‌‌های بسیاری برای برانگیختن نقاط قوت رفتاری در شوهرشان دارند. تقریباً همه مردان می‌توانند یک شخصیت مثبت داشته باشند و این، بستگی به‌ شیوه رفتاری همسرشان دارد. به‌عبارتی دیگر می‌توان گفت : مرد‌ها دوبار تربیت می‌شوند؛ یک‌بار توسط والدینشان، طور‌ی که بتوانند فرزند خوبی برای آن‌ها باشند و بار دوم توسط همسرشان به‌نحوی که بتوانند شوهر خوبی برای همسرشان باشند، اما اگر در این راستا قدمی برداشته نشود، تحولی صورت نخواهد گرفت.
    @tipoloxy
    1 - صادق باشید، چون تنها در این صورت است که حق دارید از همسرتان توقع رفتار و گفتار صادقانه داشته باشید.
    2 - همزمان با رعایت اصل صداقت، بدانید هیچ لزومی ندارد هر مطلبی، با هر مضمونی بین شما و همسرتان بازگو شود!
    3 - زن و شوهر می‌توانند توافق کنند که همواره جایگاهی برای تغییر در طول زندگی، قایل شوند.
    4 - پیوسته به دنبال یک رابطه در حال رشد باشید، در پیشرفت مثبت ارتباطات، توقف جایز نیست.
    5 – سعی کنید به تعریف خوشبختی از دیدگاه همسرتان دسترسی پیدا کنید.
    6 - شما می‌توانید از زندگی کردن با مرد خود لذّت ببرید، بدون آنکه خود و خواسته‌هایتان را به فراموشی بسپارید.
    7 – گاهی اوقات اگر به‌طور واضح تقاضا نکنید، از همسرتان چیزی به دست نخواهید آورد.
    8 - گفتنی‌ها را بگویید، امّا به‌موقع! منتظر نمانید به این امید که شاید روزی خودش متوجه شود.
    9 – به‌یاد داشته باشید معمولاً مرد‌ها آن‌گونه که شما به‌ آن‌ها می‌نگرید، به‌خود نمی‌نگرند.
    10 - شاید نتوانید مرد خود را کاملاً کنترل کنید، امّا قطعاً می‌توانید بر او تأثیر بگذارید.
    11 - در برنامه‌ریزی‌ها به‌صورت یک شریک ظاهر شوید، نه یک رقیب.
    12 - احترام شما، در گرو رفتار شماست
    13 - برنامه‌های خود را طوری تنظیم کنید تا زمانی که همسرتان در منزل است، در کنارش حضور داشته باشید، نه احتمالاً در آشپزخانه.
    14 – به نوع پوشش، آرایش و پیرایش خود در منزل همواره اهمیت بدهید.
    15 - طی روز از کلمات محبّت‌آمیز استفاده کنید.
    16 – بسیاری از زنان بر این باورند که باید بیش از حد عاطفی باشند. این گونه نباشید!
    17 - بکوشید بدون آنکه در مسائل کاری و اجتماعی همسرتان مستقیماً دخالت کنید، خیلی دوستانه و غیرمتعصبانه به افعال وی ناظر باشید.
    18 – میزان وابستگی و دلبستگی یک زن می‌تواند قابلیت‌های شوهرش را برای توجه نشان دادن به او تحت‌الشعاع قرار دهد.
    19 - هراز گاهی از او به خاطر محسناتش تمجید کنید.
    20 - گاهی گفت‌و‌گوی متعادل می‌تواند قفل‌هایی که بر زندگی‌ عاطفی همسرتان زده شده، باز کند.
    21 - هرگز به قصد آنکه همسرتان را برای انجام کاری سوق دهید، از او تعریف و تمجید نکنید.
    22 - برای او این حق را قایل باشید که بتواند احساسات مختلفی داشته باشد.
  • ۱۲:۰۳   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست
    شخصیت شناسی از روی
    لبخند

    هر گوشه از چهره و هر تغییر کوچکی در آن، یک دنیا راز را فاش می‌کند. آنها معتقدند از شیوه خندیدن ما گرفته تا حرکات لبمان، همه و همه در گشودن این رازها موثرند...

    اگر هنوز هم تصمیم دارید که به یک چهره‌خوان حرفه‌ای تبدیل شوید، به دانسته‌های قبلی خود اکتفا نکنید و در این صفحه با ما باشید. این‌بار به شما یاد می‌دهیم با کمک لبخند و حرکات لب فرد مقابلتان، او را بشناسید و مچش را بگیرید.

  • ۱۲:۰۴   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست
    @tipoloxy

    دندان‌هایش را نشان می‌دهد؟

    خندیدن با دهان گشوده، به شما می‌گوید برای این فرد جالب هستید و او دوست دارد بیشتر با شما آشنا شود. اگر با فردی روبه‌رو هستید که در زمان خندیدن دندان‌های بالایش را نشان می‌دهد، بدانید از معاشرت با شما لذت می‌برد.

  • ۱۲:۰۴   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست
    فکش نيفتاده است؟

    در یک لبخند طبیعی، فک هم دچار افتادگی می‌شود اما افرادی که با کمترین افتادگی فک می‌خندند، به جای اینکه با این واکنش احساسات واقعی‌شان را نشان دهند، لبخندی ساختگی را به شما تحویل می‌دهند. این آدم‌ها برای اینکه همیشه در چهره‌شان یک لبخند ثابت داشته باشند تلاش زیادی می‌کنند و حتی گاهی بدون آنکه نیاز باشد یک لبخند را به شما تحویل می‌دهند.

  • ۱۲:۰۴   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست
    شما را گیج می‌کند؟

    لبخند بعضی از افراد، نمی‌تواند شخصیت‌شان را نشان دهد. آنها زمانی که لبخند می‌زنند در هر گوشه از چهره‌شان احساسات متناقضی را نشان می‌دهند و نمی‌گذارند طرف مقابلشان از احساساتشان سر در‌بیاورد. یادتان نرود لبخند واقعی تمام چهره را درگیر می‌کند.

  • ۱۲:۰۴   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19762 |39377 پست
    مثل مرموزها می‌خندد؟

    افرادي که می‌خواهند احساساتشان را پنهان کنند، با لب‌های بسته می‌خندند. آنها دوست ندارند کسی سر از کارشان در بیاورد و هنگام خندیدن، دندان‌هایشان را پنهان می‌کنند. فردی که چنین لبخندی به لب دارد، به احتمال زیاد رازهایی برای پنهان کردن دارد. اما اگر زمانی که فرد مقابل شما می‌خندد،در اطراف چشم و دهانش چین‌های متقارنی ایجاد ‌شود، می‌توانید به صداقتش اعتماد کنید.

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان