خانه
109K

انواع ماسک برای پوست شما

  • ۱۲:۱۶   ۱۳۹۴/۸/۲۳
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    چهار_ماسک_مقوی_برای_پوست_های_خشک_

    ماسک آووکادو و ماست :

    1 عدد آووکادو رسیده را با 4 قاشق غذاخوری ماست ساده مخلوط می کنیم و پس از مخلوط کردن به مدت 30 دقیقه روی پوست صورت قرار می دهیم و سپس با آب ولرم شست شو می دهیم .

    ماسک جو دو سر، ماست و موز :

    ابتدا پوست را با بخار آب یا هر گیاهی که برای پوست مناسب است، مانند بابونه و یا ختمی پاک سازی کرده سپس با آب سرد شست و شو میدهیم.

    وبلغور یا همان جو دو سر را به آرامی روی پوست مالش میدهیم و بعد از چند دقیقه میشوییم. در این مرحله مقداری ماست و نصف موز را که با هم مخلوط کرده ایم را روی پوست گذاشته و بعد از 20 دقیقه باآب تمیز می کنیم.

    ماسک لیمو :

     2 عدد زرده تخم مرغ

     1 قاشق چایخوری. روغن زیتون

     1 قاشق چایخوری. آب لیمو

    پس از پاک سازی کامل پوست، مخلوط را روی پوست پخش کنید و پس از ده دقیقه پاک کنید.

    ماسک تخم مرغ و عسل :

     1 مخلوط زرده تخم مرغ

     2 قاشق غذاخوری. عسل آب شده

    این ماسک را می توانید برای صورت و گردن خود استفاده کنید اما از برخورد این ماسک با نواحی اطراف چشم و دهان جدا خودداری کنید . این ماسک را بعد از 10 الی 15 دقیقه بشویید .

  • leftPublish
  • ۲۰:۲۵   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست
    🎀 ماسک بعد اصلاح خانم ها 🎀

    اگر شما هم از آن دسته خانمهایی هستید که از جوش صورت بعد از بند انداختن رنج میبرید , با تهیه ماسک زیر مانع جوش زدن صورت خود بشوید ولی اگر دارای پوست خیلی حساس هستید و در هر حالتی جوش میزند بهتر است کلاً بند انداختن را فراموش کنید و صورت خود را شیو نمایید .
    یک خیار متوسط را به همراه ۱۰۰ گرم نعناع داخل مخلوط کن ریخته ومخلوط نمایید تا خمیر یک دستی حاصل گردد. این معجون را به پوست خود مالیده و پس از ۲۰ دقیقه پوست خود را شستشو دهید.

  • ۲۰:۲۷   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک شفاف کننده دست ها 

    به منظور تهیه یک ماسک عالی برای روشن تر شدن رنگ پوست کافی است یک عدد سیب زمینی را رنده کنید و کمی آب لیمو به آن اضافه کنید.اینکار به خصوص برای افرادی که کارهای سنگین انجام داده و در طی روز زیاد از دست ها استفاده می کنند بسیار مفید و موثر خواهد بود.

    -شستن دستها با مخلوط آب لیمو، گلاب و کمی عرق شاه تره هم دست ها را سفید تر و روشن تر می کند.

    انواع ماسک برای پوست شما

  • ۰۱:۱۰   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    💟طرز تهيه ماسك قهوه 

    انواع-ماسک-قهوه

    اکثر شما از انواع لایه بردارها برای شادابی پوست خود استفاده می کنید.استفاده از قهوه می تواند به حذف سلولهای مرده پوست شما و درخشنده شدن پوست بسیار کمک کند.

    طرز تهیه :

    ۲ قاشق غذاخوری پودر قهوه را با ۱ قاشق نمک دریا و ۱ قاشق روغن زیتون مخلوط کنید و خمیر بدست آمده را به صورت دورانی روی پوست بمالید و به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه روی پوست قرار دهید  و سپس با آب ولرم بشویید.از این ماسک می توانید برای همه ی بدن استفاده کنید.

    ماسک قهوه برطرف کننده التهاب وچین و چروك

    انواع-ماسک-قهوه

    کافئین به عنوان یک تنگ کننده برای کاهش تورم و التهاب در اطراف چشم کار می کند. بنابراین با استفاده از ماسک قهوه و عسل میتوانید از پف زیر چشم خلاص شوید واز خواص ضد پیری قهوه و عسل بهره مند شوید.

    طرز تهیه :

    ۱ قاشق غذاخوری سر پر قهوه را به همراه ۱ قاشق غذاخوری عسل مخلوط کرده و آن را زیر چشم و روی خطوط چین و چروک پوست به صورت دایره وار بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه بشویید.شما میتوانید از چند قطره لیمو برای اظافه شدن خواص ویتامین C به این ترکیب استفاده کنید.

    اسک قهوه لایه بردار

    انواع ماسک برای پوست شما

  • ۱۳:۰۱   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک ریواس درمان جوش کک ومک  🌸

    1- ماسک ریواس و #سرکه

    ریواس له شده را با مقداری سرکه مخلوط می کنیم و روی تمام صورت می مالیم این ماسک برای از بین بردن کک و مک و #جوش_های_چرکی و جای جوش خیلی مفید است

    2⃣ماسک گل ریواس

    برای جوش های چرکی با مقداری پودر گل ریواس را با یک قاشق ماست مخلوط کنید و هفته ای سه روز روی پوستتان بمالید.

     

    3- ماسک گل ریواس و بابونه

    ابتدا گل ریواس را با گل بابونه و گل بنفشه می جوشانیم وقتی بخار آن بلند شد صورت را بخور می دهیم و یک قاشق روغن زیتون و زرده تخم مرغ را که قبلا مخلوط کرده ایم به #صورت #ماسک روی صورت می گذاریم و بعد از شستن ماسک پنبه الکل زده را به صورت می مالیم تا ضد عفونی شود. این ماسک برای #جوش های سرسیاه مفید است.

    🔴قبل ازاستفاده باپزشک خودمشورت کنید

  • ۱۴:۲۹   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48381 |46689 پست
    💟ماسک کیوی برای انواع پوست
    کیوی سرشار از ویتامین C است و به همین دلیل شما با ترکیب ساده ای می توانید پوست تان را تغذیه کنید. نصف یک موز را با یک عدد کیوی پوست کنده مخلوط کنید و در آخر دو قاشق غذاخوری ماست در مواد بریزید. این ماسک را به مدت 20 دقیقه روی پوست تان نگه دارید و پس از آن صورت تان را با آب گرم شست وشو دهید.

    🌟ماسک کیوی برای آبرسانی به پوست
    ر هوای سرد همیشه احتمال خشکی پوست را بدهید، خصوصا اگر در شهری زندگی می کنید که آب و هوای خشکی دارد. یک کیوی را پوست بگیرید و با یک خیار به خوبی مخلوط کنید. اگر از فصل تابستان چند توت فرنگی فریز شده دارید، آنها را هم به این مخلوط اضافه کنید. در صورتی که احساس کردید مایه شما بیش از اندازه رقیق شده، کمی آرد جو به آن اضافه کنید و ماسک خمیری را 10 دقیقه روی پوست تان بگذارید. میوه ها کارشان را خوب بلدند؛ پوست شما آب رسانی شده است.

    🌟ماسک کیوی، لکه بر و لایه بردار طبیعی
    برای تهیه این ماسک کافی است یک کیوی رسیده را به خوبی له کنید و با چند ورق لیموی تازه و یا چند قاشق آبلیمو طبیعی مخلوط کنید. ماسک را 10 دقیقه روی پوست تان نگه دارید، سپس را با آب ولرم شست وشو دهید. در آخر می توانید پوست تان را با یک کرم مرطوب کننده ماسا‍ ژ دهید. این ماسک پوست شما را شفاف و لکه های قدیمی روی پوست تان را محو ميكند

    ماسک کیوی برای پوست های خشک

    یک قاشق غذاخوری آب کیوی, یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک زرده تخم مرغ را با هم مخلوط کرده و روی پوست بمالید. پس از 15 دقیقه ماسک را توسط یک اسفنج پاک کنید.
    _
  • leftPublish
  • ۱۴:۳۴   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48381 |46689 پست
    ویتامین C در کاهش چین و چروک صورت نقش دارد
    مرکبات، سبزیجات، فلفل، و گل کلم پر از این ماده مغذی حیاتی است این ویتامین برای مبارزه با سرماخوردگی استفاده می شود و زمانی که بر روی پوست استفاده شود می تواند به تولید کلاژن، کاهش چین و چروک و بهبود بافت پوست کمک کند.

    ویتامین E
    مواد غذایی ( آجیل، زیتون و اسفناج ) حاوی ویتامینE است استفاده از این ویتامین بر روی پوست، زخم ، خشکی و زبری پوست را کاهش می دهد و برای نرم و انعطاف پذیر نگه داشتن پوست از این مواد غذایی در رژیم غذایی خود استفاده کنید این غذاها علاوه بر پوست سبب درخشش و استحکام موهای شما می شود.

    این ویتامین در سبزیجات با برگ تیره یافت می شود و لوسیون ها و کرم های حاوی این ویتامین در کاهش چین و چروک و کاهش کبودی پوست موثر است.

    ویتامین K و کاهش تیرگی پوست
    اگر چه با خوردن سبزیجات با برگ پهن، این ویتامین تامین می شود ولی استفاده موضعی از این ویتامین بهترین سود دهی را برای پوست دارد.

  • ۱۸:۰۹   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک_کاهو 

    1⃣ماسک کاهو برای پوست های خشک

    💠مواد لازم

    🔰برگ کاهو

    🔰روغن زیتون

    🔰آب لیمو

    طرز تهیه و استفاده💯

    برگ های #کاهو را ریز ریز کنید بر روی آن ها #روغن_زیتون و چند قطره ای آب لیمو اضافه کنید تا کمی چسبناک شود. این ماسک را بر روی صورتتان مالیده و 20 دقیقه بعد کم کم آن را ابتدا با آب گرم و بعد با سرد بشوئید. به جای کاهو در این ماسک می توان از ترب رنده شده و یا پوره سیب زمینی هم استفاده کنید.

    2⃣ #ماسک کاهو برای برطرف کردن کک و مک

    کاهو یا کاسنی یا نعناع را خوب بکوبید و سپس آب آن را بگیرید و با سفیده تخم مرغ مخلوط کرده و به صورت بمالید.

    🔴 قبل ازاستفاده باپزشک خودمشورت کنید

  • ۱۸:۳۲   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    5 ماسک زیبایی پوست با پنج میوه مختلف

    در زیرپنج ماسک خانگی با میوه را برای دستیابی به این هدف پیشنهاد می دهیم.

     

    همه ما خواهان چهره ای جوان با پوستی شاداب و سالم هستیم، شما به این منظور و بدون صرف کردن هزینه های گزاف می توانید پوست خود را به طور طبیعی جوان سازید. در زیرپنج ماسک خانگی با میوه را برای دستیابی به این هدف پیشنهاد می دهیم:

     

    ماسک میوه انبه

    به گزارش پرشین وی شما برای این ماسک نیز به چند تکه انبه و مقداری شیر دارید. تکه های انبه را به خوبی له کنید ، شیر را به آن اضافه کرده و به شکل یک خمیر سفت درآورید تا هنگامی که روی صورت قرار می دهید نریزد. این ماسک میوه برای به دست آوردن پوستی سفت و نرم بسیار موثر است.

     

    ماسک میوه توت فرنگی

     توت فرنگی ها را می توانید مستقیم روی صورت استفاده کنید و یا می توانید آن را با ماسک مخلوط کرده و بعد استفاده کنید. آنتی اکسیدان های موجود در توت فرنگی پوست را جوان و سالم نگاه می دارند.

     

    ماسک میوه خیار

    می توانید خیار را به قطعه های کوچک خرد کرده و روی پوست قرار دهید و یا می توانید آنها را به صورت خمیری درآورده و مانند کرم از آن استفاده کنید. خیار یکی از بهترین راه های طبیعی برای درمان پوست های خشک است.

     

    ماسک میوه سیب

     اگر نعمت داشتن پوست نرمال نصیب شما شده است، پس زیاد جای نگرانی نیست، به گزارش پرشین وی ولی می توانید از ماسک سیب روی پوست خود استفاده کنید تا آن را همچنان نرمال نگاه داشته و درخشندگی بیشتری به آن بدهید.

     

    ماسک هلو و شیر برای پوست سفت تر

    هلوها را باید با شیر مخلوط کنید تا به صورت خمیر سفت درآید و در دوره های منظم آن را روی پوست قرار دهید تا پوست خود را سفت تر کنید. پس از آن می توانید صورت خود را از پایین به بالا ماساژ داده تا موجب کشیدگی و چروک پوست نشود.

     

    ماسک های میوه یکی از کم هزینه ترین انواع ماسک های زیبای است که می تواند صورت را جوانتر از پیش کند. بهترین نکته در آنها این است که این ماسک ها هیچ گونه عوارض جانبی احتمالی موجود در ماسک های زیبایی مورد استفاده در سالن های زیبایی را ندارند.

    انواع ماسک برای پوست شما

  • ۱۸:۳۲   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    چند ماسک زیبایی با انار درست کنید

    میوه انار دارای آنتی اکسیدان بسیار زیادی است که نمیگذارد پوست دچار چین و چروک شود و همچنین کلاژن ساز است و همین عامل باعث می شود که پوست را جوان و ساداب نگه دارد و مانع پیری شود در ادامه مطالب چند ماسک زیبایی را معرفی میکنیم که کمک بزرگی به جوانی پوست میکنند:

     

    عسل داروی شفابخش است. عسل ضد باکتری، ضد ویروس و ضد قارچ است. عسل ماده ای است که رطوبت را به خود جذب می کند بنابراین رطوبت را از هوا جذب می کند و برای مرطوب نگه داشتن پوست بسیار موثر است.

    بیماری های بسیاری با عسل درمان می شوند مثل آکنه، جوش، زخم و سوختگی پوست. قرن هاست که عسل نزد زنان به عنوان زیبا و شفاف کننده پوست شناخته شده است.حتما اثرات زیبایی عسل را بر روی صورت و پوست خود امتحان کنید.

     

    ماسک انار و عسل

    مواد لازم :

    انار یک عدد

    عسل یک قاشق غذاخوری سر پر

    طرز تهیه :

    انار را قاچ کنید و دانه های آن را خارج کرده و در مخلوط کن بریزید.

    عسل را به آن اضافه کنید و توسط دستگاه کاملا به یکدیگر مخلوط کنید.

    صورت خود را خیس کنید و این ماسک معجزه آسا را روی پوست خود بمالید تا تمامی صورت را بگیرد، البته مراقب محیط حساس اطراف چشم باشید. اگر دانه های درشتی از انار باقی مانده است می توانید آن را از ماسک خارج کنید. به مدت ۳۰ دقیقه اجازه دهید ماسک انار و عسل روی پوست صورت شما قرار گیرد سپس با آب گرم بشویید تا تمامی ماسک از روی صورت پاک شود.

    مشاهده خواهید کرد که پوست شما درخشان تر، مرطوب تر و صاف تر از قبل شده است.

    با توجه به گفته های بالا اثر معجزه آسای انار و عسل را بر روی پوست خود کشف کنید.

    پوست تان چرب است؟ فقط انار!

    ماسک انار و سفیده تخم مرغ

    انار را پوست بکنید و پوست آن را به خوبی ریزریز کنید. دانه های انار را فشار دهید تا به اندازه یک قاشق غذاخوری آب انار برای شما به دست آید. یک سفیده تخم مرغ را به پوست انار ریزریز شده و آب انار اضافه کرده و تمامی مواد را به خوبی مخلوط کنید. حالا ماسک صورت تان آماده است. این ماسک را برای مدت ۱۰ دقیقه روی صورت تان قرار دهید. در این فاصله می توانید به موسیقی آرامش بخشی گوش دهید و منتظر شوید تا این ماسک فوق العاده کارش را به خوبی انجام دهد. در پایان صورت تان را آب سرد بشویید.

    به پوست تان رطوبت برسانید

    ماسک لایه بردار دانه انار

    گاهی عوامل مختلفی مانند آلودگی هوا، چربی و عرق صورت مانع از رسیدن هوا و رطوبت کافی به پوست صورت می شود. در این زمان لازم است با ماسک های شوینده و لایه بردار پوست خود را به طور کامل تمیز کنید. برای تهیه یک ماسک شوینده و لایه بردار از میوه انار کافی است، هسته دانه های انار را خشک و آسیاب کنید. دقت کنید این کار را تا حدی انجام دهید که به صورت آرد در نیاید. سپس یک قاشق غذاخوری هسته آسیاب شده را با نصف قاشق چای خوری نمک ساییده شده و دو قاشق غذاخوری ژل یا فوم شستشوی صورت مخلوط کنید. در انتها مواد را به مدت دو دقیقه به آرامی روی صورت ماساژ دهید.

    انواع ماسک برای پوست شما

  • ۱۹:۴۹   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک سیب زمینی و لیمو ترش مواد لازم:

    آب سیب زمینی 

    آب لیمو ترش تازه

    طرز تهیه: آب سیب زمینی  و لیمو ترش را به مقدار یکسان با هم مخلوط کرده و به قسمتهایی از بدن که در معرض تابش آفتاب بوده اند و دچار سوختگی شده اند بمالید. بگذارید تا 15 دقیقه بماند و سپس با آب بشویید. این ماسک خانگی باعث روشن شدن پوست مناطقی می شود که دچار آفتاب سوختگی شده اند. ثابت شده است که هم لیمو و هم سیب زمینی  دارای ترکیبات روشن کننده پوست می باشند.

  • leftPublish
  • ۱۲:۲۴   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک_لطیف_کردن_پوست_صورت

    پاک کننده صورت #انگور

    برای داشتن یک #پاک_کننده_صورت ، فقط کافیست چند حبه انگور تازه را ، از یخچال برداشته ، آن ها را از وسط نصف کنید و روی صورت و گردن خود بمالید. سپس صورت خود را، با آب سرد بشویید.

  • ۱۲:۲۵   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    #ماسک_آناناس

    آب #آناناس را گرفته و روی صورتتان بمالید و 10 دقیقه ماساژ دهید. پس از 5 دقیقه صورتتان را بشویید. #آب_آناناس تقویت‌ کننده ماهیچه‌های صورت است. خاصیت آرام‌ سازی داشته و از خستگی @zibaroou پوست جلوگیری می‌کند. برای #صاف و #براق شدن پوست 60 گرم آناناس را آب گرفته و با 60 گرم #پودر_مغز _بادام_شیرین مخلوط کنید و به مدت 15 دقیقه روی صورتتان بمالید.

  • ۱۳:۵۹   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک ماست و نشاسته

    این هم ماسک خانگی ساده ای برای روشن کردن پوستهای خشک و معمولی است. یک قاشق غذاخوری ماست کم چرب را با یک قاشق چایخوری پودر نشاسته مخلوط کرده سپس آن را به آرامی روی پوست تان بمالید. یک ربع تا 20 دقیقه استراحت کنید و بعد صورت تان را با آب سرد بشویید.

  • ۱۵:۳۰   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست
    ماسک عسل و روغن زیتون

    عسل هم برای موها و هم برای صورتتان کار خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهد. روغن زیتون هم چیزیست که ما از آن در اکثر ماسک هایمان استفاده می‌کنیم. تمام کاری که باید انجام دهید این است که ۴ قاشق غذاخوری عسل را با ۶ قاشق غذاخوری روغن زیتون را باهم مخلوط نمایید تا یک ماسک ممتاز برای تغذیه موهایتان بدست بیاید، این ماسک موهای شما را دگرگون خواهد کرد. اجازه دهید که این ماسک ۱۵ تا ۳۰ دقیقه روی موهایتان بماند، یادتان نرود که آن را با یک کیسه پلاستیکی بپوشانید.

  • ۱۶:۵۶   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    می خواهید به مهمانی بروید و نیاز دارید در مدت زمانی کوتاه پوست صورت‌تان را شاداب و بانشاط جلوه دهید بهتر است "ماسک نشاط بخش" استفاده کنید.😍😱

    لیفتینگ در کمتر از چند ساعت چنان پوست‌تان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و شاداب می‌کند که تأثیر زیادی در چهره شما نیز ایجاد می‌کند.

    بررسی‌ها نشان می‌دهند با استفاده از تخم‌مرغ و آبلیموی تازه می‌توانید ماسکی طبیعی تهیه کنید که ماساژ دادن صورت با این ماسک می‌تواند چهره شما را جذاب نشان دهد و عیوب پوستی صورت شما را برطرف کند.

    نتایج مطالعات نشان می‌دهند چند ساعت قبل از ماساژ صورت خود با سفیده تخم‌مرغ و مخلوط آن با آبلیمو و کمی نمک می‌توانید از یک کرم ویتامینه برای پوست خود بهره‌مند شوید و چهره‌ی خود را به حالت زیبایی تبدیل کنید.

    🍁🍂🌿🌾🍁🍃🍂🌿🌾
  • ۱۷:۰۱   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک صورت 

    ماسک انار برای جوش ها

    از انار به صورت موضعی برای درمان آکنه نیز استفاده می کنند.

    روش تهیه یک ماسک برای بهبود آکنه به این ترتیب است که : مازو، پوست انار، گل ارمنی و مندل را بکوبید و با سرکه و گلاب آمیخته و روی جوش ها بمالید تا بهبود حاصل شود. 

    ✨✨✨✨✨✨✨✨✨

    ماسک انار و عسل

    مواد لازم:

    انار یک عدد

    عسل یک قاشق غذاخوری سر پر

    ✨✨✨✨✨✨

    طرز تهیه :

    انار را قاچ کنید و دانه های آن را خارج کرده و در مخلوط کن بریزید.

    عسل را به آن اضافه کنید و توسط دستگاه کاملا به یکدیگر مخلوط کنید.

    صورت خود را خیس کنید و این ماسک معجزه آسا را روی پوست خود بمالید تا تمامی صورت را بگیرد، البته مراقب محیط حساس اطراف چشم باشید. اگر دانه های درشتی از انار باقی مانده است می توانید آن را از ماسک خارج کنید. به مدت ۳۰ دقیقه اجازه دهید ماسک انار و عسل روی پوست صورت شما قرار گیرد سپس با آب گرم بشویید تا تمامی ماسک از روی صورت پاک شود.

    مشاهده خواهید کرد که پوست شما درخشان تر، مرطوب تر و صاف تر از قبل شده است.

    با توجه به گفته های بالا اثر معجزه آسای انار و عسل را بر روی پوست خود کشف کنید. 

  • ۰۱:۰۶   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    #ماسک_روشن_کننده_پوست 

    برای روشن کردن پوست: ماسک انار و چای سبز

    مواد لازم:

    آب انار تازه 4 تا 5 قاشق غذا خوری

    آب لیمو تازه 2 قاشق غذا خوری

    چای سبزی که تازه دم شده است 3 قاشق غذاخوری

    طرز تهیه:

    همانند ماسک انار و عسل، انار را قاچ کنید، کمی در آب سرد بغلتانید سپس دانه ها را از پوسته انار جدا کنید.

    با پشت یک قاشق، بر دانه های انار فشار وارد کنید تا آب آن خارج شود.

    دانه ها را در ظرف نسبتا گودی قرار دهید. چای سبز و آب لیمو را به انار اضافه کنید و کاملا هم بزنید.

    با حرکت دورانی، مخلوط بالا را روی صورت و گردن تمیز خود بمالید. خصوصا در قسمت جوش های سر سیاه تامل بیشتری کنید و ماسک بیشتری بمالید.پس از 10 دقیقه که ماسک روی صورت بود آن را 

    بشویید تا پاک شود

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    ماسک ضد جوش

    روش تهیه یک ماسک برای بهبود آکنه به این ترتیب است که : مازو، پوست انار، گل ارمنی و مندل را بکوبید و با سرکه و گلاب آمیخته و روی جوش ها بمالید تا بهبود حاصل شود. 

    ماسک انار و عسل

    مواد لازم:

    انار یک عدد

    عسل یک قاشق غذاخوری سر پر

    طرز تهیه :

    انار را قاچ کنید و دانه های آن را خارج کرده و در مخلوط کن بریزید.

    عسل را به آن اضافه کنید و توسط دستگاه کاملا به یکدیگر مخلوط کنید.

    صورت خود را خیس کنید و این ماسک معجزه آسا را روی پوست خود بمالید تا تمامی صورت را بگیرد، البته مراقب محیط حساس اطراف چشم باشید. اگر دانه های درشتی از انار باقی مانده است می توانید آن را از ماسک خارج کنید. به مدت ۳۰ دقیقه اجازه دهید ماسک انار و عسل روی پوست صورت شما قرار گیرد سپس با آب گرم بشویید تا تمامی ماسک از روی صورت پاک شود.

    مشاهده خواهید کرد که پوست شما درخشان تر، مرطوب تر و صاف تر از قبل شده است.

    با توجه به گفته های بالا اثر معجزه آسای انار و عسل را بر روی پوست خود کشف کنید.

  • ۱۲:۴۳   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    🍐🍎ماسک ساده اما شگفت انگیـــز 

    چنانچه پوستتان پس از اصلاح جوش می زند، می توانید این ماسک ساده را تهیه کرده و برای پوستتان بکار برید. برای تهیه این ماسک عالی، ۱ عدد زرده تخم مرغ را با ۱ قاشق چایخوری آبلیمو ترکیب کرده و سپس پوست خود را با این ماسک ساده پوشش دهید. توجه داشته باشید که از استفاده انواع ماسک بر پوست دور چشم و دور لب بپرهیزید.

  • ۱۲:۵۱   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک_روشن_کننده_پوست 

    برای روشن کردن پوست: ماسک انار و چای سبز

    مواد لازم:

    آب انار تازه 4 تا 5 قاشق غذا خوری

    آب لیمو تازه 2 قاشق غذا خوری

    چای سبزی که تازه دم شده است 3 قاشق غذاخوری

    طرز تهیه:

    همانند ماسک انار و عسل، انار را قاچ کنید، کمی در آب سرد بغلتانید سپس دانه ها را از پوسته انار جدا کنید.

    با پشت یک قاشق، بر دانه های انار فشار وارد کنید تا آب آن خارج شود.

    دانه ها را در ظرف نسبتا گودی قرار دهید. چای سبز و آب لیمو را به انار اضافه کنید و کاملا هم بزنید.

    با حرکت دورانی، مخلوط بالا را روی صورت و گردن تمیز خود بمالید. خصوصا در قسمت جوش های سر سیاه تامل بیشتری کنید و ماسک بیشتری بمالید.پس از 10 دقیقه که ماسک روی صورت بود آن را 

    بشویید تا پاک شود

    ماسک ضد جوش

    روش تهیه یک ماسک برای بهبود آکنه به این ترتیب است که : مازو، پوست انار، گل ارمنی و مندل را بکوبید و با سرکه و گلاب آمیخته و روی جوش ها بمالید تا بهبود حاصل شود. 

    ماسک انار و عسل

    مواد لازم:

    انار یک عدد

    عسل یک قاشق غذاخوری سر پر

    طرز تهیه :

    انار را قاچ کنید و دانه های آن را خارج کرده و در مخلوط کن بریزید.

    عسل را به آن اضافه کنید و توسط دستگاه کاملا به یکدیگر مخلوط کنید.

    صورت خود را خیس کنید و این ماسک معجزه آسا را روی پوست خود بمالید تا تمامی صورت را بگیرد، البته مراقب محیط حساس اطراف چشم باشید. اگر دانه های درشتی از انار باقی مانده است می توانید آن را از ماسک خارج کنید. به مدت ۳۰ دقیقه اجازه دهید ماسک انار و عسل روی پوست صورت شما قرار گیرد سپس با آب گرم بشویید تا تمامی ماسک از روی صورت پاک شود.

    مشاهده خواهید کرد که پوست شما درخشان تر، مرطوب تر و صاف تر از قبل شده است.

    با توجه به گفته های بالا اثر معجزه آسای انار و عسل را بر روی پوست خود کشف کنید.

  • ۱۸:۱۹   ۱۳۹۴/۱۲/۱
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک زیبایی؛

    2 ماسک عالی با زردچوبه درست کنید

    این ماسک از سرزمین هند آمده. زنان هندی برای زردچوبه ارزش زیادی قائلند.

    زردچوبه یکی از ادویه های پرکاربرد در آشپزی است. این بار با ادویه دو ماسک عالی برای صورت تان درست کرده و پوست تان را زیبا و خوش رنگ کنید.

     

    فکر کرده‌اید زردچوبه فقط برای آشپزی کاربرد دارد؟ نه، کاربرد این ادویه فوق‌العاده بیش از اینهاست. زردچوبه پوست شما را جوان و شاداب می‌کند و در خوشرنگ کردن چهره‌تان هم موثر است.

     

     ما امروز روش درست کردن دو ماسک خانگی را به شما آموزش می‌دهیم تا با استفاده از آنها با چین و چروک‌ها وداع کرده‌ لطافت و تازگی را به پوستتان هدیه کنید.

     

    ماسک براق‌کننده زردچوبه و آرد نخود برای پوست صورت

    این ماسک از سرزمین هند آمده. زنان هندی برای زردچوبه ارزش زیادی قائلند و به خوبی از تاثیر شگفت‌انگیز آن بر پوست خبر دارند. آنها از زردچوبه در مقام پاک‌کننده پوست استفاده می‌کنند، زیرا می‌دانند که این ادویه سلول‌های مرده را می‌شوید و جا را برای سلول‌های جوان و زنده باز می‌کند. آنها زردچوبه را با پودر نخود مخلوط می‌کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند و مشکلی نداشته باشند:

     

    مواد لازم:

    آرد نخود : یک قاشق سوپخوری

    زردچوبه : یک‌چهارم قاشق چایخوری

    شیر  : دو قاشق چایخوری

    مواد را با هم ترکیب کنید و خمیر به‌دست آمده را روی پوست مرطوب‌تان قرار دهید. بعد از10دقیقه ماسک را به آرامی با نوک انگشتان‌تان بردارید؛ سپس صورتتان را با آب ولرم بشویید و از طراوتش لذت ببرید.

     

     

    ماسک عسل و زردچوبه برای پوست صورت

    عسل خواص ضدالتهابی و ضدباکتریایی دارد و به همین دلیل می‌تواند به بهبود زخم‌ها و ناراحتی‌های پوستی کمک کند. عسل خالص آبرسانی موثر و قوی برای پوست شماست. آن را به پوست خود بزنید تا طراوت و زندگی در چهره شما موج بزند.

     

    مواد لازم :

    عسل : یک قاشق سوپخوری

    زردچوبه : یک قاشق چایخوری

     

    آنها را با هم ترکیب کنید و خمیر حاصله را روی پوست صورت‌تان قراردهید. اجازه دهید این ماسک به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوست‌تان باقی بماند. پس از گذشت این مدت زمان، صورت‌تان را با آب ولرم بشویید.

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان