خانه
110K

انواع ماسک برای پوست شما

  • ۱۲:۱۶   ۱۳۹۴/۸/۲۳
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    چهار_ماسک_مقوی_برای_پوست_های_خشک_

    ماسک آووکادو و ماست :

    1 عدد آووکادو رسیده را با 4 قاشق غذاخوری ماست ساده مخلوط می کنیم و پس از مخلوط کردن به مدت 30 دقیقه روی پوست صورت قرار می دهیم و سپس با آب ولرم شست شو می دهیم .

    ماسک جو دو سر، ماست و موز :

    ابتدا پوست را با بخار آب یا هر گیاهی که برای پوست مناسب است، مانند بابونه و یا ختمی پاک سازی کرده سپس با آب سرد شست و شو میدهیم.

    وبلغور یا همان جو دو سر را به آرامی روی پوست مالش میدهیم و بعد از چند دقیقه میشوییم. در این مرحله مقداری ماست و نصف موز را که با هم مخلوط کرده ایم را روی پوست گذاشته و بعد از 20 دقیقه باآب تمیز می کنیم.

    ماسک لیمو :

     2 عدد زرده تخم مرغ

     1 قاشق چایخوری. روغن زیتون

     1 قاشق چایخوری. آب لیمو

    پس از پاک سازی کامل پوست، مخلوط را روی پوست پخش کنید و پس از ده دقیقه پاک کنید.

    ماسک تخم مرغ و عسل :

     1 مخلوط زرده تخم مرغ

     2 قاشق غذاخوری. عسل آب شده

    این ماسک را می توانید برای صورت و گردن خود استفاده کنید اما از برخورد این ماسک با نواحی اطراف چشم و دهان جدا خودداری کنید . این ماسک را بعد از 10 الی 15 دقیقه بشویید .

  • leftPublish
  • ۰۰:۲۸   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک

     3ماسك خوب

    1- لک های کوچک را از بین ببرید!

    ▪️ مواد لازم:

    لیمو ترش: یک عدد

    شیر: ۲ قاشق غذاخوری

    پالپ آلوورا

    ▪️ روش تهیه:

    آب لیموترش را بگیرید و با شیر مخلوط کنید و بعد روی مناطق لکه دار پوست بمالید. وقتی این ماده روی پوست خشک شد، روی آن پالپ آلوورا بگذارید و بعد روی آن را با چسب یا پارچه ای ببندید و اجازه دهید تمام شب باقی بماند.

    2- ماسکی ضد لک بسازید.

    ▪️ مواد لازم:

    شیرخشک: ۲ قاشق غذاخوری

    آبلیمو: ۲ قاشق غذاخوری

    عسل: ۴ قاشق غذاخوری

    ▪️ روش تهیه:

    همه این مواد را با هم مخلوط کنید تا ماده حالت خمیری پیدا کند. آن را به صورت بمالید و اجازه دهید حدود ۲۰ دقیقه روی پوست باقی بماند، بعد صورت را بشویید و سپس روی صورت مقداری ماست ساده بمالید. حالا حدود ۱۰ دقیقه صبر کنید و بعد صورت تان را بشویید.

    3- ماسک سیب برای از بین بردن لک ها

    ▪️ مواد لازم:

    سیب: یک عدد

    شیر: به مقدار لازم

    لیمو ترش: ۲ عدد

    شکر: ۳ قاشق غذاخوری

    ▪️ روش تهیه:

    یک سیب کوچک را با مقدار کمی شیر در مخلوط کن بریزید و بعد به آن آب ۲عدد لیموترش را اضافه کنید و در نهایت ۳ قاشق شکر در آن بریزید. حالا مایه را خوب مخلوط کنید بعد کمی آن را بجوشانید.

    اجازه دهید تا خنک شود. بعد از آن حدود ۴۵ دقیقه روی پوست بگذارید. این ماسک را هفته ای ۳ بار استفاده کنید، بهتر است شب ها روی صورت بگذارید که دیگر بیرون نروید.

  • ۱۱:۳۵   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک آناناس  

    طرز تهیه : 

    آب آناناس را گرفته و روی صورتتان بمالید و ده دقیقه ماساژ دهید. پس از ۵ دقیقه صورتتان را بشویید. آب آناناس تقویت کننده ماهیچه های صورت است. خاصیت آرام سازی داشته و از خستگی پوست جلوگیری می کند.

    برای صاف و براق شدن پوست ۶۰ گرم آناناس را آب گرفته و با ۶۰ گرم مغز بادام شیرین پودر شده مخلوط کنید و به مدت ۱۵ دقیقه روی صورتتان به خصوص نواحی تیره بزنید

    انواع ماسک برای پوست شما

  • ۱۲:۴۲   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک مخصوص پوست حساس

    چنین پوست هایی معمولا قرمزند و فرد احساس التهاب می کند. همچنین پوست به شدت ظریف و #نازک به نظر می رسد. معمولا اطراف بینی و روی گونه ها رگ های قرمز زیر پوستی مشخص هستند. استفاده از یک محصول نابجا می تواند حسابی دردسرساز شود و موجب #خارش و #قرمزی این پوست شود چرا که جنس پوست به نوعی است که خیلی راحت تحریک می شود و خارش، #سوزش ، قرمزی و ساییدگی پیدا می کند.

    ماسکی که پوست را شفاف می کند

    مواد لازم:

    پودر #شیرین_بیان یک قاشق مرباخوری پر

    #موز له شده متوسط نصف یک عدد

    #عسل یک قاشق مرباخوری

    زرده تخم مرغ یک عدد

    #گلاب یک قاشق غذاخوری

    طرز تهیه:

    پودر شیرین بیان را در یک قاشق غذاخوری گلاب حل کنید و نصف موز را که کاملا له شده است به آن بیفزایید. سپس زرده تخم مرغ را با آن مخلوط کرده و در نهایت عسل را بیفزایید. این ماسک برای پوست های خشک و پیر مناسب است. اگر به مدت ۲ ماه و هفته ای دو بار از آن استفاده کنید، می توانید پوستی شاداب و صاف تر داشته باشید.

  • ۱۲:۴۳   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک مخصوص  پوست_خشک

    این نوع معمولا پوسته پوسته و فلسی مانند جلوه می کند و معمولا زبر و نسبتا خشن است و نرمی و لطافت لازم را ندارد، به خصوص بعد از شست وشو. منافذ پوستی بسیار کوچک تر هستند و پوست بیشتر از همه مستعد قرمز شدن است؛ اگر پوست دست و پای تان خشک باشد می تواند نشان دهنده این باشد که پوست صورت تان هم خشک است. خیلی ها به طور ژنتیک پوست خشک دارند ولی ممکن است در اثر بادهای خشک، تابش مداوم آفتاب و. . . نیز پوست خشک شود.

    ماسکی که از خشکی کم می کند

    مواد لازم:

    #آب_پرتقال تازه یک قاشق غذاخوری

    پودر #جوانه_گندم یک قاشق مرباخوری

    #روغن_جوانه"گندم ۵ قطره

    روش تهیه:

    پودر جوانه گندم را در آب پرتقال تازه حل کنید و روغن جوانه گندم را به آن بیفزایید . سپس آن را به مدت ۳۰دقیقه روی پوست تمیز قرار دهید. این ماسک برای طراوت و شادابی پوست های خشک بسیار مناسب است و انجام آن هفته ای ۲ مرتبه توصیه می شود.

  • ۱۲:۴۴   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک  پوست مختلط

    تقریبا رایج ترین نوع پوست است که معمولا اندازه منافذ پوستی متوسط است. به این نوع پوست مختلط می گویند چرا که منطقه T صورت (یعنی پیشانی، بینی و چانه) چرب است و باقی جاها به طور محسوسی خشک و بدون چربی. دانه های سر سیاه اغلب در اطراف بینی خودنمایی می کنند؛ برای این نوع پوست بهتر است برای قسمت های چرب، فرآورده های مخصوص پوست چرب و برای قسمت های خشک، فرآورده های مخصوص آن را استفاده کنید.

    ماسک مخصوص

    مواد لازم:

    #آویشن تازه خردشده ۲ ساقه

    آویشن خشک یک دوم قاشق سوپ خوری

    #تخم_رازیانه له شده ۲ قاشق چای خوری

    #آب_جوش یک دوم فنجان

    آب #لیموترش یک دوم یک عدد

    روش تهیه:

    آویشن و تخم رازیانه را درون ظرفی ریخته و آب جوش را روی آن بریزید. آب لیموترش را اضافه کنید. بگذارید ۱۵ دقیقه بماند. ماده به دست آمده را از صافی بگذرانید. مایع حاصله را در شیشه در دار مناسبی بریزید و آن را در یخچال بگذارید. هر روز صبح مقداری از آن را با پنبه به صورت بمالید و پوست را تمیز کنید، پاک کننده آویشن و تخم رازیانه خیلی سبک و ملایم است و برای مصرف هر روز صبح توصیه می شود

  • leftPublish
  • ۱۳:۲۷   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    #پوست_پیر یا آسیب دیده از آفتاب

    #پوست_آسیب_دیده

    در انتهای جوانی روی بعضی از پوست ها خطوط ریز و چروک ها یا لک های قهوه ای رنگ ریزی به وجود می آید؛ چنین چروک هایی معمولا بیشتر از همه اطراف چشم، بینی و روی پیشانی پدید می آیند؛ علاوه بر اینها پوست دیگر انعطاف پذیری سابق خود را نخواهد داشت و کمی شل می شود. اینکه هر فردی در چه سنی دچار چنین حالتی شود بستگی به ژنتیک و نوع مراقبتی دارد که دهه دوم و سوم زندگی از پوستش داشته است.

    ماسکی که از #چروک های بیشتر پیشگیری می کند

    مواد لازم:

    #شیر نصف لیوان

    #جوانه_گندم تازه ۴ قاشق غذاخوری

    سفیده #تخم_مرغ یک عدد

    #آووکادو نصف میوه

    آرد #جوانه_گندم ۳ قاشق غذاخوری

    طرز تهیه:

    جوانه گندم تازه را کاملا له کنید، آووکادو را نیز رنده کرده و با جوانه گندم مخلوط کنید. سپس آرد و سفیده تخم مرغ را نیز اضافه کرده و با شیر مخلوط کنید. ماسک آماده است.

  • ۱۳:۲۸   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    پوست نرمال

    معمولا مشکل خاصی ندارد و در بین تمام انواع پوست نادرترین است. منافذ پوستی کوچک هستند و پوست به طور طبیعی براق و درخشنده است. کم پیش می آید که چنین پوستی دچار آکنه شود اما به هرحال غیر ممکن هم نیست، به خصوص در سال های جوانی و بلوغ.

    این ماسک لک ها را از بین می برد

    مواد لازم:

    #گوجه_فرنگی تازه یک دوم عدد متوسط

    #کشک یک چهارم استکان

    #لیموترش تازه نصف

    روش تهیه:

    آب گوجه فرنگی را گرفته یا آن را ریز رنده و به یک چهارم استکان کشک اضافه کنید. در نهایت آب یک دوم لیموترش را گرفته به آن بیفزایید و روی پوست صورت و گردن به مدت ۳۰ دقیقه قرار دهید. سپس با آب ملایم بشویید (در صورت حساسیت به گوجه فرنگی از آن استفاده نشود).

  • ۱۵:۲۳   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    پوست_چرب

    با ظاهری براق و منافذ پوستی نسبتا بزرگ که بیشتر در حوالی بینی، چانه و پیشانی واقع شده اند. پوست های چرب بیشتر از دیگر انواع پوست دچار دانه های سرسیاه و جوش های چرکی می شوند. از طرفی موهای چرب هم می تواند تا حدی نشان دهنده این نوع از پوست باشد.

    ماسکی که چربی را کم می کند

    مواد مورد نیاز:

    #آب_پرتقال تازه یک قاشق سوپخوری

    پودر #جوی_دو سر یک قاشق چایخوری

     

    روش تهیه:

    جوی دوسر را از عطاری بگیرید و آسیاب کنید تا به شکل پودری یک دست درآید. سپس یک قاشق چایخوری سرصاف از آن را با یک قاشق سوپ خوری پر آب پرتقال تازه مخلوط کنید تا خمیری یک دست به دست آید. آن گاه خمیر را به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست چرب و جوشدار قرار دهید. بعد آن را با آب ملایم بشویید. 

  • ۰۲:۰۵   ۱۳۹۴/۱۲/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک طبیعی برای درمان #ترک پوست (استریا)

    شما می‌توانید با استفاده از یک ماسک فوق العاده ترک پوست (استریا) را به اندازه‌ی قابل توجهی از بین ببرید. فراموش نکنید اثر در استمرار است؛ پس این ماسک را به‌طور روزانه استفاده کنید تا تأثیر بی‌نظیر آن را ببینید.

    به‌تعداد کافی تخم مرغ برداشته و سفیده‌ی آن‌ها را جدا کنید؛ سفیده را توسط هم‌زن به خوبی هم بزنید تا کف کند. سفیده‌ را روی ترک پوست بمالید و روی آن پارچه‌ی کتانی ببندید. سپس روی کتان یک نایلون بسته و محکم کنید. پس از گذشت ۴۵ دقیقه نایلون و کتان را باز کرده و مجدد روی ترک‌ها سفیده بمالید و روی آن را توسط کتان و نایلون ببندید. پس از گذشت دو ساعت نایلون و پارچه را باز کنید و محل را با آب ولرم شستشو دهید.

    شما با تکرار این ماسک در هفته می توانید اثرات مثبت آن را در چند هفته مشاهده کنید .

  • ۰۲:۰۵   ۱۳۹۴/۱۲/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست
    ترک های پوستی که گاهی به علت بارداری و یا رژیم های چاقی و لاغری ایجاد می شود پوست را زشت می کند در این پست می خواهیم روش درست کردن ماسک های برای از بین بردن ترک پوست را آموزش دهیم با ما باشید .

    #استریا، خطوط تقریباً فرو رفـته پوستی است که بیشـتر در نواحی تحـت کشــش به وجود می‌آیـد. این عـارضه بسیار شـایع است و در بسیاری از زنان در سنین جـوانـی و در دوران بارداری دیده می‌شود. با شـروع بلوغ جنسـی در بدن تحت تأثیر افزایش هورمون‌های جنسی تغـییراتی به وجود می‌آید. عـلاوه بر این تغــییرات، تغــییرات دیگـری نیـز بـه وقـوع مـی پیـوندد کـه از این گـروه می‌توان به ایجـاد خطـوط پوستی اشاره کرد. با شروع بلــوغ، جــثه افراد به طور سریع رشد می‌کند و این رشد در دخترها بارزتر است. چـون رشــد، سـریـع است



    پوسـت توانایـی وفـق دادن خـود با این تغییر جــثـه را ندارد و در نتـیجه، به علت شکسـتگی در فیبرهای الاسـتین که مسـئول کشـش پوسـت هستند، پوست در نواحـی تحت کشش دچار خطوطی می‌شود و معمولاً به رنگ سفید براق در می‌آید. این نشانه‌ها در ۳ نفر از هر ۵ خانم حامله ایجاد گشته و در بین دختران نوجوان که دچار جهش رشدی می‌شوند، شایع است.



    بعد از بــلوغ و پایان حاملگی ممکن است از وضوح این خطوط کاسته شود ولی از بین نمی‌روند و تا آخر عمرباقی می‌مانند. برای پیشگـیری از این عـارضه می‌توان از آماده کردن پوست برای افزایش وسعت آن، با چرب کردن و مـاساژ دادن مکرر سـود جست. البته در مواردی می‌توان از ویتـامـین E برای پیشـگیری اسـتفاده کرد که باید تحـت نظـر پزشـک تجـویز شود. با توجه به راه‌های موجود و پیشنهادی برای بهبود ترک‌ها و پارگی پوست بعد از بارداری و چاق و لاغر شدن برخی از آن‌ها اصلا تغییری روی پوست ایجاد نمی‌کنندو هزینه‌های بالایی دارند و نیاز به تجدید درمان در فاصله زمانی خاصی دارند.



    اما یک پیشنهاد عالی که هم از لحاظ هزینه قابل انجام است و هم از نظر جواب دهی بسیار عالی است وجود دارد. برای بازسازی پوست بدن ، به #کلاژن طبیعی و اسید‌های چرب امگا ۳ ، ۶و ۹ نیاز دارد که همگی این‌ها در پیشنهاد ما که یک روغن طبیعی است وجود دارد. این روش مطمئن و موثر است. فقط باید ۲/۵ ماه روزی ۲ بار این روغن را روی سطح مورد نظر ماساژ دهید.قبل از ۱ماه تغییرات را روی پوست و #ترک‌ها مشاهده می‌کنید.

  • leftPublish
  • ۱۰:۵۸   ۱۳۹۴/۱۲/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

     یكی از روش‌های موثر در پاكسازی و جوانسازی پوست استفاده از ماسك خانگی است. 

    #ماساژ با روغن

     

    روغن زیتون جزو مناسب ترین روغن ها برای ماساژ است .

     

    کمی از آن را روی نوک انگشتان بمالید و صورت را با حرکات دورانی ماساژدهید.

     

    روغن زیتون علاوه بر مرطوب کنندگی به بازسازی سلول های پوستی کمک می کند .

     

    🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

     

    #جوانه گندم شما را جوان می‌كند!

    یكی دیگر از روش‌های موثر در #پاكسازی و #جوانسازی پوست استفاده از ماسك خانگی جوانه گندم است. 

     

    برای این منظور می‌توانید یک قاشق غذاخوری #ماست كم چرب را با یک قاشق چای‌خوری پودر جوانه گندم مخلوط كنید و به آرامی برای 5 دقیقه روی پوست به‌صورت دورانی ماساژ دهید.

     

    سپس اجازه دهید این تركیب 15دقیقه دیگر روی پوست باقی بماند و خشك شود. بعد از آن صورت را با آب سرد شست‌وشو داده و از یك كرم #مرطوب كننده فاقد چربی استفاده كنید. 

     

    برای نتیجه‌گیری بهتر از این روش باید قبل از استفاده از ماسك حداقل 5دقیقه پوست‌تان را با آب داغ بخور دهید.

     

    انواع ماسک برای پوست شما
  • ۱۰:۵۹   ۱۳۹۴/۱۲/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    برس کشیدن آرام روی پوست

    این روش ژاپنی به دفع توکسین ها (سموم) پوست کمک می کند ،جریان خون را بهبود می بخشد و در اکسیژن رسانی به پوست موثر است.

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    ماسک سفید

    ماسک های #ماست و #جوانه گندم (یک قاشق غذاخوری ماست کم چرب را با یک قاشق چای خوری آرد جوانه گندم یا آرد نان مخلوط کنید) ویا ماسک #نشاسته ( یک قاشق ماست کم چرب را با یک قاشق چای خوری نشاسته مخلوط کنید ) و به آرامی صورت را به حالت دورانی #ماساژ دهید و پس از یک ربع با آب سرد بشویید.

    ماسک خیار و گلاب

    برای طراوت و شادابی وشفافیت پوست ،یک عدد خیار با پوست را ریز رنده کنید ،یک قاشق مربا خوری گلاب به آن اضافه کنید و به آرامی روی پوست بمالید.

  • ۱۲:۲۰   ۱۳۹۴/۱۲/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک_گوجه فرنگی برای #پوست_چرب و #جوش_صورت

    گوجه فرنگی رو از وسط نصف برش بزنید و کمی فشار بدید و روس صورتتون بذارید تا تخم های ریزش هم روی صورتتون قرار بگیره و بذارید چند دقیقه ای روی صورتتون بمونه. اگر صورتتون چربه و جوش هم دارید، این ماسک بهترین روش برای تمیز کردن صورتتون هست.

    #ماسک_جوش

    #ماسک_پوست_چرب

  • ۱۲:۵۴   ۱۳۹۴/۱۲/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک صورت

    ماسک انگور برای آکنه صورت

    انگور رو پوره کنید و با پالپ هاش روی پوست صوررتتون قرار بدید و صبر کنید تا روی صورتتون خشک شه و بعد با آب شستشو بدید.

    با این ماسک میتونید از لکه و جوش های جزیی صورتتون خلاص بشید.

    انواع ماسک برای پوست شما

  • ۱۶:۴۷   ۱۳۹۴/۱۲/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک صورت

    ماسک انگور برای آکنه صورت

    انگور رو پوره کنید و با پالپ هاش روی پوست صوررتتون قرار بدید و صبر کنید تا روی صورتتون خشک شه و بعد با آب شستشو بدید.

    با این ماسک میتونید از لکه و جوش های جزیی صورتتون خلاص بشید.

    انواع ماسک برای پوست شما

  • ۱۹:۳۳   ۱۳۹۴/۱۲/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    پوستـــــی لطیف و روشـــــن با این دو ماسک★♥️

    در این بخش دو نوع ماسک بسیار خوب را به شما آموزش میدهیم که علاوه بر #روشن تر کردن پوست، آن را نرم میکند این ماسکها عبارتند از :

    ✔️ ماسک #آب لیمو ترش و سفیده #تخم مرغ

    برای تهیه این ماسک، به مقدار مساوی از سفیده تخم مرغ و آب لیمو ترش را با هم مخلوط کرده و این مخلوط را کمی حرارت دهید تا غلیظ تر شود.

    اجازه دهید ماسک خنک شود و بعد آن را به مدت ۲۰-۱۵ دقیقه روی پوست خود قرار دهید.بعد از گذشت این زمان، پوست را با آب نیم گرم بشویید.

    برای درمان لکه های آفتاب سوختگی هم می توانید از این ماسک استفاده کنید.

    ✔️ماســـــک #شیر و لیمو ترش

    یک حلقه لیمو ترش را در نصف فنجان شیر بیندازید.

    چند دقیقه صبر کنید. بعد این شیر را با پنبه روی پوست خود بمالید و اجازه دهید تا شیر روی پوست شما خشک شود.

    از لیمو ترش داخل شیر هم می توانید برای کمرنگ کردن #لک های پوستی استفاده کنید.

    انواع ماسک برای پوست شما

  • ۰۹:۴۹   ۱۳۹۴/۱۲/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک صورت

    ماسک زردآلو

    چند عدد زردآلوی رسیده را له کنید و چند قطره روغن بادام شیرین روی آنها بچکانید. سپس خوب آنها را مخلوط کرده و ۲۰ دقیقه روی صورت بگذارید. سپس با آب نیم گرم بشویید و با گلاب ماساژ دهید.

    انواع ماسک برای پوست شما

  • ۱۱:۲۳   ۱۳۹۴/۱۲/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست

    ماسک #شاداب‌ کننده‌ی فوری

    مواد لازم:

    نشاسته‌ ی گندم     ۲ قاشق سوپخوری

    شیر سرد     ۲ قاشق سوپخوری

    روش تهیه:

    #نشاسته و شیر سرد را با یکدیگر مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا خمیری یکدست به دست آید.

     این خمیر، بسیار سریع‌تر از ماسک‌های دیگر خشک می‌شود و خیلی اثرگذار است.

     آن را بلافاصله پس از تهیه کردن، به مدت ۱۰ دقیقه روی صورت (بجز دور چشم‌ها) قرار دهید و سپس با آب ملایم بشوئید. 

    این ماسک، در طی همین مدت کوتاه، باعث نرمی و #لطافت پوست شما خواهد شد.

  • ۲۰:۵۵   ۱۳۹۴/۱۲/۴
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19931 |39377 پست
    ماسک لایه بردار ملایم برای پاکسازی صورت


    🔹برای از بین بردن سلول های مرده ی پوست یا پاکسازی ملایم صورت از آرایش و آلاینده های محیطی این ماسک را استفاده کنید :

    - یک قاشق چایخوری عسل طبیعی
    - یک قاشق چایخوری روغن زیتون بکر
    - یک مشت جو پرک شده

    🔸جو ها را در ظرفی با مقدار کمی آب روی حرارت قرار دهید. سعی کنید آب آنقدر کم باشد که در نهایت جو بصورت خمیر و له شده دربیاید. سپس مواد را از روی حرارت بردارید در ظرفی بریزید،عسل و روغن زیتون را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید سپس در یخچال قرار دهید تا خنک شود.



    🔸هفته ای دوبار به کل صورت مقداری از این ماسک را زده و خوب صورت را با آن ماساژ دهید تا لایه های مرده ی پوست جدا شوند سپس صورت را با آب ملایم بشویید.
  • ۱۰:۱۸   ۱۳۹۴/۱۲/۵
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    💜نکاﺕ ﻣﻬﻢ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻣﺎﺳﮏ ﻫﺎ💜

    1. ﺩﺭ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻣﺎﺳﮏ ﻫﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﮐﺎﻣﻼ ﺁﺭﺍﻡ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻭ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻣﻮﺯﻳﮑﯽ ﻣﻼﻳﻢ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺑﺎ ﺳﻠﻴﻘﻪ ﺧﻮﺩ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﻴﺪ.

    2. ﻫﺮ ﻣﺎﺳﮏ ﺣﺪﺍﮐﺜﺮ ﭘﺲ ﺍﺯ 20 ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺷﺴﺘﻪ ﺷﻮﺩ.

    3. ﺑﺮﺍﯼ ﺷﺴﺘﻦ ﻣﺎﺳﮏ ﻫﺎ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺍﺯ ﺻﺎﺑﻮﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎ ﺁﺏ ﺳﺮﺩ ﻭ ﻳﺎ ﺁﺏ ﻭﻟﺮﻡ ﺁﻥ ﻣﺎﺳﮏ ﺭﺍ ﺑﺸﻮﻳﻴﺪ.

    4. ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺸﮏ ﮐﺮﺩﻥ ﺻﻮﺭﺗﺘﺎﻥ (ﭘﺲ ﺍﺯ ﺷﺴﺘﻦ) ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺣﻮﻟﻪ ﺭﺍ ﻣﺤﮑﻢ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺑﻤﺎﻟﻴﺪ.

    5. ﻣﺎﺳﮏ ﺭﺍ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺑﻪ ﺩﻭﺭ ﭼﺸﻢ ﻣﺎﻟﻴﺪ ﻣﮕﺮ ﺍﻳﻦ ﮐﻪ ﻣﺎﺳﮏ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﻧﺘﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ.

    6. ﺑﺮﺍﯼ ﺣﻔﻆ ﻣﺎﺳﮏ ﻫﺎﻳﯽ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﺻﻮﺭﺗﺘﺎﻥ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﻤﯽ ﻣﺎﻧﺪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ ﺍﺯ ﺗﻨﻈﻴﻒ ﻳﺎ ﮔﺎﺯ ﺍﺳﺘﺮﻳﻞ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﻴﺪ.

    7. ﭘﻴﺶ ﺍﺯ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻥ ﻣﺎﺳﮏ, ﺻﻮﺭﺗﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺁﺏ ﻧﻴﻤﻪ ﮔﺮﻡ ﺑﺸﻮﺋﻴﺪ ﻭ ﻣﺎﺳﺎﮊ ﺩﻫﻴﺪ.

    8. ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎﺳﮏ ﻫﺎﯼ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺟﻮﺵ ﻫﺎﯼ ﺻﻮﺭﺕ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻥ ﻣﺎﺳﮏ, ﺻﻮﺭﺗﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﻨﺪ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺑﺨﻮﺭ ﺩﻫﻴﺪ. ﺑﻪ ﺧﺼﻮﺹ ﺑﺨﻮﺭ ﺑﺎﺑﻮﻧﻪ ﻣﻔﻴﺪ ﺍﺳﺖ.

    9. ﺩﺭ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻣﻮﺍﺩﯼ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻴﺪ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺣﺴﺎﺳﻴﺖ ﺩﺍﺭﻳﺪ ﺍﺣﺘﻴﺎﻁ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺧﻮﺩﺩﺍﺭﯼ ﻧﻤﺎﺋﻴﺪ.

    10. ﺍﮔﺮ ﻣﺎﺳﮑﯽ ﺑﺎﻋﺚ ﺳﻮﺯﺵ ﻭ ﻳﺎ ﺧﺎﺭﺵ ﭘﻮﺳﺘﺘﺎﻥ ﺷﺪ ﻓﻮﺭﺍ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺸﻮﺋﻴﺪ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﻮﮔﻴﺮﯼ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﮔﻴﺎﻫﺎﻥ ﻭ ﻳﺎ ﻣﻴﻮﻩ ﻫﺎﺋﯽ ﮐﻪ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﻣﯽ ﺩﻫﻴﺪ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺣﺴﺎﺳﻴﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﺭﺍ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺩﺭ ﻗﺴﻤﺖ ﻣﭻ ﺩﺳﺘﺘﺎﻥ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﻴﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ 5 ﺍﻟﯽ 10 ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺑﺨﻮﺭ ﺩﻫﻴﺪ ﺍﮔﺮ ﺳﻮﺯﺵ ﻭ ﻳﺎ ﺧﺎﺭﺵ ﻭ ﻳﺎ ﺳﺮﺧﯽ ﭘﻮﺳﺖ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﻧﺸﺪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺗﺘﺎﻥ ﺑﻤﺎﻟﻴﺪ.

              👇       👇       👇        👇

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان