خانه
61.3K

جدیدترین اخبار انتخابات مجلس دهم

  • ۱۷:۴۱   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28195 |24368 پست
    انتخابات
    #اصلاح_طلبان

    💢 تحصن نمایندگان مجلس ششم غیرقانونی نبود!

    ✅ فاطمه راکعی، دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش:

    📌 در حسینیه جماران در خصوص رد صلاحیت‌ها گفتم که انتظار داریم شورای نگهبان به عنوان نهادی که جایگاه والایی دارد به این موضوع رسیدگی کند. آیا این اهانت و حرف بدی است؟ این یک انتظار از شورای نگهبان است.

    📌 ما اصلاح طلبان با کسی دشمنی نداریم و از طریق گفت و گو مسائل‌ را مطرح می کنیم و به قانون پایبند هستیم.

    📌 حجت الاسلام خاتمی در آخرین انتخاباتی که شرکت کرد حدود 24 میلیون رای داشت و تحلیل ما این بود که مهندس موسوی که به اصرار اصلاح طلبان وارد عرصه شده بود آن 24 میلیون رای به علاوه آراء انقلابیونی که مدیریت مهندس موسوی را دیده و آن را قبول داشتند را خواهد داشت.

    📌 برای هیچ کدام از ما قابل قبول نبود که آراء مهندس موسوی 12 میلیون رای باشد، لذا فکر می‌کردیم این وسط باید مشکلی پیش آمده باشد.

    📌 تحصن نمایندگان مجلس ششم کجایش خلاف قانون بود. حرف زدن پشت تریبون، اعتراض، تحصن و استعفاء حق نماینده است. هر چند که پس از استعفاء هم نگذاشتیم کار مجلس روی زمین بماند.

    📌 خود من هم جزو معدود نمایندگان مجلس ششم بودم که با وجود حضور در تحصن نمایندگان، برای مجلس هفتم تایید صلاحیت شدم و به دلایل شخصی به مجلس نرفتم. اگر این حرکت خلاف قانون و شرع بود، نباید تایید می شدم.
  • leftPublish
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان