خانه
171K

معرفی بهترین کلینیک زیبایی - بهترین دکتر جراح زیبایی

  • ۱۴:۳۴   ۱۳۹۳/۶/۲۹
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    بهترین دکتر جراح زیبایی - کلینیک زیبایی - جراحی زیبایی - کلینیک لاغری - جراحی سینه - جراحی فک - جراحی زیبایی شکم - جراحی پلک - لیپوساکشن - لیپوماتیک - لیپولیز و ... رو به هم دیگه معرفی کنیم

    بهترین جراح بینی

    تجربیاتتون رو اینجا بگید تا همه دوستان تو زمینه تناسب اندام و زیبایی از تجربیات خوب شما بهره مند بشوند






    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۹/۸/۱۳۹۷   ۱۴:۱۷
  • leftPublish
  • ۲۳:۴۶   ۱۳۹۳/۶/۳۱
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    لیفت ابرو
    معرفی بهترین کلینیک زیبایی - بهترین دکتر جراح زیبایی
    معرفی بهترین کلینیک زیبایی - بهترین دکتر جراح زیبایی
  • ۲۳:۵۷   ۱۳۹۳/۶/۳۱
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    بهبود ظاهر شما با جراحی لیفت صورت

    اگر علائم پیری صورت شما را آزار می دهد ، عمل لیفت صورت ممکن است برای شما مناسب باشد این عمل که ریتیدکتومی نیز نامیده می شود برای بهبود علائم قابل رویت پیری در صورت و گردن ، مانند موارد زیر انجام می شود :
    آویزان شدن پوست در قسمت میانی صورت
    شیارهای عمیق زیر پلک تحتانی
    شیارهای عمیق در امتداد بینی که تا گوشه ی دهان کشیده می شود .
    چربی که افتاده یا جابجا شده است
    از بین رفتن قوام عضلات در قسمت تحتانی صورت ممکن است سبب آویزان شدن نسج نرم ناحیه فک تحتانی ( Jowl ) شود .
    پوست شل و تجمع زیاد چربی در زیر چانه و فک ممکن است سبب شود که حتی فرد با وزن طبیعی ، غبغب داشته باشد .

    اعمال جوانسازی که بطور معمول همراه با لیفت صورت انجام می شوند شامل لیفت ابرو ( برای تصحیح ابروی آویزان یا با شیار عمیق ) و جراحی پلک ( جهت جوان سازی پیری چشم ها ) می باشند .
  • ۰۰:۰۰   ۱۳۹۳/۷/۱
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    لیفت صورت




    معرفی بهترین کلینیک زیبایی - بهترین دکتر جراح زیبایی
    معرفی بهترین کلینیک زیبایی - بهترین دکتر جراح زیبایی
  • ۰۰:۰۴   ۱۳۹۳/۷/۱
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست


    بهبود ظاهر شما با جراحی بزرگ کردن سینه( پروتز پستان)

    اگر شما از اندازه ی سینه خود ناراضی می باشید افزایش حجم سینه ها توسط جراحی Breast Augmentation یکی از روش های درمان می باشد . این روش می تواند
    سینه های شما را پرتر و برحسته تر کند
    بین دو سینه تقارن ایجاد کند
    اعتماد به نفس و ظاهر شما را بهبود بخشد
    نام دیگر این روش جراحی Augmentation Mammoplasty یا همان بازسازی سینه از طریق افزایش حجم آن می باشد و در این روش از پروتز سینه جهت ایجاد یک سینه بزرگ تر و پرتر و یا جایگزینی حجمی از سینه که در حین حاملگی یا کاهش وزن از بین رفته استفاده می گردد . از پروتز جهت بازسازی پستان که در حین سرطان و یا ضربه از بین رفته هم استفاده می گردد .


    مواردی که از این روش نمی توان استفاده کرد

    روش افزایش حجم پستانها یا Breast Augmentation برای بازسازی پستان هائی که افتادگی شدید دارند مناسب نمی باشد و اگر شما بخواهید که همزمان سینه های شما بزرگ تر به نظر برسد و در سطح بالاتری قرار گیرد باید از جراحی Breast Lift ( بالابردن پستان ) و گذاشتن همزمان پروتز پستان استفاده نمائید . البته گاها این دو عمل را نمی توان همزمان انجام داد بلکه باید با فاصله انجام گیرد ( انجام دو عمل جراحی با فاصله مشخص ) . جراح پلاستیک شما در تصمیم گیری شما را کمک خواهد کرد

    پروتز سینه

    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۱۷/۵/۱۳۹۶   ۱۴:۵۷
  • ۰۰:۱۱   ۱۳۹۳/۷/۱
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    ليفت لب بالا
    تعریف:به برداشتن 7-5 میلیمتر از پوست لب فوقانی در مجاورت بینی بمنظور کوتاه کردن ارتفاع قسمت میانی پشت لب گفته میشود. با این عمل لب فوقانی کوتاهتر میشود وقدری نیز برجسته تر میگردد همچنین دندانهای پیش بیمار نیز مشخص تر میگردد.

    مدت زمان جراحی: حدود 30 دقیقه

    مدت زمان بستری: این عمل بصورت سرپایی انجام میشود ٰ بیمار بعداز هوشیاری کامل مرخص میگردد.

    بیهوشی: این عمل با تزریق ماده بیحسی انجام میشود.

    مدت زمان بهبودی: بیمار بعد از 7-5 روز میتواند به سرکار خود بازگردد.

    دفعات عمل: یکبار

    عوارض احتمالی: عفونت - قرمزی طولانی مدت ـ زیاد یا کم برداشتن پوست لب فوقانی- خرگوشی شدن دندانها

    ماندگاری: دائمی

    معادل لاتین: Central lip lift
  • leftPublish
  • ۰۰:۱۳   ۱۳۹۳/۷/۱
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    بهبود ظاهر شما با جراحی زیبائی شکم

    یک شکم مسطح و شکیل چیزی است که بسیاری از ما تلاش می کنیم به کمک ورزش و کنترل وزن بدست آوریم . گاهی اوقات این روش ها ما را به هدفمان نمی رسانند .
    حتی کسانیکه از سایر جهات وزن طبیعی و متناسب دارند نیز ممکن است شکم برجسته یا شل و آویزان پیدا کنند .


    شایعترین علل این اتفاق عبارتند از :

    بارداری ، پیری ، تغییرات چشمگیر وزن ، وراثت ، جراحی قبلی

    عمل جراحی شکم که ابدومینوپلاستی نیز نامیده می شود ، چربی و پوست اضافه را برداشته و در غالب موارد عضلات ضعیف شده یا جداشده را به حالت طبیعی بازگردانده و طرح هموارتر و سفت تری برای شکم ایجاد می نماید .


    آنچه این عمل انجام نمی دهد :

    جراحی شکم جایگزین کاهش وزن یا برنامه متناسب ورزش نمی شود . اگرچه نتایج جراحی شکم از نظر تکنیکی دائمی هستند ، ولیکن تغییرات چشمگیر در وزن شما می توانند ، نتایج ضعف عضله را تضعیف کنند . به همین دلیل ، کسانیکه قصد کم کردن شدید وزن دارند ، یا زنانیکه قصد باردارشدن دارند ، توصیه می شود که عمل خود را به تعویق بیاندازند . بعلاوه جراحی شکم نمی تواند استریا ( خطوط کشش ) را تصحیح نماید ، اگر چه ممکن است این خطوط در محل پوست اضافه که برداشته خواهد شد ( غالبا در محل زیرناف ) قرار داشته و از این طریق برداشته شده یا بهبود یابند .


    آیا این عمل برای من مناسب است ؟

    عمل جراحی شکم یک عمل بسیار فردی است و شما باید این عمل را با نظر خودتان انجام دهید ، نه به خاطر تمایل شخص دیگر یا برای نزدیک شدن به یک تصویر ذهنی ایده آل . در شرایط زیر ابدومینوپلاستی برای شما عمل مناسبی است :
    از نظر فیزیکی سالم و دارای وزن ثابت هستید .
    انتظارات واقع گرایانه دارید .
    سیگاری نیستید .
    از حس بزرگ بودن شکم خود ناراحت هستید .
  • ۰۰:۱۵   ۱۳۹۳/۷/۱
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    ليفت باسن

    با کشیدن پوست بدن ظاهر خود را بهتر کنید

    یک بدن خوش ترکیب نشانگر وجود تغذیه مناسب و ورزش کردن در فرد می باشد . ولیکن ورزش در افرادی که پوست اضافه و برآمدگی های ناهمگون دارند نمی تواند باعث خوش ترکیب شدن و حذف پوست اضافه گردد .
    الاستیسیته ( قابلیت ارتجاع ) پوست بدن در اثر نورخورشید ، افزایش سن حاملگی ، تغییرات وزن و عوامل ژنتیکی از بین رفته و باعث ایجاد افتادگی در شکم ، باسن ، بازوها و رانها می شود .

    اگر شما تمایل داشته باشید که بدن موزون و زیباتر داشته باشید کشیدن پوست یا همان لیفتینگ می تواند شما را به اهدافتان برساند . در طی این عمل تونیسیته ( قوام ) بافت زیر جلد که نگهدارنده پوست و چربی زیرپوست می باشد بهبود می یابد و با برداشتن پوست و چربی اضافه زیر جلد تا حدی مشکلی که در اثر از بین رفتن الاستیسیته ( قوام )بوجود آمده است برطرف می گردد .

    این اعمال جراحی همچنین فرورفتگی ها و برجستگی های سطح بدن را برطرف می کند ( سلولیت ) .


    کشیدن پوست را در مناطق زیر می توان انجام داد ( لیفتینگ )
    ناحیه شکم و در طرفین پهلوها و پشت
    باسن ( ممکن است افتاده باشد ، صاف باشد ، و یا بدشکل باشد )
    کشاله ران و ناحیه داخلی ران
    رانها شامل ناحیه میانی ، خارجی ، خلفی یا دورتادوری


    کارهای زیر را نمی توان انجام داد

    این عمل جهت حذف چربی اضافی بدن کاربرد ندارد . برای برداشتن چربی موقعی که الاستیسیته ( قابلیت ارتجاع ) پوست خوب می باشد می توان از لیپوساکشن استفاده نمود . در مواردی که هم چربی اضافه وجود دارد و هم الاستیسیته پوست خوب نیست باید از ترکیب لیپوساکشن وجراحی کشیدن پوست استفاده کرد .
    مسائلی که در جلسه مشاوره مطرح می گردد

    مناسب بودن شما برای عمل کشیدن پوست منوط به این می باشد که شما در جلسه مشاوره سوالاتی که در مورد وضعیت سلامتی ، خواسته های شما و نحوه زندگی از شما پرسیده می شود
  • ۰۰:۱۹   ۱۳۹۳/۷/۱
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست


    جراحی زیبایی پلک ( بلفاروپلاستی):
    پلکهایی با پوست کشیده و خطوط واضح طبیعی در زیبایی چشم و صورت تاثیر بسزایی دارند. با افزایش سن ابروها به همراه پوست پیشانی به پایین نزول میکنند و به همراه تغییرات بافتهای پلک موجب تغییر شکل پلکها شده و ظاهری خسته ، سالخورده و غمگین به فرد میدهد.
    باید بخاطر داشت قبل از جراحی پلک ،حتمی وضعیت ابروها بررسی و در صورت نیاز اصلاح ( لیفت) شود زیرا در غیر اینصورت ممکن است نتیجه عمل بلفاروپلاستی، چهره ای اخمو و نازیبا بشود. انجام این عمل نیاز به مهارت و تجربه فراوان در ارزیابی و انجام عمل جراحی دارد زیرا جبران عوارض ناشی از عمل توسط غیر از جراح پلاستیک ،گاه غیر ممکن است ( نظیر برداشتن بیش از حد پوست پلک که موجب بسته نشدن پلک و خشکی چشم میشود و برای اصلاح آن نیاز به پیوند پوست است).
    علت تغییرات مربوط به خود پلکها، بیرون زدن بخشی از چربیهای طبیعی اطراف چشم از محل خود وشل شدن پوست آن در اثر پدیده افزایش سن میباشد. در عمل بلفاروپلاستی هردوی این موارد اصلاح میشوند. گاه عضله بالابرنده پلک هم ضعیف شده که حین عمل اصلاح خواهد شد . در صورت نیاز هنگام عمل باید اصلاح محل پیوستگاه پلکها در خارج چشم هم انجام شود.باید توجه داشت که مانند هر عمل زیبایی ممکن است نیاز به روتوش ( عمل اصلاحی ) باشد.
    این عمل تحت بیحسی موضعی انجام میشود زیرا حین عمل به همکاری بیمار نیاز است.

    جراحی زیبایی پلک

    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۹/۶/۱۳۹۷   ۲۱:۳۴
  • ۰۰:۲۰   ۱۳۹۳/۷/۱
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    روش FUT كاشت مو
    (Follicular Unit Transplant) یا FUT به معنی لغوی عملی بر اساس قسمت‌های فولیكولی.

    به روشی گفته می‌شود كه بهترین نتیجه را می‌دهد. در این روش برداشت به صورت نواری و كاشت در قدیم به صورت پانچ بود كه با اصلاحات جدیدی كه در این روش داده شده، كاشت توسط تیغ‌های مخصوص یا همان Slit انجام می‌شود. در این روش اگر در برداشت دقت شود و نكات تخصصی رعایت شوند، اكثرا هیچ جایی از برداشت نمی‌ماند. یعنی حتی پزشكان نیز نمی‌توانند جای عمل را پیدا نمایند و اگر جایی از برداشت بماند در حد یك خط قرمز است كه فقط در صورت تیغ زدن سر دیده می‌شود و در حالت عادی در زیر موها پنهان است. ( البته اینكه جا بماند یا خیر بستگی به حساسیت پوست شخص دارد و در افراد مختلف متفاوت است. ) كاشت نیز از آخرین تكنیك‌های كاشت استفاده می‌كند كه كاملا طبیعی بوده و اصلا مشخص نمی‌شود كه در منطقه عملی انجام شده است.

    در این تكنیك به دلیل اینكه در نوار بدست آمده فولیكول به فولیكول دیده شده و جدا می‌شود، تلفات تقریبا صفر بوده و تمامی فولیكول‌هایی كه برداشت شده‌اند پس از جداسازی كاشته شده و چون گرافت‌های سالمی در این تكنیك بدست می‌آیند تمامی آنها رشد می‌كنند و تلفات چه در ناحیه دهنده و چه در ناحیه گیرنده تقریبا صفر است
  • ۰۰:۲۱   ۱۳۹۳/۷/۱
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    کاشت مو

    در مورد خانم‌ها و یا آقایان فرقی نمی‌کند، تا زمانی که در یک منطقه مورد نیاز فولیکول یا همان پیاز مو وجود داشته باشد سعی بر آن است که این فولیکول‌ها تقویت شوند و رشد نمایند. شاید به ظاهر هیچ مویی وجود نداشته باشد ولی فولیکول زیر پوست وجود داشته باشد، پس با تحریک و تقویت و ایجاد شرایط مناسب رشد موها شروع می‌شود. این عمل تا زمانی قابل بررسی است که فولیکول مو در منطقه وجود داشته باشد. اگر در منطقه مورد نیاز به هر دلیلی فولیکول تحلیل رفته و از بین رفته باشد نیاز به کاشت مو پیدا می‌شود. یعنی از منطقه دیگری که فولیکول مو وجود دارد، این فولیکول‌ها برداشته شود و در منطقه مورد نیاز کاشت شود. این فولیکول‌ها چون موجود زنده هستند و نیاز به تغذیه دارند و تغذیه آنها نیز از طریق خون‌رسانی است، پس باید تا جایی زیر پوست قرار بگیرند که خون‌رسانی کاملا انجام شود. اینکه از چه روشی برای درآوردن فولیکول‌ها در منطقه دهنده مو و زیرپوست قرار دادن در منطقه گیرنده استفاده شود روش‌های مختلف کاشت مو را شامل می‌شود
  • leftPublish
  • ۰۰:۲۲   ۱۳۹۳/۷/۱
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    کاشت موی لیزری
    این جمله برای بازاریابی است. لیزر در کاشت مو فقط نقش برش، شکافتن و یا سوراخ ایجاد کردن را بر عهده دارد. لیزر توسط حرارتی که ایجاد می‌کند به بافتهای محل برش آسیب می‌رساند و در محل دهنده و گیرنده خسارات زیادی بر جای می‌گذارد. از جمله مشکلات ایجاد شده توسط لیزر می‌توان به خونرسانی دیرتر و کمتر به گرافت‌های کاشت شده اشاره نمود به این دلیل که در اثر حرارت لیزر مویرگ‌های اطراف شکاف ایجاد شده شدیدا آسیب دیده و خونرسانی به محل کمتر است. همچنین به دلیل حرارت بالا فولیکولهای اطراف محل برش نیز آسیب دیده و یا از بین می‌روند. به همین دلیل پزشکان در جراحی کاشت مو تمایلی به استفاده از لیزر ندارند.
  • ۰۰:۲۳   ۱۳۹۳/۷/۱
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست

    بوتاکس چيست؟
    بوتاکس نام اختصاری سم بوتولینیوم است. این سم قوی از یک نوع باکتری با نام کلوستیریدیوم بوتولینیوم ترشح می‌شود. تزریق مقدار کمی از این ماده به طور مستقیم در ماهیچه، فعالیت ماهیچه را کم کرده و خطوطی را که در نتیجه پرکاری آن روی صورت به وجود می‌آید، از بین می‌برد. درنتیجه صورت جوان‌تر، صاف‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسد. بوتاکس در سال 1895 کشف شد و برای اولین بار در سال 1980 در علم پزشکی هنگام آزمایش تاثیرات آن بر رفع گرفتگی عضلات گردن مورد استفاده گرفت.

    چه نوع چروک‌ها‌یی توسط بوتاکس برطرف ميشود؟

    چروکهای صورت به دودسته تقسیم میشوند:

    چروك‌های استاتیك :که در حالت استراحت پوست، بر روی آن مشاهده می‌شوند. این چروك‌ها عمدتاً معلول عوامل مضر و آسیب‌رسان خارجی نظیر آفتاب هستند و در نتیجه تغییر بافت اصلی پوست ایجاد می‌شوند. به همین دلیل به درمان با تركیبات اسیدهای میوه و AHA، روش لایه‌برداری شیمیایی، میکرودرم ابریژن و لیزردرمانی برای نوسازی پوست به‌ خوبی پاسخ می‌دهند.

    چروك‌های دینامیك : که در نتیجه فعالیت زیاد عضلانی در ناحیه صورت پدیدار می‌شوند و عمدتاً ناشی از عادت‌های غلط و عوامل آسیب‌رسان داخلی هستند. این چروك‌ها معمولاً در یك‌سوم فوقانی صورت مشاهده می‌شوند.

    چروك‌های شعاعی اطراف چشم‌ها موسوم به چروك‌های پاكلاغی یا پنجه‌كلاغی، چروك‌های افقی پیشانی و چروك‌های اخم ناحیه میانی صورت از این نوع هستند. چروك‌های دینامیك معمولاً از چروك‌های استاتیك عمیق‌ترند و به‌خوبی به درمان با تزریق ماده بوتولینوم پاسخ می‌دهند. استفاده از ماده بوتولینوم، روشی انتخابی و مطمئن برای كاهش چروك‌های دینامیك دور چشم، چروك‌های افقی پیشانی و چروك‌های اخم صورت است.

    بوتاکس چگونه عمل می‌کند؟

    وقتی فردی به دلیل ناراحت بودن از به وجود آمدن چین و چروک و خطوط روی صورتش به پزشک مراجعه می‌کند، برحسب وضعیت پوستش، درمان‌های متفاوتی از جمله بوتاکس به او پیشنهاد می‌شود. این نوع درمان در کلینیک‌ها و مراکز پزشکی انجام می‌شود. مقدار کمی از بوتاکس توسط سوزن ظريف به داخل عضلات زير چروک تزريق ميشود، اين باعث غير فعال شدن عضله توليد کننده چين ميشود و نتيجتاً چروک فعال محو ميشود. برای همين بوتاکس برای برطرف کردن چين اخم (بين دو ابرو)،خطوط پيشانی و خطوط دور چشم بسيار عالی عمل ميکند.

    آيا تزريق بوتاکس درد دارد؟

    با استفاده از بيحسی موضعی يا کمپرس يخ به مدت چند دقيقه محل تزريق تقريبا بيحس ميشود بنابراين بيمار موقع تزريق فقط سوزش مختصری احساس ميکند. بعد از تزريق هم با گذاشتن کمپرس يخ درد بيمار کاهش ميابد. همچنین برای اثر بخشی بیشتر آن به بیمار توصیه می گردد تا با عضلات صورت بازی کند (اخم کند و باز کند ولی هرگزمحل را ماساژ ندهد )

    آیا تزریق بوتاکس عوارض دارد؟

    بوتاکس روشی كم‌عارضه است و عوارض مطرح‌شده برای آن نادر، جزئی و گذرا هستند. از عارضه‌های بی‌اهمیت و گذرای بعد از تزریق می‌توان به قرمزی محل تزریق، ورم موضع، خون مردگی به خصوص در نواحی دور چشم، درد محل تزریق، سردردی كه ممكن است تا 3 ساعت طول بكشد، تهوع مختصر، ضعف عمومی و خارش اشاره كرد. بعضی عوارض احتمالی دیررس كه اهمیت بیشتری دارند نظیر دوبینی، افتادگی پلك و ابرو نیز مطرح هستند. البته این احتمال وجود دارد که بوتاکس به اشتباه به ماهیچه‌های کناری تزریق شود یا حتی در اثر تزریق عمیق روی آنها تاثیر بگذارد. تزریق بوتاکس به ماهیچه بالا برنده پلک موجب افتادگی کامل یا بخشی از پلک به مدت شش تا هشت هفته می‌شود. از جمله تاثیرات ثانویه تزریق بوتاکس می‌توان به خشکی موقتی چشم، اشک، تورم پلک، خطای دید، التهاب قرنیه، هماتوم یا تراوش و تجمع موضعی خون که به زودی منعقد می‌شود، دردهای موقتی و سوزش خفیف اشاره کرد.

    توجه داشته باشید كه در صورت بروز ورم شدید در ناحیه تزریق ماده، خونمردگی وسیع و نیز مشاهده افتادگی در پلك و ابرو باید پزشك را از آنها مطلع كرد.

    هم اکنون بوتاکس در آمریکا روشی است که بیشترین استفاده از آن برای زیبا‌سازی صورت می شود. و هنرپیشه های هالیودی بیشترین مصرف کنندگان این ماده می‌باشند.

    چند بار باید تزریق را تکرار کرد؟

    تزريق بوتاکس روش سريع و موثر برای رفع چروک است. مدت تزريق بوتاکس بين 20 - 10 دقيقه است. شروع اثر بوتاکس بين7 ـ 4 روز است. مزيت ديگر اين روش برگشت سريع به سر کار است. اثرات تزريق بوتاکس بسته به تعداد تزريق قبلی بين 6 - 4 ماه طول ميکشد.

    تزریق دوم معمولاً 3 تا 4 ماه بعد از نوبت اول و تزریق سوم 12 ماه بعد از اولین تزریق، با هدف دوام حالت فلجی عضلات صورت و صاف ماندن پوست و ایجاد عادت اجتناب از حالات تولیدكننده چروك، انجام می‌شود. پس از چند نوبت تزریق به فرد آموزش داده می‌شود تا در صورت مشاهده برگشت انقباضات و چروك‌های قبلی، برای تزریق مجدد مراجعه نماید.

    چه کسی کانديد مناسب برای تزريق بوتاکس است؟

    هر کسی که خواهان اين است که چهره جوان‌تر و کم چروک‌تری داشته باشد کانديد مناسبی برای تزريق است.

    در چه کسانی نباید تزريق بوتاکس انجام شود؟

    زنان باردار، زنان شیرده، كودكان زیر دوازده سال، افرادی كه از تزریق ماده انتظارات غیرواقعی دارند، بیمارانی كه ثبات روانی ندارند، افراد با سابقه حساسیت نسبت به هركدام از اجزای دارو، افراد با سابقه بیماری‌های عصبی ‌ـ ‌عضلانی مانند میاستنی‌گراو و ام‌اس، كسانی كه تحت درمان با داروهای آنتی‌بیوتیكی نظیر جنتامایسین قرار دارند و نیز مصرف‌كنندگان گروهی از داروهای قلبی نمی توانند ازاین ماده استفاده کنند.
  • ۱۲:۱۴   ۱۳۹۳/۹/۲۰
    avatar
    ronak n
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|13385 |16410 پست
    تزریق ژل لب



    دوستان بعضی ها فکر می کنن تزریق ژل به لب حتما برای بزرگ کردن لب همیشه این طور نیست 


    بعضی ها لبهاشون قرینه نیست یا کج هستش یا شکل خوبی ندارن اونها می تونند با تزریق ژل لبشونو رو درست کنند 

    بهترین راحله 


    معرفی بهترین کلینیک زیبایی - بهترین دکتر جراح زیبایی
  • ۱۳:۳۷   ۱۳۹۴/۱/۲۱
    avatar
    sasa710
    کاربر جديد|0 |2 پست
    زیباکده
    ronak n : 

    لیپوماتیک بازو









    معرفی بهترین کلینیک زیبایی - بهترین دکتر جراح زیبایی

    زیباکده



    سلام، ممنون از مطالبتون

    من مشکلم فقط بازوهامه... سایزم 38 و خیلی اضافه وزن ندارم

    فقط فکرکنم سایز بازوهام 40 یا 42 هست... واسه همین همیشه تو مانتو و لباس خریدن مشکل دارم... :(((((

    تورو خدا یه دکتر خیلی خوب بهم معرفی کنید...
    کلینیک دندانپزشکی غرب تهران
    کسی هست که این عمل و انجام داده باشه؟ بعدش اندازه بازوها یکی میشه؟ یکی بزرگ و یکی کوچیک نمیشه....!!!

    ویرایش شده توسط زیباکده در تاریخ ۱۶/۱۰/۱۳۹۶   ۱۲:۵۶
  • ۱۴:۳۸   ۱۳۹۴/۱/۲۱
    avatar
    sasa710
    کاربر جديد|0 |2 پست
    زیباکده
    ronak n : 

    لیپوماتیک بازو









    معرفی بهترین کلینیک زیبایی - بهترین دکتر جراح زیبایی

    زیباکده




    سلام، ممنون از مطالبتون

    من مشکلم فقط بازوهامه... سایزم 38 و خیلی اضافه وزن ندارم

    فقط فکرکنم سایز بازوهام 40 یا 42 هست... واسه همین همیشه تو مانتو و لباس خریدن مشکل دارم... :(((((

    تورو خدا یه دکتر خیلی خوب بهم معرفی کنید...

    کسی هست که این عمل و انجام داده باشه؟ بعدش اندازه بازوها یکی میشه؟ یکی بزرگ و یکی کوچیک نمیشه....!!!








  • ۱۲:۳۹   ۱۳۹۴/۱/۲۹
    avatar
    pany
    کاربر جديد|0 |14 پست
    سلام دوستان اینجا کسی هست که پیش دکتر مجید کاظمی جراحی بینی انجام داده باشه یا با کاراشون اشنا باشه؟ به من کمک کنه و نظرشو بگه لطفا ممنونم...
    ویرایش شده توسط pany در تاریخ ۲۹/۱/۱۳۹۴   ۱۲:۴۱
  • ۱۱:۱۷   ۱۳۹۴/۵/۲۸
    avatar
    masoudfn
    کاربر جديد|1 |4 پست

    سلام به همه دوستان و دوستدار زیبایی

    من با کلینیک لاغری و زیبایی نارنجستان در ارتباط هستم، خدمات دندانپزشکی و تندرستی کلینیک خیلی خوب هستش اونم بخاطر مختصص هاش هستش.

    من شرایط طوری هست که با مراجعه کنندگان کلینیک در ارتباط هستم (شبکه های اجتماعی) اکثر مراجعه کنندگان از خدمات راضی هستند. یکی از نقاط مثبت کلینیک نارنجستان هم داشتن مشاوره رایگان هستش که می تونید با وقت قبلی از مشاوره استفاده کنید و دستگاه و فضای کلینیک رو مشاهده کنید.

    اینم سایتشه :

    www.n-clinic.ir

  • ۰۹:۱۳   ۱۳۹۴/۷/۱۶
    avatar
    شیما123456
    کاربر جديد|5 |10 پست
    در زمینه اتوپلاستی هم کاره دکتر مسعود جعفری پور عالیه
  • ۱۷:۲۳   ۱۳۹۴/۸/۴
    avatar
    mozhde
    کاربر جديد|12 |18 پست
    منم دکترجعفری پور رو تایید میکنم چون نمونه کاراشون رو دیدم و یکی از اقوامم هم پیششون جراحی بینی انجام دادن
  • ۰۴:۲۵   ۱۳۹۵/۱/۲۷
    avatar
    mehri-fathi
    کاربر جديد|0 |6 پست
    سلام به دوستان / کسی برای لاغری از دستگاه لاغری مثل کویتیشن استفاده کرده ؟ دنبال یه کلینیک خوبه لاغری در اصفهانم کمکم کنید
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان