خانه
3.42K

گشتی کوچک در 10 شهر رنگارنگ

  • ۱۱:۰۱   ۱۳۹۴/۴/۱۸
    avatar
    کاپ عکاس برتر 
    دو ستاره ⋆⋆|2582 |2251 پست

     این مجموعه تصاویر از شهرهای رنگارنگ حتما لبخند به روی لبان‌تان می‌آورد و شما را به این فکر فرو می‌برد که اگر در جایی شبیه به این شهرهای رنگارنگ زندگی می‌کردید چقدر شادتر بودید. شاید هم در ذهن خود خانه‌های شهر خودتان را هم رنگارنگ تصور کنید و ببینید آیا زیباتر می‌شد یا نه و در نهایت به واقعیت بر می‌گردید و دل‌تان می‌خواهد یک روز در یکی از این شهرهای رنگی قدم بزنید.
    به نوشته ثانیه آخر( last second)، گاهی اوقات مهندسین و معمارها فقط طرح‌های جدید و مدرن ابداع می‌کنند و گاهی آنها فقط با رنگ‌ها کار می‌کنند. شاید در ابتدا مردم به ایده آنها بخندند ولی در نهایت وقتی کار آنها تمام شد همه متحیر شده و خواهند گفت L این عالیه»
    بازی با رنگ‌ها همیشه جذاب بوده ، اگر رنگ‌ها واقعا زیبا و شگفت‌انگیز نبودند، در طبیعت، رنگین کمان و آسمان و حیوانات و گل‌ها از رنگ‌های متنوع استفاده نمی‌شد. وقتی در طبیعت نگاه کنید می‌بینید هر چیز رنگ خاص خودش را دارد که زیبایی خاص خودش را به‌همراه دارد.خیلی‌ها معتقدند وقتی چیزی می‌سازیم باید به زیبایی طبیعت باشد و این شهرهای رنگارنگ نمونه‌ای از ادغام رنگ‌های طبیعت در زندگی روزمره و مدرن امروزیست. از این مجموعه تصاویر لذت ببرید و نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

    بوارنو، ایتالیا

    کیپ تاون ، آفریقای جنوبی

    نیوفوندلند، کانادا

    لانگ یربین، نروژ

    چارلستون، کارولینای جنوبی، آمریکا

     ویلمستد، کوراسائو

    وروتسواف، لهستان

     جاپور، راجستان، هند

     پلورینو، سالوادور، برزیل

     گواناخواتو، مکزیک


  • leftPublish
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان