در حالی دهه سوم از زندگی برند درسا را پشت سر می گذاریم که با توسعه فروشگاهی، جلوه برندها در قالب سبک زندگی و تنوع محصولات مواجه هستیم. در این دوره از توسعه فعالیت های درسا مضاف بر تولید کیف، کفش و اکسسوری چرمی "چرم درسا" با تولد برند "تاج درسا" (دستبندهای چرم و طلا) در ابتدای دهه 90 خورشیدی آغاز شد. دستبندهای تاج درسا با تنوع طرح، کیفیت بالا و .... همراه بود و به این صورت دستبندهای تاج درسا با استقبال بی نظیر مردم به خصوص جوانان مواجه شد. پس از آن "خانه درسا" با رویکرد ارائه سبک زندگی و حضوری ملموس در لحظات زندگی افراد با محصولاتی چون مبلمان چرم و لوازم دکوری لوکس منزل، در اسفندماه 1394 در شریعتی تهران و سپس اصفهان سیتی سنتر افتتاح شد. از آنجاییکه سبک زندگي مفهومي است که با انتخابي شدن زندگي روزمره معنا مي يابد و نسبت مستقيمي با مصرف دارد، درسا نیز با دقت و وسواس خاصی روزمرگی ها را شناخته و با درک دقیق از آن ها به تولید خدمات و محصول پرداخته است. این محصول از یک جاسوییچی تا مبلمان خانه و حتی نوشیدنی های سنتی و فرنگی "کافه درسا" (برند چهارم درسا) را نیز شامل می شود. درسا جسارت حضور در این عرصه را بیش از هر موردی مدیون مشتریانی است که مدت این 25 سال فعالیت، دوشادوش درسا در ذره ذره پیشرفت سهیم بوده اند.